Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Meridianbet ervaringen

Hey, zijn er hier die een account hebben bij meridianbet en wat zijn jullie ervaringen zowel op vlak van odds, klantenservice en uitbetalingen? Ik gebruik vooral bwin en unibet en in minder mate Ladbrokes. Dus kan meridianbet hier met gemak aan tippen of is deze beter te mijden?

Grts.

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagumbra666 in 2-09-2018 20:14 Bookmakers
in 2-09-2018 20:14 Bookmakers
15 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Ze geven zelf aan GEEN spelers te accepteren uit Nederland en België. Dus zou hier zeker geen account aanmaken.

https://help.meridianbet.com/en/category/420/page/958

0 Vind ik leuk's

Thanks pbekkum, zijn trouwens veel landen die ze niet aannemen, al goed dat ik het nog achterwege heb gelaten om daar account te creëren. Dus eigenlijk is mn uiteindelijke vraag niet echt meer van toepassing, aangezien Belgen en Nederlanders niet aanvaardt worden, dus positieve ervaringen met deze bookmaker leg ik gewoon naast mij.

0 Vind ik leuk's

Het gaat dan ook over meridianbet.be voor Belgen en niet .com

Ik dacht dat een Belgische licentie verplicht dat je een een .be domein en servers in België hebt. Daar voldoen ze aan.

Of spelen jullie allemaal op https://www.unibet.co.uk?

3 Vind ik leuk's

Eerste storting geven ze 200% bonus tot 100€

Voorwaarden :Je speelt dit 3 keer rond met tickets van minimaal 4 wedstrijden waarvan elke wedstrijd minimaal quotering 1.50 bedraagt.

Hallo kroket 4 wedstryden:thinking::expressionless:

3 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet

Nog mensen ervaring met deze bookie? Want twijfel om klant te worden

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.