Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Meridianbet ervaringen

Hey, zijn er hier die een account hebben bij meridianbet en wat zijn jullie ervaringen zowel op vlak van odds, klantenservice en uitbetalingen? Ik gebruik vooral bwin en unibet en in minder mate Ladbrokes. Dus kan meridianbet hier met gemak aan tippen of is deze beter te mijden?

Grts.

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagumbra666 in 2-09-2018 20:14 Bookmakers
in 2-09-2018 20:14 Bookmakers
15 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Behoorlijk onbekende bookmaker en wij NL'ers kunnen hier niet gokken.

Hier een aantal reacties :

Veelal negatieve reacties.

1 Vind ik leuk's

Mja, niet al te veel over te vinden, maar wat je vindt zijn indd redelijk wat negatieve reviews, zal er maar gewoon wegblijven en bij mn huidige bookmakers blijven, te onbekend om mn geld er op te zwieren. Al blijf ik hopen dat betfair hier ooit legaal wordt :p

0 Vind ik leuk's

Je kan als Belg gewoon een account aanmaken bij sportmarket en via een broker gokken bij alle Asians en Betfair exchange.

0 Vind ik leuk's

Geen ervaring mee, maar zou me maar bij de bekendere houden.

0 Vind ik leuk's
Pain is temporary. Quitting lasts forever.

odds liggen vaak (tijdelijk) onverwachts hoog bij deze bookmaker.

Ik denk hierbij aan de afgelopen WK matchen, outrights (us open / golf) of premier league wedstrijden.

Support is correct. De bonussen zijn niet de moeite waard

0 Vind ik leuk's
Op zo. 2 sep. 2018, 23:02 schreef gulzig:

Behoorlijk onbekende bookmaker en wij NL'ers kunnen hier niet gokken.

Hier een aantal reacties :

Veelal negatieve reacties.

De commentaren ui de links die je aanhaalt zijn geldig van 2009. Ik denk niet dat dit nog echt up-to-date kan zijn ;-)

1 Vind ik leuk's

Ik heb onlangs zelf ook een account aangemaakt bij Meridianbet.

https://meridianbet.be/nl/weddenschappen

Het is totnutoe verrassend genoeg een zeer aangename ervaring geweest ookal bestaan ze nog maar een dik jaar in België.

• Klantendienst: Geeft je veel informatie over elke vraag je stelt en helpt je tot het probleem is opgelost.
  • Snelheid: Altijd binnen het uur een antwoord op weekdagen, gemiddeld binnen 24 op weekenddagen.
  • Odds: Beter dan gemiddeld!!
  • Promoties: vooral: VEEL en ook enkele zeer interessante: bijvoorbeeld € 20 cash back bij eerste weddenschap of € 100 bonus, ...
  • Website en app: aangename gebruikservaring voor mij persoonlijk
2 Vind ik leuk's
Op ma. 3 sep. 2018, 11:53 schreef janmaes:

Het is totnutoe verrassend genoeg een zeer aangename ervaring geweest ookal bestaan ze nog maar een dik jaar in België.

• Klantendienst: Geeft je veel informatie over elke vraag je stelt en helpt je tot het probleem is opgelost.
  • Snelheid: Altijd binnen het uur een antwoord op weekdagen, gemiddeld binnen 24 op weekenddagen.
  • Promoties: vooral: VEEL en ook enkele zeer interessante: bijvoorbeeld € 20 cash back bij eerste weddenschap of € 100 bonus, ...

Bedankt voor de review, odds zijn vaak beter dan bij bwin en consorten dus misschien toch eens zelf voorzichtig met kleine bankroll beginnen en zal wel meteen zelf ondervinden hoe de service is.

0 Vind ik leuk's
Op za. 8 sep. 2018, 02:18 schreef umbra666:
Op ma. 3 sep. 2018, 11:53 schreef janmaes:

Bedankt voor de review, odds zijn vaak beter dan bij bwin en consorten dus misschien toch eens zelf voorzichtig met kleine bankroll beginnen en zal wel meteen zelf ondervinden hoe de service is.

Laat je niet verleiden....Jan werkt gewoon voor Meridianbet.

Onbekend als de pest, limieten als de pest, vermijden als de pest...

3 Vind ik leuk's

Anders dan 'gulzig' - zijn er andere VW ervaringen ?

1 Vind ik leuk's
KK-AA-KK

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.