EXCLUSIEF: €200 bonus voor bestaande klanten van Bet90!
Bet90: 50% stortingsbonus tot €200
De onderstaande bonus is geldig voor bestaande klanten van Bet90 (die gebruik hebben gemaakt van SDK bonussen in december):
Bet90 strooide in het verleden al met bonussen voor bestaande klanten en lijken daar nog geen genoeg van te hebben gekregen. In de hele maand februari kunnen leden van VW gebruikmaken van een bonus voor bestaande klanten van Bet90. Op je storting krijg je 50% extra, tot €200. Wanneer je €400 stort, ontvang je dus €600!
Wat moet je doen?
Wat moet je doen om deze heerlijke bonus te pakken?
- Log in bij Bet90
- Stort een bedrag met de code VWFEBRUARY
- Ontvang je gestorte bedrag en de bonus
De bonus telt niet bij stortingen via Skrill of Neteller.
Rondspeelvoorwaarden: het gestorte bedrag + bonus moet vijf keer worden rondgespeeld op odds van 1.50 of hoger. Hier heb je dertig dagen de tijd voor.
--------------------------------
Nog geen account bij Bet90? Check dan eerst deze heerlijke welkomstbonus: Tot €700 aan welkomstbonussen bij Bet90!
De livechat zegt dit:
As per the Promo Terms it is required to register through a particular affiliate page in order to qualify.
Dus ik kan de bonus niet gebruiken? Ik zie alleen de bonuscode hierboven staan. Geen link om mij te registreren.
Groetjes.
^ Wil je je username even doorsturen, vragen we het voor je na.
Je bent wel een bestaande klant? Heb je toevallig ook gebruikgemaakt van onze Bet90 bonussen in december?
Voor nieuwe klanten, check de welkomstbonussen.
Gewoon de bonuscode invoeren bij het storten is voldoende. Er is dan altijd de mogelijkheid om bonuscode in te vullen. Afgelopen weekend zelf ook gedaan dus weet 100% zeker dat het werkt.
Access Denied
Your country is:Belgium
Unfortunately we cannot service customers from your country of residence.
Mensen help me,
ik wil gebruik maken van deze bonus..
maar kan ik wel storten met trustly? Want staat hierboven aangegeven geen skrill en neteller.
gr,
Hello, I registered my account a while ago without using the Voetbalwedden affiliate link and this would be my first Voetbalwedden Bet90 promotion. Can I still claim this offer?
Hallo,
Ik heb een tijdje geleden gebruik gemaakt van een bonus op bet90, aangeboden door voetbalwedden. Vervolgens heb ik een leuk geldbedrag gewonnen waar ik natuurlijk heel blij mee was.
16 januari heb ik het geld uitbetaald waarbij ik een aantal documenten moest uploaden om mijn account te verifiëren. Ik heb de gevraagde documenten netjes geüpload. Vervolgens kreeg ik een mail waarin werd aangegeven dat ik nog een aantal documenten per post moest versturen waaronder een gewaarmerkte kopie van mijn ID kaart en bewijs van wonen op adres (beide aan te vragen bij de gemeente). Ik vond dit persoonlijk nogal vreemd aangezien ik de eerdere gevraagde documenten had geüpload zoals gevraagd. Ik heb dan ook meerdere keren gevraagd via de chat waarom dit nodig was waarbij ik als antwoord kreeg; We mogen deze documenten opvragen zonder enkele reden. Ik dacht; oké, vreemd verhaal en heb toen contact opgenomen met voetbawedden aangezien ik me via hen had aangemeld voor de bonus. Ze vertelde mij dat het normaal gesproken voldoende zou moeten zijn om deze documenten via de mail te versturen. Dit was dus helaas in mijn geval niet voldoende.
Na nog wat mailcontact besefte ik dat ik er echt niet onderuit zou komen. Ik wilde graag mijn gewonnen geld dus ben ik naar de gemeente gegaan om deze documenten op te vragen. Dit was ongemakkelijk en kost bovendien ook nog geld. Ik heb de opgevraagde documenten opgestuurd (aangetekend) en ik kan zien dat ze 5 februari zijn aangekomen. Ik heb weer gemaild naar bet90 maar krijg geen enkele reactie. Vervolgens heb ik het via de chat geprobeerd. Hier geven ze aan dat ze meer tijd nodig hebben en de documenten nog niet hebben nagekeken.
Al met al duurt het allemaal erg lang en begin ik het gevoel te krijgen dat ze het geld gewoon niet uit willen uitbetalen.
Ik wil deze site iedereen afraden en ik begrijp niet dat voetbalwedden hier zaken mee doet. Ze doen dan ook niets/weinig om mij te helpen het geld terug te krijgen.
Ondanks de vele slechte reacties over deze bookie, heb ik ze ook geprobeerd met een paar tientjes. Inderdaad ver weg blijven als ze met uitbetalingen al zo doen want de rest is ook echt drama. Hele drukke, haperende, trage en amateuristische website bijvoorbeeld. Laat je dus niet verleiden door hun dikke bonussen. Totaal niet waard...
Mensen help me,
ik wil gebruik maken van deze bonus..
maar kan ik wel storten met trustly? Want staat hierboven aangegeven geen skrill en neteller.
gr,
Trustly moet gewoon mogelijk zijn. Alleen Skrill en Neteller zijn inderdaad niet mogelijk.
Hello, I registered my account a while ago without using the Voetbalwedden affiliate link and this would be my first Voetbalwedden Bet90 promotion. Can I still claim this offer?
Hi, it depends. What is your nationality?