Gigantisch stom geweest bij openen account Unibet (help!)
Ik (16) en mijn moeder (40+) kijken regelmatig voetbal en het leek ons leuk om eens op wedstrijden wat geld in te gaan zetten, ik kwam al snel (via deze site) bij de site unibet.nl en heb daar gister avond een account geopend.
Ik wist niet dat ze de regels zo streng namen en ik heb het account op mijn naam geopend (met een foutieve geboortedatum). naast de geboortedatum kloppen wel al mijn gegevens.
Mijn account is nog niet geblokkeerd, ik heb E20,- gestort samen met mijn moeder en we hebben toen een bonus ontvangen van nog E20,- verder hebben we op een wedstrijd ingezet en daarmee E10,- gewonnen. nu hadden we dus een saldo van E50,- dit hebben we ook weer ingezet en deze weddenschap staat nog.
Nu weet ik vrij zeker dat ik hier mee in de problemen ga komen als ik (met wat geluk) een uitbetaling aan ga vragen en daarom probeer ik er vroeg bij te zijn. Het lijkt me het beste als het hele account nu op mijn moeders naam wordt gezet aangezien zij wel meerderjarig is,
Het was stom om de rekening op mijn naam te openen en ik had hier veel eerder over na moeten denken. Nou lees ik een hoop negatieve verhalen over unibet en het blokkeren van rekeningen. Wel heb ik de forums hier goed doorgelezen en vond ik dat jullie een contactpersoon hebben bij Unibet, zouden jullie mij willen helpen? het gaat niet eens zo zeer om die 20 euro (inmiddels 50euro en ingezet) maar meer om het idee.
Wijs me er alsjeblieft niet weer op dat het mijn eigen schuld is want daar kom ik niks verder mee, het was stom maar gebeurt is gebeurt. Mijn moeder is uiteraard bereid al haar documenten in te sturen om te bevestigen dat zei het is en wanneer er om gevraagd word wil ik dat ook best doen met mijn documenten
Hopelijk krijg ik snel een antwoord hierop van mensen die tips hebben of misschien zelfs mensen die hier ervaring mee hebben of me echt kunnen helpen.
Bedankt!
FH-Hans
Ik wist niet dat ze de regels zo streng namen en ik heb het account op mijn naam geopend (met een foutieve geboortedatum). naast de geboortedatum kloppen wel al mijn gegevens.
Mijn account is nog niet geblokkeerd, ik heb E20,- gestort samen met mijn moeder en we hebben toen een bonus ontvangen van nog E20,- verder hebben we op een wedstrijd ingezet en daarmee E10,- gewonnen. nu hadden we dus een saldo van E50,- dit hebben we ook weer ingezet en deze weddenschap staat nog.
Nu weet ik vrij zeker dat ik hier mee in de problemen ga komen als ik (met wat geluk) een uitbetaling aan ga vragen en daarom probeer ik er vroeg bij te zijn. Het lijkt me het beste als het hele account nu op mijn moeders naam wordt gezet aangezien zij wel meerderjarig is,
Het was stom om de rekening op mijn naam te openen en ik had hier veel eerder over na moeten denken. Nou lees ik een hoop negatieve verhalen over unibet en het blokkeren van rekeningen. Wel heb ik de forums hier goed doorgelezen en vond ik dat jullie een contactpersoon hebben bij Unibet, zouden jullie mij willen helpen? het gaat niet eens zo zeer om die 20 euro (inmiddels 50euro en ingezet) maar meer om het idee.
Wijs me er alsjeblieft niet weer op dat het mijn eigen schuld is want daar kom ik niks verder mee, het was stom maar gebeurt is gebeurt. Mijn moeder is uiteraard bereid al haar documenten in te sturen om te bevestigen dat zei het is en wanneer er om gevraagd word wil ik dat ook best doen met mijn documenten
Hopelijk krijg ik snel een antwoord hierop van mensen die tips hebben of misschien zelfs mensen die hier ervaring mee hebben of me echt kunnen helpen.
Bedankt!
FH-Hans
in 14-06-2012 21:17 Bookmakers
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Dag Hans,
Ten eerste is het natuurlijk niet slim om verkeerde gegevens in te vullen maar daar heb je nu niets meer aan. Wel heb je een les geleerd dat je, indien je ergens anders nog ergens een account aanmaakt, je altijd de correcte gegevens moet invullen. Draag dit ook uit naar vrienden, familie en andere personen die nog accounts aan willen maken.
