Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Exclusief voor VW-leden: 100% bonus tot €100 bij Betfirst

Betfirst: 100% bonus tot ?‚?100 voor bestaande klanten

Betfirst biedt bestaande Belgische en Nederlandse leden van Voetbalwedden.net een zeer fraaie stortingsbonus. Wanneer je een storting plaatst, krijg je tot 100% bonus tot ?‚?100! Als je ?‚?100 hebt gestort, begroet je dus ?‚?200 op je account. Dikke prima, als je het ons vraagt. Deze actie loopt het gehele WK.

Ook de voorwaarden van deze bonus zijn zeer goed te spelen: het volledige bedrag moet binnen 30 dagen twee keer worden rondgespeeld op odds van 1.50 of hoger. Als je bijvoorbeeld ?‚?100 stort, ontvang je ?‚?200. Het bonus- en gestorte bedrag moet je zoals gezegd twee keer rondspelen. Je zal dus ?‚?400 (2x?‚?200) moeten inzetten, alvorens je het bonusbedrag uit kan laten betalen. Goed te doen dus!

Nog geen account van Betfirst? Meld je dan nu aan via deze pagina en pak eerst de briljante 200% welkomstbonus. Zodra je deze hebt vrijgespeeld, kun je gebruikmaken van onze 100% stortingsbonus. Dubbel feest dus!

Wat moet je doen?

1. Hoe kan ik gebruik maken van deze Betfirst bonus?
  2. Laat je gebruikersnaam van Betfirst achter op de actiepagina
  3. Log in op je Betfirst account
  4. Ga naar de kassa en voer de stortingscode VW100BF in
  5. Maak je storting
  6. Ontvang je storting en je bonus op je account

Mocht je je gebruikersnaam al een keer hebben doorgegeven, kun je direct door naar Betfirst. Dit kun je zien op de actiepagina. De tijd van aanmelden die er in dat geval bij staat klopt overigens niet.

Bekijk deze pagina voor meer informatie en alle voorwaarden van deze bonus

--------

Zoek je nog een bonus voor bestaande klanten? Dan is de onderstaande bonus van Netbet wellicht wat voor jou! Ook deze bonus is het gehele WK geldig.

2 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagPromoPeter in 14-06-2018 13:13 Bookmakers
in 14-06-2018 13:13 Bookmakers
157 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Ik heb welgeteld 7.3 seconde moeten wachten op mijn bonus. Topactie weer VW :)

0 Vind ik leuk's
.
Op wo. 20 jun. 2018, 03:11 schreef altaidpech:
Op di. 19 jun. 2018, 23:56 schreef berry028:
Op di. 19 jun. 2018, 23:02 schreef altaidpech:

Wil toch nog ff een keer een punt maken waarom bij mij doorspelen vereisten op 500 staat terwijl de actie 400 is. Daarnaast baal ik er wel van dat degene die alsnog met de bonus code hebben gestort, dubbel beloond zijn. Wij (degene die zich tijdig hadden aangemeld) hebben en langer moeten wachten of sommigen hebben het zelfs niet en eerder genoemde 'groep' wordt dubbel beloond. Uiterst vreemd en hopelijk komt er een reactie o.i.d...

In de mail staat: 'We would like to remind you that before you can withdraw your bonus its value must be played 3 times, with minimum odds of 1.50 on any event. The amount may be wagered in several instalments. '

Op de bonuspagina staat echter €400, zoals aangegeven.

Verder weer een topactie :thumbsup:

Maar dan is het toch vaag dat ik voor dezelfde actie 500 moet spelen, snapje?

We vragen het wel even voor je na.

Je hebt niet toevallig een andere of een extra bonus geactiveerd? (check even je bonus history)

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

^ Voor iedereen die nog wacht:

Betfirst gaat er straks weer mee bezig.

Excuses voor het wachten.

3 Vind ik leuk's

Hoi vw,alvast bedankt voor de leuke actie weer.ik heb ondertussen de bonus ontvangen,al heb ik maar 10€ bonus ontvangen ipv 100€.heb wel een storting van 100€ gedaan.heb ook al contact opgenomen met betfirst,maar ze zijn niet van de snelste want nog geen reactie terug.

0 Vind ik leuk's
https://belgian1betting.blogabet.com
Op wo. 20 jun. 2018, 09:41 schreef originals88:

Hoi vw,alvast bedankt voor de leuke actie weer.ik heb ondertussen de bonus ontvangen,al heb ik maar 10€ bonus ontvangen ipv 100€.heb wel een storting van 100€ gedaan.heb ook al contact opgenomen met betfirst,maar ze zijn niet van de snelste want nog geen reactie terug.

We vragen het voor je na.

Wil je zelf onder bonus history kijken of je inderdaad onze bonus hebt ontvangen of dat het een andere bonus is?

0 Vind ik leuk's
Op wo. 20 jun. 2018, 09:18 schreef vw-support:

^ Voor iedereen die nog wacht:

Betfirst gaat er straks weer mee bezig.

Excuses voor het wachten.

Geen probleem joh. Of het 3 of 10 dagen is, we moeten niet zo verwend doen/zijn. Dit is gewoon een topactie.

