Ervaringen met Intertops (deel je review voor €10)
We hebben een nieuwe bookmaker getest en toegevoegd aan het overzicht: Intertops.
Aanbod: vooral Amerikaanse sporten
Vooral voor liefhebbers van Amerikaanse sporten (MLB, NHL, NFL, NBA) lijkt dit een interessante optie te zijn. Het aanbod is namelijk vrij groot en de odds zijn relatief hoog. Daar staat wel tegenover dat populaire sporten als tennis en voetbal slechts summier en met matige odds worden aangeboden..
Welkomstbonus: 200% (?50) / 100% (?100) / 50% (?200)
Je kunt bij Intertops kiezen uit meerdere welkomstbonussen. Jammer daarbij is dat je éérst je storting eenmaal moet hebben rondgespeeld, voordat je een bonus kunt kiezen. De odds voor het rondspelen zijn daarentegen wel weer schappelijk (1.50).
Bekijk de volledige review
Direct naar Intertops
Heb je al een account bij Intertops? Verdien een ?10 free bet!
We zijn uiteraard benieuwd naar jullie ervaringen. Dus als je al een geldig* account hebt, laat dan hier je review achter. De eerste 20 review-ers ontvangen van ons een free bet t.w.v. ?10.
Onder geldig verstaan we een recent actief account, dus iemand die daadwerkelijk heeft gestort en heeft gespeeld.
Overigens vind ik het vreemd dat je dus eerst je eigen storting moet rondspelen om vervolgens in aanmerking te komen voor de bonus. Dus je stort 100 euro en moet deze 6x rondspelen, dus 600 euro. Ben je de 100 kwijt, dan kun je dus ook fluiten naar de bonus. Eerste indruk verder qua aanbod bij Roland Garros was erg mager en de odds lager dan bv Unibet. Ik ga in ieder geval wel een poging wagen, kijken hoe snel zij met limits gaan werken.
Overigens vind ik het vreemd dat je dus eerst je eigen storting moet rondspelen om vervolgens in aanmerking te komen voor de bonus. Dus je stort 100 euro en moet deze 6x rondspelen, dus 600 euro. Ben je de 100 kwijt, dan kun je dus ook fluiten naar de bonus.
The bonus can only be requested and credited after the initial deposit has been wagered b]once[/b] in its entirety at min. odds of -200 (1.5) and all bets have been settled.
Eenmaal, niet 6x.
Overigens vind ik het vreemd dat je dus eerst je eigen storting moet rondspelen om vervolgens in aanmerking te komen voor de bonus. Dus je stort 100 euro en moet deze 6x rondspelen, dus 600 euro. Ben je de 100 kwijt, dan kun je dus ook fluiten naar de bonus.
The bonus can only be requested and credited after the initial deposit has been wagered b]once[/b] in its entirety at min. odds of -200 (1.5) and all bets have been settled.
Eenmaal, niet 6x.
Oke thanks voor je replay, heb ik dat verkeerd begrepen.
Review staat er op :)
Wil je ons even je gebruikersnaam van Intertops sturen?
Review staat er op :)
Wil je ons even je gebruikersnaam van Intertops sturen?
Enig idee wanneer intertops de bonus bijschrijft?
#update: je hebt volgens intertops nooit een storting gemaakt..
Ofwel: je voldoet niet aan de voorwaarden.