Meer geld winnen met Duitse Toto?
Sommigen zeggen dat je met de Duitse Toto meer geld wint?
Klopt dat?
Klopt dat?
in 9-05-2010 16:54 Bookmakers
Aanmaakdatum (oplopend)
10
[quote]Sommigen zeggen dat je met de Duitse Toto meer geld wint?
Klopt dat?
Ik heb om eerlijk te zijn nog nooit met de Duitse toto meegespeeld. Wel is het zeker zo dat de te winnen prijzen in Duitsland veel hoger zullen zijn. Dit omdat er veel meer mensen meedoen en er dus veel meer inleg is met dus hogere prijzen.
Klopt dat?
Ik heb om eerlijk te zijn nog nooit met de Duitse toto meegespeeld. Wel is het zeker zo dat de te winnen prijzen in Duitsland veel hoger zullen zijn. Dit omdat er veel meer mensen meedoen en er dus veel meer inleg is met dus hogere prijzen.
Toto Sigarenboer
Ik zal es gaan kijken woensdag. Woon in Nijmegen en kranenburg is niet zo ver. Ik laat het jullie weten!
Forza Inter
[quote]Ik zal es gaan kijken woensdag. Woon in Nijmegen en kranenburg is niet zo ver. Ik laat het jullie weten!
Ik ben hier ook erg benieuwd naar. Is er een online versie Wydad? Weet je dit toevallig?
Ik ben hier ook erg benieuwd naar. Is er een online versie Wydad? Weet je dit toevallig?
Hakuna Matatttta.
Ik ga er morgen heen vw crew en ik zal ff precies ff kijken en doorgeven hier.
Forza Inter
[quote]Ik ga er morgen heen vw crew en ik zal ff precies ff kijken en doorgeven hier.
Ha ok ben zeer benieuwd. Het kan haast niet missen dat de Duitse Toto beter is dan de Nederlandse. Ik ben wel benieuwd of je daar enkelvoudige weddenschappen af kunt sluiten. Bij Nederlandse Toto moet het over meerdere wedstrijden.
Ha ok ben zeer benieuwd. Het kan haast niet missen dat de Duitse Toto beter is dan de Nederlandse. Ik ben wel benieuwd of je daar enkelvoudige weddenschappen af kunt sluiten. Bij Nederlandse Toto moet het over meerdere wedstrijden.
Toto Sigarenboer
Let me know, let me know...
Hakuna Matatttta.
Nou jongens, ik was gister even naar kaufland is tot 00±00 open.. HEEEEEEEEL STOM hierdoor finale gemist kwam pas in de extra tijd thuis. Ik was vergeten dat dit gister was. Maargoed het valt allemaal wel mee en hier dit is de site kun je het even zelf bekijken: http://www.toto.de/
Forza Inter
[quote]Nou jongens, ik was gister even naar kaufland is tot 00±00 open.. HEEEEEEEEL STOM hierdoor finale gemist kwam pas in de extra tijd thuis. Ik was vergeten dat dit gister was. Maargoed het valt allemaal wel mee en hier dit is de site kun je het even zelf bekijken:
Ok, die had ik al wel eens bekeken. Dacht dat het alleen om de lotto-ballen ging. Het lijkt nogal op de NL toto/lotto als ik het zo bekijk. Ik kwam ook nog onderstaande website tegen:
- https://www.oddset.de
Meer informatie over wedden op bundesliga wedstrijden:
-Edit: Link is verwijderd doordat pagina niet meer bestond.
Ok, die had ik al wel eens bekeken. Dacht dat het alleen om de lotto-ballen ging. Het lijkt nogal op de NL toto/lotto als ik het zo bekijk. Ik kwam ook nog onderstaande website tegen:
- https://www.oddset.de
Meer informatie over wedden op bundesliga wedstrijden:
-Edit: Link is verwijderd doordat pagina niet meer bestond.
Hakuna Matatttta.