Halkbet: informatie & ervaringen
Update voetbalwedden.net: maak alleen accounts aan die een licentie hebben en/of bekend staan op goede support én betrouwbaarheid.
Ik ben benieuwd wie er ervaring heeft met halkbet.com website was aanbevolen bij Skrill.
Ik heb wat weddenschappen gedaan en behoorlijke bedragen gewonnen wat nu nog op mijn balance staat schrik niet mensen €10.000 heb ik er opstaan. En in eens 5 dagen later is mijn account geblokkeerd met de reden dat ik mijn account niet heb geverifieerd voordat ik een weddenschap heb geplaats. Kant en klare onzin. Ben hier zo woedend over.
Live chat is ook zo bagger dat ze alleen maar kunnen zeggen dat ik het support team moet mailen. Wat kan ik in deze situatie gaan doen.?
En tot slot kreeg ik dit er nog boven op.
"Your initial funds(deposits) will be successfully refunded back to your account from which the payments has been processed in 7 working days."
Hoop van jullie te horen.
lol 10000 euro op je bankrol zonder maar even de bookmaker te checken, jij lijkt evenzeer verdacht dan die bookmaker zelf...
Een grote fout is ook om te denken dat als op site Skrill een bookmaker wordt vermeld, dat het dan aangeraden wordt... Dat is gewoon een kwestie van genoeg betalen om hier te mogen staan.