Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Exclusief voor VW-leden: 100% bonus tot €100 bij Betfirst

Betfirst: 100% bonus tot ?‚?100 voor bestaande klanten

Betfirst biedt bestaande Belgische en Nederlandse leden van Voetbalwedden.net een zeer fraaie stortingsbonus. Wanneer je een storting plaatst, krijg je tot 100% bonus tot ?‚?100! Als je ?‚?100 hebt gestort, begroet je dus ?‚?200 op je account. Dikke prima, als je het ons vraagt. Deze actie loopt het gehele WK.

Ook de voorwaarden van deze bonus zijn zeer goed te spelen: het volledige bedrag moet binnen 30 dagen twee keer worden rondgespeeld op odds van 1.50 of hoger. Als je bijvoorbeeld ?‚?100 stort, ontvang je ?‚?200. Het bonus- en gestorte bedrag moet je zoals gezegd twee keer rondspelen. Je zal dus ?‚?400 (2x?‚?200) moeten inzetten, alvorens je het bonusbedrag uit kan laten betalen. Goed te doen dus!

Nog geen account van Betfirst? Meld je dan nu aan via deze pagina en pak eerst de briljante 200% welkomstbonus. Zodra je deze hebt vrijgespeeld, kun je gebruikmaken van onze 100% stortingsbonus. Dubbel feest dus!

Wat moet je doen?

1. Hoe kan ik gebruik maken van deze Betfirst bonus?
  2. Laat je gebruikersnaam van Betfirst achter op de actiepagina
  3. Log in op je Betfirst account
  4. Ga naar de kassa en voer de stortingscode VW100BF in
  5. Maak je storting
  6. Ontvang je storting en je bonus op je account

Mocht je je gebruikersnaam al een keer hebben doorgegeven, kun je direct door naar Betfirst. Dit kun je zien op de actiepagina. De tijd van aanmelden die er in dat geval bij staat klopt overigens niet.

Bekijk deze pagina voor meer informatie en alle voorwaarden van deze bonus

--------

Zoek je nog een bonus voor bestaande klanten? Dan is de onderstaande bonus van Netbet wellicht wat voor jou! Ook deze bonus is het gehele WK geldig.

2 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagPromoPeter in 14-06-2018 13:13 Bookmakers
in 14-06-2018 13:13 Bookmakers
157 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

@sm0kert

Je overtredingen weddenschap is niet achteraf van titel veranderd, dat is louter de (toegegeven: vrij brakke) Engelse vertaling.

Als je een nog te spelen duel pakt (bijv. Portugal - Marokko) en je gaat naar de beschikbare weddenschappen heb je in het Nederlands de weddenschap 'OU Totaal Overtredingen in 1ste Helft' en in het Engels 'O/U Total Booking in 1st Half'. Dat is dezelfde bet.

Ik geef je groot gelijk dat het verwarrend is, maar tegelijkertijd vrees ik dat geen enkele bookmaker een odd van 2.50 biedt voor 'over 1.5 Fouls in 1st Half'.

1 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)
Op wo. 20 jun. 2018, 11:40 schreef vw-support:

@sm0kert

Je overtredingen weddenschap is niet achteraf van titel veranderd, dat is louter de (toegegeven: vrij brakke) Engelse vertaling.

Als je een nog te spelen duel pakt (bijv. Portugal - Marokko) en je gaat naar de beschikbare weddenschappen heb je in het Nederlands de weddenschap 'OU Totaal Overtredingen in 1ste Helft' en in het Engels 'O/U Total Booking in 1st Half'. Dat is dezelfde bet.

Ik geef je groot gelijk dat het verwarrend is, maar tegelijkertijd vrees ik dat geen enkele bookmaker een odd van 2.50 biedt voor 'over 1.5 Fouls in 1st Half'.

Ik vond de odd ook al aan de hoge kant, maar het is toch niet mijn fout dat zij niet kunnen vertalen? In plaats van de weddenschap fout te rekenen hadden ze hem ook kunnen annuleren. En als je dit dus aankaart bij de 'klantenservice' verbreken ze de chat zonder dat je kan reageren.

