Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Een vraagje over Layen bij Betfair

hallo,
Ik heb veel gelezen over backen en layen. Ik leg het even uit en kunnen jullie zeggen of dit correctnis :
Een voorbeeld : psv - ajax
Ik wil deze wedstrijd layen op een odd van 3.5 (draw). Ik zet hier 3€ op. De wedstrijd begint en het is in de rust 1-0. Nu staat de Draw odd op 5. Ik back deze voor (3.5-1x3=7.5) 7.5:5=1.5
dus ik back hem voor 1.5.
Nu heb je 2 scenarios :
Gelijkspel= back = 1.5 x 5= 7.5 - 4.5(3+1.5) = 3 euro winst
Winst/verlies = lay= 3x3.5=10.5 -3-1.5 = 6 euro winst
Dus altijd winst? Alleen niet als het lang 0-0 blijft? Klopt dit?
Meer opmerkingen tips over layen zijn welkom(bv tegen welke odd)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagmarc_voetbal in 4-02-2012 17:34 Bookmakers
in 4-02-2012 17:34 Bookmakers
17 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
chomponthis2005:
marc_voetbal:
Oke, bedankt, en als het in de 20e minuut 1-0 word, dan backen, of wachten op 2-0? Als de thuisclub stukken beter is

Roma v Cesena stond laatst na 15 minuten al 3-0. Dan laat je hem gewoon lopen. Mocht het 3-2 worden, dan back je hem alsnog met winst.

Niet laten lopen! altijd layen bij ene 3-0 of een score waarbij de back-odd onder 1.05 komt!
0 Vind ik leuk's
x
0 Vind ik leuk's
"I drink your milkshake! I DRINK IT UP!"
Als de back odd oder de 1.05 komt, dan weten ze heeeel zeker dat het een gelijkspel wordt, en dat lijkt mw sterk met een 3-0 stand...
0 Vind ik leuk's
de partij die met 3 - 0 voor staat kan je dan layen onder 1.05 ! dat bedoelen ze
0 Vind ik leuk's
vivoex:
chomponthis2005:
marc_voetbal:
Oke, bedankt, en als het in de 20e minuut 1-0 word, dan backen, of wachten op 2-0? Als de thuisclub stukken beter is

Roma v Cesena stond laatst na 15 minuten al 3-0. Dan laat je hem gewoon lopen. Mocht het 3-2 worden, dan back je hem alsnog met winst.

Niet laten lopen! altijd layen bij ene 3-0 of een score waarbij de back-odd onder 1.05 komt!

Niet laten lopen? Ik snap dit even niet. Als het na een kwartier 3-0 stond zou ik hem wel laten lopen juist als je drawlay gedaan hebt. Je kan niet meer dan 100% winst maken dan je lay inzet, dus af laten lopen levert de hoogste winst op.
0 Vind ik leuk's
hermaniak:
vivoex:
chomponthis2005:
marc_voetbal:

Niet laten lopen? Ik snap dit even niet. Als het na een kwartier 3-0 stond zou ik hem wel laten lopen juist als je drawlay gedaan hebt. Je kan niet meer dan 100% winst maken dan je lay inzet, dus af laten lopen levert de hoogste winst op.

De bal is echter rond, Herman! Afgelopen weekend kwam bijvoorbeeld Sydney in haar thuiswedstrijd tegen Newcastle Jets bijna terug van een 0-3 achterstand. En wie herinnert zich niet die geweldige comeback van Newcastle United tegen Arsenal (ruststand: 0-4 / eindstand 4-4)?
Toegegeven, het gebeurt maar zelden. Maar als je layt tegen zo'n lage odd betaal je vrijwel niets, dus waarom zou je het risico nemen?
Persoonlijk ben ik behoorlijk sceptisch over het 'Lay the Draw'-systeem, en laat het dan ook links liggen. Maar áls ik dit systeem zou hanteren zou ik net als Vivoex altijd layen.
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.