Golden Palace annuleert goedgekeurde weddenschap : €100'en euro's winst weg
Ik had goede ervaringen met Golden Palace, tot afgelopen week.
Voor de Europa League heb ik 150 euro ingezet op gelijkspel Sevilla - Slavia Praag. De weddenschap was goedgekeurd, geld afgeschreven van mijn account en dat was het. Gelukkig eindigde de wedstrijd in een gelijkspel, waardoor ik 150 x 4,75 = 712,50 euro op mijn rekening had moeten staan.
Tot mijn grote verbazing zag ik gisteren dat er nog steeds 150 euro op stond. Blijkbaar heeft Golden Palace de weddenschap minuten nadat de weddenschap was goedgekeurd weer geannuleerd! Ik heb al enkele mails hierover gestuurd en ze zeggen dat de quoteringen niet klopten. Dat slaat nergens op, bekenden hebben zelfs nog gewed op 4,95 voor een gelijkspel nog geen uur daarvoor en ik zie ook niks vreemds verder aan de quoteringen met andere websites.
Ze hebben ook niks gecommuniceerd via mail of telefoon dat ze mijn weddenschap verwijderd hebben. Anders had ik alsnog de weddenschap kunnen plaatsen voor de aftrap, Dit is opeens een groot risico, want blijkbaar wordt nu verwacht dat je blijft checken of de weddenschap ondanks dat deze geplaatst is, alsnog later afgekeurd wordt. Dit is natuurlijk niet te doen en te belachelijk voor woorden.
Ik ben aan het denken om in elk geval contact op te nemen met de Belgische kansspelcommissie hierover, want stel dat elke bookmaker zo zou handelen dan weet je nooit meer of de weddenschap nou wel of niet uiteindelijk ingezet is. Ik heb nota bene tijdens de wedstrijd nog om af te dekken tegen een gelijkspel ingezet ergens anders om zo verzekerd te zijn van winst, maar daardoor heb ik nu zelfs flink verlies geleden.
Echt te belachelijk voor woorden dit van Golden Palace en de support is ook dramatisch hierover. Ik weet niet of Voetbalwedden hierin nog iets kan betekenen?