Gratis wedden bij Bwin: krijg 5 euro
Voor alle nieuwe gebruikers die via onderstaande link een nieuwe account bij Bwin aanmaken kunnen wij 5 euro aan wed tegoed geven ZONDER DAT JE EEN STORTING HOEFT TE MAKEN!
Link: Bwin
Zoals hierboven al staat geldt deze actie alleen voor nieuwe accounts die zich via bovenstaande link hebben aangemeld. Ken je iemand die wel eens gratis wil wedden en zo dus erg makkelijk kennis kan maken met het gratis wedden op voetbalwedstrijden, geef dan deze mogelijkheid door!
We hebben 20 freebets om weg te geven. Wat moet je doen?
- Maak een account aan bij Bwin
- Plaats een reactie in dit forum topic
- Wij controleren of je echt via onze link een account hebt aangemaakt
- We sturen je een code welke je kan invoeren op de website van Bwin
- Je krijgt 5 euro tegoed op je account
Edit:
Om in aanmerking te komen voor de 5 euro op Bwin moet je minimaal 20 (nuttige) posts in het forum hebben geplaatst.
Gr. Mario
Link: Bwin
Zoals hierboven al staat geldt deze actie alleen voor nieuwe accounts die zich via bovenstaande link hebben aangemeld. Ken je iemand die wel eens gratis wil wedden en zo dus erg makkelijk kennis kan maken met het gratis wedden op voetbalwedstrijden, geef dan deze mogelijkheid door!
We hebben 20 freebets om weg te geven. Wat moet je doen?
- Maak een account aan bij Bwin
- Plaats een reactie in dit forum topic
- Wij controleren of je echt via onze link een account hebt aangemaakt
- We sturen je een code welke je kan invoeren op de website van Bwin
- Je krijgt 5 euro tegoed op je account
Edit:
Om in aanmerking te komen voor de 5 euro op Bwin moet je minimaal 20 (nuttige) posts in het forum hebben geplaatst.
Gr. Mario
in 12-01-2010 15:51 Bookmakers
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Het is maandag en ik hoorde net dat VW crew het aan het vragen is. In het weekend was er niemand bij Bwin die hier antwoord op kon geven. Ga er zowieso vanuit dat het goedkomt.
Ik bedoel Bwin is zo'n enorm bedrijf zelfs shirtsponsor van Real Madrid en Ac Milan dus die komen hun beloften wel na. Mocht Bwin dat niet doen dan betaal ik deze actie uit eigen portemonnee.
Ik bedoel Bwin is zo'n enorm bedrijf zelfs shirtsponsor van Real Madrid en Ac Milan dus die komen hun beloften wel na. Mocht Bwin dat niet doen dan betaal ik deze actie uit eigen portemonnee.
Toto Sigarenboer
helaas die nieuwe code werkt ook niet :(
Ik heb anette020 en Roaldd een nieuwe freebet code toegestuurd aangezien de eerste codes niet werkten. Hopelijk werken deze nu wel!
Hakuna Matatttta.
Bekijk je inbox even Anette020...staan meer instructies.
Hakuna Matatttta.
[quote]En mijn code? :s
Moet je even een pm sturen naar VW crew als het goed is horen alle codes het te doen.
Moet je even een pm sturen naar VW crew als het goed is horen alle codes het te doen.
Toto Sigarenboer
[quote]En mijn code? :s
Doet jouw code het ook niet Baloe? Stuur me even een pm als je een nieuwe code wilt hebben.
Doet jouw code het ook niet Baloe? Stuur me even een pm als je een nieuwe code wilt hebben.
Hakuna Matatttta.
DennisVW
Ik hoop dat ik een code kan ontvangen, het lijkt me wel leuk:)
Ik hoop dat ik een code kan ontvangen, het lijkt me wel leuk:)