Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Kan iemand mij systemen bij Unibet uitleggen?

Hey,
Ik hoorde dat je bij unibet net als bij bwin systemen kunt doen.
Ik ben hier niet mee bekend kan iemand mij dit misschien uitleggen?
Wordt hier mee bedoeld drievoudig,viervoudig etc. ?
En zo ja wat betekent dat want dan moet je in ene keer x56 inleggen
Alvast bedankt,
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar pwoninck
Country flagpwoninck in 19-10-2011 15:19 Bookmakers
in 19-10-2011 15:19 Bookmakers
25 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Hey bedankt voor je reactie maar ik weet het al voor bwin. Ik wil het weten voor unibet toch bedankt.
0 Vind ik leuk's
pwoninck:
Hey bedankt voor je reactie maar ik weet het al voor bwin.
Ik wil het weten voor unibet toch bedankt.

Bij Unibet werkt dit gewoon hetzelfde. Selecteer 8 wedstrijden en dan speel je vijfvoudig ;)
0 Vind ik leuk's
onzemichael:

Bij Unibet werkt dit gewoon hetzelfde. Selecteer 8 wedstrijden en dan speel je vijfvoudig ;)

Ja maar me vraag is wat houd dat in moet je er dan 5 van de 8 goed hebben om te winnen????
0 Vind ik leuk's
Doe ff quote en dan daaronder je reactie plaatsen want zo is het wel erg onoverzichtelijk.
Minimale inzet is 10 cent.
Bij 5 van de 8 wedstrijden moet je idd 5 wedstrijden goed hebben ( je hebt immers combi's gemaakt van 5 wedstrijden!) om wat te winnen. Vaak is dit 1/2 van je inzet. Bij alle 8 goed kan je inzet vermenigvuldigd worden met +/- 18.
6 en 7 goed zullen dus hier tussen zitten, afhankelijk van de quotes die je gepakt hebt.
0 Vind ik leuk's
onzemichael:
Doe ff quote en dan daaronder je reactie plaatsen want zo is het wel erg onoverzichtelijk.

Om wat minder grote lappen tekst te krijgen zorg ik dat ik de zin of zinnen waar het om gaat quote. De rest van de tekst verwijder ik waardoor het overzichtelijk blijft. Ik heb de post hierboven zo overzichtelijk mogelijk aangepast.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
onzemichael:
Doe ff quote en dan daaronder je reactie plaatsen want zo is het wel erg onoverzichtelijk.

Minimale inzet is 10 cent.
Bij 5 van de 8 wedstrijden moet je idd 5 wedstrijden goed hebben ( je hebt immers combi's gemaakt van 5 wedstrijden!) om wat te winnen.
Ik heb nu dit:
Shakhtar Donetsk - Zenit St Petersburg
1 1,90
Olympiakos Piraeus - Borussia Dortmund
2 2,10
Marseille - Arsenal
2 3,40
FC Porto - Apoel Nicosia
1 1,27
Chelsea - KRC Genk
1 1,11
Bayer Leverkusen - Valencia
1 2,40
Barcelona - Viktoria Plze?
1 1,05
AC Milan - Bate Borisov
1 1,22
totale notering 58,79
En dan doe ik drievoudig dan is de quitering 30,70 met een inleg van 5,60 (0.10)
Dus als ik er dan drie van de acht goed zou hebben vanavond pak ik 30,70?
0 Vind ik leuk's
pwoninck:
Dus als ik er dan drie van de acht goed zou hebben vanavond pak ik 30,70?
Nee. Je speelt alle drievoudige combinaties los, met 10 cent inleg per weddenschap. Hoeveel je uitbetaald krijgt is dus ook afhankelijk van welke drie je goed hebt.
Als je Barcelona, AC Milan en Chelsea goed hebt, dan is je uitbetaling: € 0,10 × 1,05 × 1,22 × 1,11 = € 0,14.
Als je daarentegen Arsenal, Leverkusen en Dortmund juist hebt, dan is je uitbetaling: € 0,10 × 3,40 × 2,40 × 2,10 = € 1,71.
0 Vind ik leuk's
Never bet the Devil your head ...
dat hebbie he, als je 16 bent en je wilt al met de grootte mensen meedoen ;-)
0 Vind ik leuk's
trouwens dortmund uit en arsenal uit dapurhhhhhh :d
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.