Ik zou een bericht naar Unibet opstellen met je hele situatie, leg alles heel goed uit en toon je medewerking. Wij hebben inderdaad een contactpersoon maar zijn geen klantenservice en deze persoon benaderen wij alleen in hele hoge uitzondering.
Ik ben wel benieuwd naar de voortgang van deze casus. Kan je ons op de hoogte houden?
Succes!
Ten eerste is het natuurlijk niet slim om verkeerde gegevens in te vullen maar daar heb je nu niets meer aan. Wel heb je een les geleerd dat je, indien je ergens anders nog ergens een account aanmaakt, je altijd de correcte gegevens moet invullen. Draag dit ook uit naar vrienden, familie en andere personen die nog accounts aan willen maken.
Ik zou een bericht naar Unibet opstellen met je hele situatie, leg alles heel goed uit en toon je medewerking. Wij hebben inderdaad een contactpersoon maar zijn geen klantenservice en deze persoon benaderen wij alleen in hele hoge uitzondering.
Ik ben wel benieuwd naar de voortgang van deze casus. Kan je ons op de hoogte houden?
Succes!
Hakuna Matatttta.
Ik kan alleen maar zeggen , eigen schuld dikke bult
En ik denk dat je het wel kan vergeten als je een uitbetaling wil vragen bij Unibet hoor
1) Als je Belg bent, wat ik niet weet, dan staat er in een grote kader op de openingspagina van Unibet dat je 21 jaar moet zijn om account te openen, en als je dan account opent met valse geboortedatum (zoals je zelf toegeeft dat je gedaan hebt) hoe ga je dan nadien bewijzen dat jij dat bent als ze vragen om ID bewijs (wat ze zeker zullen doen moment dat je voor de eerste keer vraagt om een uitbetaling)
2) Ben je Nederlander, dan moet je 18 jaar zijn om te kunnen spelen, en hier dus opnieuw hetzelfde als hierboven. Je verklaart zelf dat je valse gegevens instuurt bij het aanmaken van een account = dat is hetzelfde als fraude plegen en daar kunnen de bookies niet mee lachen
Dus ik hoop voor jou dat je misschien nog je inzet kan terugvragen, maar winsten die je gemaakt hebt (en zeker met de bonus waar je normaal gezien geen recht op hebt) die mag je zowiezo vergeten
En wat je vraagt aan de crew hier om bij Unibet een goed woordje voor jou te doen, ik denk niet dat ze dit zullen doen hoor, je hebt er zelf voor gezorgd dat je foutieve gegevens hebt ingevuld .
En ik denk dat je het wel kan vergeten als je een uitbetaling wil vragen bij Unibet hoor
1) Als je Belg bent, wat ik niet weet, dan staat er in een grote kader op de openingspagina van Unibet dat je 21 jaar moet zijn om account te openen, en als je dan account opent met valse geboortedatum (zoals je zelf toegeeft dat je gedaan hebt) hoe ga je dan nadien bewijzen dat jij dat bent als ze vragen om ID bewijs (wat ze zeker zullen doen moment dat je voor de eerste keer vraagt om een uitbetaling)
2) Ben je Nederlander, dan moet je 18 jaar zijn om te kunnen spelen, en hier dus opnieuw hetzelfde als hierboven. Je verklaart zelf dat je valse gegevens instuurt bij het aanmaken van een account = dat is hetzelfde als fraude plegen en daar kunnen de bookies niet mee lachen
Dus ik hoop voor jou dat je misschien nog je inzet kan terugvragen, maar winsten die je gemaakt hebt (en zeker met de bonus waar je normaal gezien geen recht op hebt) die mag je zowiezo vergeten
En wat je vraagt aan de crew hier om bij Unibet een goed woordje voor jou te doen, ik denk niet dat ze dit zullen doen hoor, je hebt er zelf voor gezorgd dat je foutieve gegevens hebt ingevuld .
draco:
Bedankt voor deze reactie, je laat me een stuk beter voelen en ik was niet bewust van deze informatie. ik had dan ook niet in mijn eerste posts iets als "Wijs me er alsjeblieft niet weer op dat het mijn eigen schuld is want daar kom ik niks verder mee" gezet.