0 Vind ik leuk's
de lekkerste salad ???? tomat ???? onion van het forum

Hallo allemaal, ik wil jullie hierbij waarschuwen voor Betfirst. De bonusactie is leuk, maar let op, want er zijn veel dingen niet in de haak met dit bedrijf. Ze zetten weddenschappen op 'verloren' als ze goed zijn gegaan en als je contact opneemt met de klantenservice, reageren ze erg traag en als ze al reageren, ronduit asociaal. Zo verbreken ze zonder aankondiging de chat, zodat je niet kan reageren op wat ze zeggen.

Daarnaast, en ik weet dat dit bizar klinkt, veranderen ze de titels van weddenschappen die je plaatst. Zo had ik ingezet dat er bij Rusland-Egypte in de eerste helft meer dan 1,5 overtredingen gemaakt zouden worden. Deze weddenschap zou ik hebben gewonnen. Ware het niet dat Betfirst mijn weddenschap heeft veranderd, ze hebben er nu van gemaakt dat ik heb ingezet op het aantal kaarten over 1,5. Ik heb ter bewijs een screenshot toegevoegd van hoe mijn weddenschap was (links) en hoe ze dit hebben veranderd (rechts). Als je dit aan probeert te kaarten bij de klantenservice, kom je niet verder. Met dit bedrijf wil je echt geen zaken doen!

Bericht gewijzigd door sm0kert op wo 20 jun. 2018, 09:14
2 Vind ik leuk's
Op wo. 20 jun. 2018, 10:31 schreef sm0kert:

Hallo allemaal, ik wil jullie hierbij waarschuwen voor Betfirst. De bonusactie is leuk, maar let op, want er zijn veel dingen niet in de haak met dit bedrijf. Ze zetten weddenschappen op 'verloren' als ze goed zijn gegaan en als je contact opneemt met de klantenservice, reageren ze erg traag en als ze al reageren, ronduit asociaal.

Denk overigens niet dat ik dit type uit frustratie over verloren bets, ik heb namelijk winst gemaakt door de bonusactie. Maar met dit bedrijf wil je echt geen zaken doen. Ik ga lekker terug naar Bwin en Unibet

deels geef ik je hier gelijk in.. weddenschappen geven ze inderdaad soms foutief aan, ondanks bewijs met live beelden, statistieken site etc. -- ik praat hier nog over door een corner bet fortuna sittart kampioenswedstrijd, € 120 euro weg, maar andere kant betfirst is wel een fijne bookie om bij te spelen. zeker de bonus icm voetbalwedden

0 Vind ik leuk's
groen geel
Op wo. 20 jun. 2018, 11:15 schreef sewpal:

Hallo allemaal, ik wil jullie hierbij waarschuwen voor Betfirst. De bonusactie is leuk, maar let op, want er zijn veel dingen niet in de haak met dit bedrijf. Ze zetten weddenschappen op 'verloren' als ze goed zijn gegaan en als je contact opneemt met de klantenservice, reageren ze erg traag en als ze al reageren, ronduit asociaal.

Denk overigens niet dat ik dit type uit frustratie over verloren bets, ik heb namelijk winst gemaakt door de bonusactie. Maar met dit bedrijf wil je echt geen zaken doen. Ik ga lekker terug naar Bwin en Unibet

deels geef ik je hier gelijk in.. weddenschappen geven ze inderdaad soms foutief aan, ondanks bewijs met live beelden, statistieken site etc. -- ik praat hier nog over door een corner bet fortuna sittart kampioenswedstrijd, € 120 euro weg, maar andere kant betfirst is wel een fijne bookie om bij te spelen. zeker de bonus icm voetbalwedden

Hoe kan je dit een fijne bookie vinden als ze 120 euro van je jatten en ze bewust weddenschappen verkeerd aangeven?

0 Vind ik leuk's

Hallo allemaal, ik wil jullie hierbij waarschuwen voor Betfirst. De bonusactie is leuk, maar let op, want er zijn veel dingen niet in de haak met dit bedrijf. Ze zetten weddenschappen op 'verloren' als ze goed zijn gegaan en als je contact opneemt met de klantenservice, reageren ze erg traag en als ze al reageren, ronduit asociaal. Zo verbreken ze zonder aankondiging de chat, zodat je niet kan reageren op wat ze zeggen.

Daarnaast, en ik weet dat dit bizar klinkt, veranderen ze de titels van weddenschappen die je plaatst. Zo had ik ingezet dat er bij Rusland-Egypte in de eerste helft meer dan 1,5 overtredingen gemaakt zouden worden. Deze weddenschap zou ik hebben gewonnen. Ware het niet dat Betfirst mijn weddenschap heeft veranderd, ze hebben er nu van gemaakt dat ik heb ingezet op het aantal kaarten over 1,5. Ik heb ter bewijs een screenshot toegevoegd van hoe mijn weddenschap was (links) en hoe ze dit hebben veranderd (rechts). Als je dit aan probeert te kaarten bij de klantenservice, kom je niet verder. Met dit bedrijf wil je echt geen zaken doen!

Ben het met je eens dat betfirst niet heel eerlijk is maar deze bet is je eigen fout. Je weet toch ook dat een bet over 1.5 fouls first half niet klopt?

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.