Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Ervaringen met LVbet

Op jullie pagina bookmakers staat Lvbet en er staat dat je 100 procent bonus krijgt tot 100 euro en dat je je storting en bonus 5 keer moet rondspelen op odd 175.

Ik ben op de chat geweest voor de zekerheid en kreeg de regelementen te zien en daarin staat dat je max 50 euro krijgt bij je eerste storting en dat je je storting en bonus 12 keer moet rondspelen. Klopt dit Vw support? Als we nu storten en spelen dan worden we ineens verrast met de regelementen en dat zou niet fijn zijn natuurlijk.

Kunnen jullie het navragen of checken en het eventueel veranderen hier op de site want anders is het misleidend voor velen.

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagtotomaster in 17-07-2017 11:36 Bookmakers
in 17-07-2017 11:36 Bookmakers
14 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

^

Voor leden van Voetbalwedden.net geldt: 100% bonus, met een max van 100 euro bonus. Ofwel: stort 100, ontvang 100 bonus.

Rondspelen: storting+bonus 5x @1.75. Dus in dit geval 200x5 = 1000 @1.75. 

We hebben LVbet (nogmaals) gevraagd om dit ook te vermelden op hun eigen pagina - om alle onduidelijkheid weg te nemen. 

Bericht gewijzigd door Support op ma 17 jul. 2017, 12:19
0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Top maar zij zeggen tegen mij via de chat dat ik jullie maar moet contacteren en dat zei er niks van weten. Ik heb gestort en die meneer zegt dat ik het gewoon 12 keer moet rondspelen

0 Vind ik leuk's

"If the player goes to my account my bonuses he will see it is 5 x wager"

Aldus LVBet. 

0 Vind ik leuk's

Ok top. Ik zie het dank je wel

0 Vind ik leuk's

No worries, en succes =)

0 Vind ik leuk's
"2. Laat tijdens de registratie weten dat je van de bonus gebruik wilt maken"
Hoe? Tijdens het registreren staat in 't venster deze optie niet. Er is wel mogelijkheid om een bonuscode in te voeren.
0 Vind ik leuk's

Ik heb het even voor je bekeken en in de chat vertelde men het volgende:

Ga naar 'deposit'

Links in beeld staat 'Current promotions'

Vervolgens staat de welkomstbonus in beeld

Wanneer je daar op klikt, kom je op het scherm van de bonus

Klik op deposit en maak het gewenste bedrag over. De bonus wordt automatisch gestort.

Bericht gewijzigd door richard123 op wo 26 jul. 2017, 09:07
0 Vind ik leuk's
You only sing when you're winning!

Ik kom dan hier uit: http://bit.ly/2v7GUQE Zie daar nergens de voorwaarden van VW staan.   Moet je aankaarten dat je van VW komt?

Bericht gewijzigd door boostie op wo 26 jul. 2017, 13:09
0 Vind ik leuk's

Op wo. 26 jul. 2017, 15:09 schreef boostie: Ik kom dan hier uit: http://bit.ly/2v7GUQE Zie daar nergens de voorwaarden van VW staan.   Moet je aankaarten dat je van VW komt?  

Nee, als je via de link van VW (in de review) op de website van LVbet komt, is dat voldoende.

Bericht gewijzigd door richard123 op do 27 jul. 2017, 09:33
0 Vind ik leuk's
You only sing when you're winning!

Meer mensen het probleem dat ze met geen mogelijkheid een weddenschap kunnen plaatsen? De 'Place bet' knop lijkt totaal niet te reageren?
Heb het al via meerdere pc's geprobeerd, telefoon... alles.

Livechat is ook heel matig. Moest mijn probleem drie keer uitleggen en nu hebben ze het doorgestuurd naar de technische dienst... Ben benieuwd...

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.