Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Gratis wedden bij Bwin: krijg 5 euro

Voor alle nieuwe gebruikers die via onderstaande link een nieuwe account bij Bwin aanmaken kunnen wij 5 euro aan wed tegoed geven ZONDER DAT JE EEN STORTING HOEFT TE MAKEN!

Link: Bwin

Zoals hierboven al staat geldt deze actie alleen voor nieuwe accounts die zich via bovenstaande link hebben aangemeld. Ken je iemand die wel eens gratis wil wedden en zo dus erg makkelijk kennis kan maken met het gratis wedden op voetbalwedstrijden, geef dan deze mogelijkheid door!

We hebben 20 freebets om weg te geven. Wat moet je doen?
- Maak een account aan bij Bwin
- Plaats een reactie in dit forum topic
- Wij controleren of je echt via onze link een account hebt aangemaakt
- We sturen je een code welke je kan invoeren op de website van Bwin
- Je krijgt 5 euro tegoed op je account

Edit:
Om in aanmerking te komen voor de 5 euro op Bwin moet je minimaal 20 (nuttige) posts in het forum hebben geplaatst.

Gr. Mario
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvw-crew in 12-01-2010 15:51 Bookmakers
in 12-01-2010 15:51 Bookmakers
403 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Is er al iets bekend? :)
0 Vind ik leuk's
Het is maandag en ik hoorde net dat VW crew het aan het vragen is. In het weekend was er niemand bij Bwin die hier antwoord op kon geven. Ga er zowieso vanuit dat het goedkomt.
Ik bedoel Bwin is zo'n enorm bedrijf zelfs shirtsponsor van Real Madrid en Ac Milan dus die komen hun beloften wel na. Mocht Bwin dat niet doen dan betaal ik deze actie uit eigen portemonnee.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
helaas die nieuwe code werkt ook niet :(
0 Vind ik leuk's
Ik heb anette020 en Roaldd een nieuwe freebet code toegestuurd aangezien de eerste codes niet werkten. Hopelijk werken deze nu wel!
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
nope bij mij werkt die helaas niet
0 Vind ik leuk's
Bekijk je inbox even Anette020...staan meer instructies.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
En mijn code? :s
0 Vind ik leuk's
[quote]En mijn code? :s

Moet je even een pm sturen naar VW crew als het goed is horen alle codes het te doen.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
[quote]En mijn code? :s

Doet jouw code het ook niet Baloe? Stuur me even een pm als je een nieuwe code wilt hebben.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
DennisVW

Ik hoop dat ik een code kan ontvangen, het lijkt me wel leuk:)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.