// Tuurlijk weet ik dat ik fout zat maar het is een nog al uitzonderlijke situatie, de rekening moest op naam van mijn moeder en ik dacht er gewoon niet over na dat ze pas om een ID gingen vragen als ik een uitbetaling wou. Ik las dit pas later in de voorwaarden en op deze site, ik wist niet dat ze zo streng waren betreft leeftijd en uitbetalingen. het is dan ook het geld van mijn moeder en zei bepaald uiteindelijk waar we op wedden. ik hielp haar gewoon met het account aanmaken en vond het leuk om na te denken over de weddenschappen met haar.
topics.replies.old_quote_title
Dag Hans, Ten eerste is het natuurlijk niet slim om verkeerde gegevens in te vullen maar daar heb je nu niets meer aan. Wel heb je een les geleerd dat je, indien je ergens anders nog ergens een account aanmaakt, je altijd de correcte gegevens moet invullen. Draag dit ook uit naar vrienden, familie en andere personen die nog accounts aan willen maken. Ik zou een bericht naar Unibet opstellen met je hele situatie, leg alles heel goed uit en toon je medewerking. Wij hebben inderdaad een contactpersoon maar zijn geen klantenservice en deze persoon benaderen wij alleen in hele hoge uitzondering. Ik ben wel benieuwd naar de voortgang van deze casus. Kan je ons op de hoogte houden? Succes!
Bedankt voor je snelle reactie, zojuist dit mailtje verstuurd naar unibet, ik hoop dat ze het begrijpen en niet al te streng handelen: - -- Beste, Mijn moeder (40+) en ik (16) hebben gister dit account geopend, we hebben meteen 20euro gestort en we zijn op wedstrijden gaan inzetten. Mijn moeder vroeg mij vandaag om bevestiging "of ik toch wel het account op haar naam heb aangemaakt" omdat je meerderjarig moet zijn, tot mijn grote schrik moest ik als antwoord nee geven, in een automatisme en niet nadenken heb ik het account op mijn eigen naam gezet. Ik ben erg bang dat mijn moeder en ik hiermee problemen zullen ondervinden bij een eventuele uitbetaling of nieuwe storting daarom mail ik meteen even, ik had mijn vraag ook al op de site voetbalwedden.net gesteld en deze vertelden mij eerst zelf te mailen voor zij hun contactpersoon zouden vragen. een link naar het topic is hier te vinden: https://www.voetbalwedden.net/topic/gigantisch-stom-geweest-bij-openen-account-unibet-help-1206/ Het lijkt mij een goed idee dat ik al mijn documenten in stuur en die van mijn moeder zodat het account op naam van mijn moeder kan worden gezet. Ik betreur dat het niet meteen goed is gegaan en zal in het vervolg ook langer na denken voordat mijn moeder of ik ook maar iets doen op de site. Ik hoop dat het op een nette manier kan worden opgelost want gokken is nieuw voor mijn moeder en ik wil niet dat ze meteen wordt afgeschrikt door een tegenslag als deze. Momenteel hebben we een saldo van E0,- maar wel ingezet op een lopende weddenschap. Met vriendelijke groeten, Dag Hans, Ten eerste is het natuurlijk niet slim om verkeerde gegevens in te vullen maar daar heb je nu niets meer aan. Wel heb je een les geleerd dat je, indien je ergens anders nog ergens een account aanmaakt, je altijd de correcte gegevens moet invullen. Draag dit ook uit naar vrienden, familie en andere personen die nog accounts aan willen maken. Ik zou een bericht naar Unibet opstellen met je hele situatie, leg alles heel goed uit en toon je medewerking. Wij hebben inderdaad een contactpersoon maar zijn geen klantenservice en deze persoon benaderen wij alleen in hele hoge uitzondering. Ik ben wel benieuwd naar de voortgang van deze casus. Kan je ons op de hoogte houden? Succes!
Inderdaad, maak je niet druk. Unibet is normaal heel coulant in zulke dingen, vooral als je het gewoon goed uitlegt zoals je in de mail ook hebt gedaan. Misschien een tip, bel ze op dan kun je je verhaal misschien wat beter uitleggen. Het nummer is gratis en staat op de site.
Succes
Succes
Mochten jij en je moeder nog wat tips willen hebben laat mij dan maar weten via de inbox, dat mogen jullie wel :) ;-) ;-)
Waarom dit hele topic? Gewoon uitbetalen via moneybookers en je hebt helemaal nergens last van amigo
Zolang het niet over veel geld gaat doet Unibet normaal niet moeilijk (y)
quincy:
Waarom dit hele topic? Gewoon uitbetalen via moneybookers en je hebt helemaal nergens last van amigo
Ja maar je moet wel je idkaart laten verifiëren..
Retarded gambler