Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Geen speelgeld meer bij Bookmakerspel

Misschien zie ik het over het hoofd maar ik kan niks vinden als je je hele inzet kwijt bent. Is de speelronde dan al helemaal over of krijg je een nieuw tegoed?
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagdzjanzjel1984 in 8-02-2010 18:17 Bookmakers
in 8-02-2010 18:17 Bookmakers
3 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Beste dzjanzjel1984 ik lees in de FAQ van het bookmakerspel het volgende :

Wanneer u na een ronde (één ronde bevat 5 speelrondes) bij de eerste 3 staat heeft u onderstaande prijs gewonnen. Prijzen kunnen gedurende het spel worden aangepast.

* Eerste plaats: 100 euro
* Tweede plaats: 60 euro
* Derde plaats: Officieel Valencia Shirt

Deze ronde was de eerste dus als al je speelgeld op is zul je nu weer 4 rondes moeten wachten voordat je weer mee kan spelen om de prijzen. Hopelijk is het zo duidelijk ?
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Goeie vraag wist dat ook niet;)
0 Vind ik leuk's
[quote]Goeie vraag wist dat ook niet;)

Je kunt met het bookmaker spel alles of niet spelen door all in te gaan. Heb je het dan mis dan ben je dus alles kwijt maar heb je het goed dan stijg je wel flink. Hoe voorzichtiger het bookmaker spel gespeeld wordt des te minder snel je failliet gaat of des te minder snel je bovenaan komt te staan. Erg veel risico kan een goeie tactiek zijn maar het maakt het spelen van dit bookmaker spel er zeker niet leuker op :)
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.