Bericht gewijzigd door sm0kert op wo 20 jun. 2018, 09:57
1 Vind ik leuk's
Op wo. 20 jun. 2018, 09:03 schreef vw-support:
Op wo. 20 jun. 2018, 03:11 schreef altaidpech:
Op di. 19 jun. 2018, 23:56 schreef berry028:
Op di. 19 jun. 2018, 23:02 schreef altaidpech:

Wil toch nog ff een keer een punt maken waarom bij mij doorspelen vereisten op 500 staat terwijl de actie 400 is. Daarnaast baal ik er wel van dat degene die alsnog met de bonus code hebben gestort, dubbel beloond zijn. Wij (degene die zich tijdig hadden aangemeld) hebben en langer moeten wachten of sommigen hebben het zelfs niet en eerder genoemde 'groep' wordt dubbel beloond. Uiterst vreemd en hopelijk komt er een reactie o.i.d...

In de mail staat: 'We would like to remind you that before you can withdraw your bonus its value must be played 3 times, with minimum odds of 1.50 on any event. The amount may be wagered in several instalments. '

Op de bonuspagina staat echter €400, zoals aangegeven.

Verder weer een topactie :thumbsup:

Maar dan is het toch vaag dat ik voor dezelfde actie 500 moet spelen, snapje?

We vragen het wel even voor je na.

Je hebt niet toevallig een andere of een extra bonus geactiveerd? (check even je bonus history)

Ik heb gewoon netjes gewacht tot ik de 100 bonus kreeg en verder niks anders geks gedaan of geactiveerd. Wederom thankx VW ;)

0 Vind ik leuk's

VW , denk dat ze het hebben aangepast omdat m'n saldo nu uit te betalen is. Had ook flink gespeeld. Wil nu eigenlijk voor het eerst kijken hoe uitbetalen bij betfirst werkt. Heb van t weekend mn rijbewijs,bankpas en een brief van de belasting geupload. Iemand ervaringen hiermee verder? Thanxxxxxx

0 Vind ik leuk's

Hier nog niks

0 Vind ik leuk's
Op wo. 20 jun. 2018, 09:53 schreef vw-support:
Op wo. 20 jun. 2018, 09:41 schreef originals88:

Hoi vw,alvast bedankt voor de leuke actie weer.ik heb ondertussen de bonus ontvangen,al heb ik maar 10€ bonus ontvangen ipv 100€.heb wel een storting van 100€ gedaan.heb ook al contact opgenomen met betfirst,maar ze zijn niet van de snelste want nog geen reactie terug.

We vragen het voor je na.

Wil je zelf onder bonus history kijken of je inderdaad onze bonus hebt ontvangen of dat het een andere bonus is?

Ja het gaat om de vw bonus.

0 Vind ik leuk's
https://belgian1betting.blogabet.com

Same here, storting was donderdag gedaan. Vooral dom omdat ik per mail precies dezelfde bonus had gehad maar dan met code, maar had ik overheen gelezen. Hoop dat ze het vandaag in orde maken...

0 Vind ik leuk's

Net gestort en de bonus meteen toegevoegd, goeie actie dankjewel!

0 Vind ik leuk's

Zoals steeds is het heerlijk bonussen te ontvangen en rond te spelen bij Betfirst.

0 Vind ik leuk's
Het antwerp publiek is gelijk een vulkaan: soms stilte, meestal wat gerommel, af en toe as spuwend en bij gelegenheid een verschroeiend klank- en lichtspel Jesus Freaks, out on the streets, handing tickets out for God

Ik ben echt niet te spreken over de tamelijk dramatische ''service'' van betfirst, laat staan andere belgische bookies. Vergeleken met zelfs een andere doorsnee bookie lopen ze hopeloos achter op meerdere vlakken en is de matige bereikbaarheid van de livechat en het gegeven dat er alleen op ''werkdagen'' werkzaamheden worden verricht totaal niet van deze tijd. Ik vind het los daarvan zeker prima dat VW bezig is om mensen bonussen aan te bieden en vooral met gunstige rondspeelvoorwaarden, dus hen kan je weinig kwalijk nemen. Maar een paar dagen wachten op een bonus is in bookie termen eerder een eeuwigheid. Zulke dingen moeten meteen functioneren en zo niet, laat er dan een fatsoenlijke live chat zijn om mensen op weg te helpen. Ik kan me oprecht niet voorstellen hoe iemand bij zulke sites een klant kan zijn als er geen bonus is. Het geeft volgens mij ook een beeld van hoe het er in Nederland evt. uit kan gaan zien als dat legaliseringscircus een keer voorbij is. Wat mij betreft blijft het zoals het is, want de huidige belgische bookies hebben de snelheid en service van een voormalig sovjet loket.

1 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.