Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Redbet: informatie & ervaringen

Wat een waardeloze bookie, snap niet dat ie vermeldt staat bij het tabje bonussen en dat er positief over gedaan wordt. Ondanks het voldoen aan alle voorwaarden kreeg ik de bonus niet. En de site is zo onoverzichtelijk en kapot. Je kan niet eens je bet history bekijken, op laptop link deze door naar livebetting, op mobiel lijkt het alsof je nooit eerder een bet geplaatst hebt. Hebben de admins/mods werkelijk gespeeld bij deze bookmaker of?

3 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagcalucci in 12-09-2018 22:29 Bookmakers
in 12-09-2018 22:29 Bookmakers
12 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Ik heb in het verleden prima cash-outs kunnen doen, maar nu is simpelweg de hele historie weggevaagd.

Inclusief de Open Bets. Ik had 10 season bets staan op de English Premier League.

Is er niemand anders die dit probleem had bij de bet history van RedBet ? Of is iedereen met een schone lei begonnen ?

Echt heel vreemd.

Bericht gewijzigd door caantjes op di 25 sep. 2018, 17:07
0 Vind ik leuk's
KK-AA-KK

Goed nieuws. Plusje voor RedBet

--------------

That would indeed be correct!

So any bets you have proceeded to place and the event turns out to be in your favor (of the previous cancelled bet) then you would receive winnings! 

I hope this helped the situation and the information regarding your cancelled bets. 

If any other questions then do please feel free to contact me again!

2 Vind ik leuk's
KK-AA-KK

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.