Identiteitscontrole Napoleon Games
Ik heb, zoals veel andere leden, bericht ontvangen dat ik een kopie van mijn ID-kaart moet doorsturen naar Napoleon Games voordat ze mijn winst doorstorten op mijn rekening. Het probleem is dit: ik had een anderhalf jaar geleden een ander account maar mijn toenmalige email was niet meer bruikbaar. Daarom heb ik een nieuw account gemaakt met al mijn gegevens maar met de rijksregisternummer van m'n vader (met zijn weten en toestemming) gezien de website mijn rijksregisternummer niet meer wou aanvaarden.
Ik besef nu dat dit hoogstwaarschijnlijk gezien wordt als inbreuk op de gebruiksvoorwaarden. Als ik mijn ID-kaart doorstuur gaan ze dus zien dat de rijksregisternummers niet overeen komen.
Ben ik juist als ik veronderstel dat ik kan fluiten naar m'n winst en beter mijn account verwijder?
Ik besef nu dat dit hoogstwaarschijnlijk gezien wordt als inbreuk op de gebruiksvoorwaarden. Als ik mijn ID-kaart doorstuur gaan ze dus zien dat de rijksregisternummers niet overeen komen.
Ben ik juist als ik veronderstel dat ik kan fluiten naar m'n winst en beter mijn account verwijder?
in 28-01-2016 18:53 Bookmakers
Aanmaakdatum (oplopend)
10