Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Ervaringen met LVbet

Op jullie pagina bookmakers staat Lvbet en er staat dat je 100 procent bonus krijgt tot 100 euro en dat je je storting en bonus 5 keer moet rondspelen op odd 175.

Ik ben op de chat geweest voor de zekerheid en kreeg de regelementen te zien en daarin staat dat je max 50 euro krijgt bij je eerste storting en dat je je storting en bonus 12 keer moet rondspelen. Klopt dit Vw support? Als we nu storten en spelen dan worden we ineens verrast met de regelementen en dat zou niet fijn zijn natuurlijk.

Kunnen jullie het navragen of checken en het eventueel veranderen hier op de site want anders is het misleidend voor velen.

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagtotomaster in 17-07-2017 11:36 Bookmakers
in 17-07-2017 11:36 Bookmakers
14 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Vandaag heb ik een account aangemaakt ongeveer rond 14:30 

helaas kan ik nergens op wedden,
zodra ik een live weddenschap selecteer of een combi maak en vervolgens op place bet klik doet hij niets.

ben twee keer de live chat ingegaan ze geven telkens aan onze it afdeling gaat ernaar kijken wellicht hebben we een storing. 

als ik dit had geweten had ik mijn geld zeker niet op deze website gezet en had ik een andere bonus geprobeerd.
weet niet of voetbalwedden hiermee wat gaat doen en of anderen er ook last van hebben? 

mocht vw hier iets mee doen mijn gebruiksnaam is : NAMKANL 

vriendelijke groet

0 Vind ik leuk's
Op ma. 17 jul. 2017, 14:15 schreef vw-support:

^

Voor leden van Voetbalwedden.net geldt: 100% bonus, met een max van 100 euro bonus. Ofwel: stort 100, ontvang 100 bonus.

Rondspelen: storting+bonus 5x @1.75. Dus in dit geval 200x5 = 1000 @1.75. 

We hebben LVbet (nogmaals) gevraagd om dit ook te vermelden op hun eigen pagina - om alle onduidelijkheid weg te nemen. 

LV BET !!! MAAK GEEN ACCOUNT AAN !!

ik heb gisteren een account aangemaakt maar ik kon geen bets plaatsen, de chat ingegaan ze zeggen een storing en de it department werkt eraan.

nu is het al half dag verder en weer de chat ingegaan nu zeggen ze de it department is er pas morgen,
we kunnen uw bonus stop zetten en uw geld terug geven maar wel moet u eerst uw documenten uploaden voor dat u uw geld terug kan uitbetalen.
of u wacht gewoon tot de it department dit morgen misschien op pakt :) 

of u kunt nu met uw 100 euro weddenschappen plaatsen en dan regel ik wanneer de probleem opgelost is dat u op uw volgende storting het bonus wel krijgt bijgeschreven :)
what a bullshit is dit?

wat een slechte website is dit, ook slecht van voetbalwedden.net waarom laten jullie ons als leden een account maken op zulke slechte websites? 

Bericht gewijzigd door namka op zo 6 aug. 2017, 09:26
0 Vind ik leuk's

^  Als ik het goed begrijp kampen ze met een behoorlijke storing die niet a-la-minute kan worden opgelost. Dat gebeurt elke website weleens. Vooral als dat op vrijdagmiddag gebeurt, is dat vervelend - aangezien de IT afdeling niet altijd in het weekend werkt en je dus zal moeten wachten tot maandag. En ja dat is frusterend. 

Maar ik zou niet zo snel weten wat wij hieraan kunnen doen..

De customer-service van LVBet werkt zo te horen nog wel en biedt je in ieder geval een drietal opties aan:

1: Je upload je documenten om het geld terug te kunnen storten

2: Je wacht met spelen totdat de storing is opgelost

3: Je claimt je bonus bij een eerst volgende storting

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Moet rondspelen bonus op combi bets als de website lvbet zegt en nederland staat er niet bij , hier op VW staat dat er niet bij

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.