Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Een vraag over Unibet (systems)

Hallo,
Stel ik heb 5 wedstrijden aangeklikt en ik wil dat ik die 5 wedstrijden 4 viervoudig. Dat je er dus 1 fout mag hebben.
Nu zie ik op unibet staan 5 singles, 10 doubles, 10 trebles, 5 fourfoulds en 1 fivefold. Ik snap het niet meer en ben deze layout niet gewend. Heb lang niet meer op Unibet gezeten. Hoop dat iemand mij kan helpen.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagguansa in 21-03-2014 00:55 Bookmakers
in 21-03-2014 00:55 Bookmakers
1 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
guansa:
Hallo,
Stel ik heb 5 wedstrijden aangeklikt en ik wil dat ik die 5 wedstrijden 4 viervoudig. Dat je er dus 1 fout mag hebben.
Nu zie ik op unibet staan 5 singles, 10 doubles, 10 trebles, 5 fourfoulds en 1 fivefold. Ik snap het niet meer en ben deze layout niet gewend. Heb lang niet meer op Unibet gezeten. Hoop dat iemand mij kan helpen.

Vraag dit even na bij de helpdesk van Unibet. Lijkt mij de kortste klap! Ik heb hier ook even geen antwoord op.
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.