Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Gratis wedden bij Bwin: krijg 5 euro

Voor alle nieuwe gebruikers die via onderstaande link een nieuwe account bij Bwin aanmaken kunnen wij 5 euro aan wed tegoed geven ZONDER DAT JE EEN STORTING HOEFT TE MAKEN!

Link: Bwin

Zoals hierboven al staat geldt deze actie alleen voor nieuwe accounts die zich via bovenstaande link hebben aangemeld. Ken je iemand die wel eens gratis wil wedden en zo dus erg makkelijk kennis kan maken met het gratis wedden op voetbalwedstrijden, geef dan deze mogelijkheid door!

We hebben 20 freebets om weg te geven. Wat moet je doen?
- Maak een account aan bij Bwin
- Plaats een reactie in dit forum topic
- Wij controleren of je echt via onze link een account hebt aangemaakt
- We sturen je een code welke je kan invoeren op de website van Bwin
- Je krijgt 5 euro tegoed op je account

Edit:
Om in aanmerking te komen voor de 5 euro op Bwin moet je minimaal 20 (nuttige) posts in het forum hebben geplaatst.

Gr. Mario
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvw-crew in 12-01-2010 15:51 Bookmakers
in 12-01-2010 15:51 Bookmakers
403 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik heb ook reeds een Bwin account maar het blijft mooi dat Bwin weddende beginnelingen stimuleerd om zo het wedden onder de knie te krijgen. Hopelijk komen er binnekort freebets van bookmakers waar ik geen account bij heb dat leverd toch weer wat extra geld op om lekker gratis mee te wedden :)
0 Vind ik leuk's
Unibet
Ik heb de eerste 5 personen een privébericht gestuurd met de freebet codes. Succes allemaal en ben benieuwd naar jullie weddenschappen!

Fijn weekend allemaal!

Edit: het gaat om de volgende 5 personen:
annette020
jamaik
SSchmitt69
arietak
RoaldD
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Dank voor de code VW

Toen ik ze wilde ingeven kreeg ik echter volgend bericht...

[quote]Sorry uw FreeBet is niet meer geldig. De actie is reeds afgelopen. Wij zien uit naar uw deelname aan één van onze volgende acties.
0 Vind ik leuk's
[quote]Dank voor de code VW Toen ik ze wilde ingeven kreeg ik echter volgend bericht...

Ik ook :(
0 Vind ik leuk's
Bij mij werkte hij wel, maar jullie krijgen vast wel het geld op jullie account, stuur voor de zekerheid even een PM naar VW zou ik zeggen.
0 Vind ik leuk's
Allemaal een fijn WK toegewenst! Ik had al gedacht dat Denemarken tegen Nederland zou scoren, maar gelukkig wel in eigen doel :)
[quote]Bij mij werkte hij wel, maar jullie krijgen vast wel het geld op jullie account, stuur voor de zekerheid even een PM naar VW zou ik zeggen.

Jij deed toch niet mee met deze actie.. Deze actiecode is verlopen..
0 Vind ik leuk's
Ow, sorry, ik ben in de war met de andere FreeBet actie, waarbij je 10 euro bonus kreeg als je 10 euro storte. Mijn excuses.
0 Vind ik leuk's
Allemaal een fijn WK toegewenst! Ik had al gedacht dat Denemarken tegen Nederland zou scoren, maar gelukkig wel in eigen doel :)
We gaan er even melding van maken want dit is natuurlijk NIET de bedoeling! Excuses voor het eventuele ongemak. Ik zal er zorg voor dragen dat dit op een juiste manier word opgelost!

Voor nu iig een fijn weekend!
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Sorry uw FreeBet is niet meer geldig. De actie is reeds afgelopen. Wij zien uit naar uw deelname aan één van onze volgende acties

De code werkt niet ?
0 Vind ik leuk's
Wat vervelend allemaal ik bedoel als er een code wordt gegeven zou je verwachten dat die direct juist is. Ik denk dat het een onjuiste code is ofzo ? Het zal in ieder geval snel opgelost worden vanuit voetbalwedden wordt altijd alles netjes afgehandeld dus daar hoeven geen zorgen over gemaakt geworden.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.