Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Doorspeelvoorwaarden na verliezen bonus

Begin deze maand krijg ik een stortingsbonus bij Betfirst. Na enige tijd staat mijn saldo op 0 euro (doorspeelvoorwaarden waren niet bereikt). Nu heb ik vorige week opnieuw een stortingsbonus gekregen en ik zag dat mijn vorige bonus nog altijd actief was. Wat dus wil zeggen dat ik eerst nog de doorspeelvoorwaarden van de eerste bonus moet afwerken. Normaal vervallen toch de doorspeelvoorwaarden als je je bonusbedrag verloren hebt?

Dit vond ik in de algemene voorwaarden :

"Je zal ook je bonus(sen) verliezen indien je saldo 0 bereikt en:

De bonusvoorwaarden zijn nog niet vervuld;

Er zijn geen openstaande weddenschappen in je account."

Heb reeds contact gehad met de klantendienst maar daar antwoorden ze gewoon naast de kwestie.

Iemand die weet of dit de normale gang van zaken is bij het doorspelen van de bonusvoorwaarden?

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagmatching117 in 23-04-2018 13:33 Bookmakers
in 23-04-2018 13:33 Bookmakers
6 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

We hebben Betfirst om opheldering gevraagd. Zij geven het volgende aan:

Je eerste bonus is geannuleerd op het moment dat je het bonusbedrag verloren hebt. Die bonusvoorwaarden zijn dan ook komen te vervallen; en gelden dus niet voor je huidige bonus.

Voor je huidige bonus moet je nog een x bedrag inzetten voordat je bonus is rondgespeeld.

Via bonus > history kun je zien hoe hoog dit bedrag is.

1 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Nee, die eerste bonus is niet geannuleerd aangezien ik zelf heb kunnen constateren dat de bets van vrijdag en zaterdag van mijn eerste bonus gingen.

Als ze al mijn bets optellen sinds mijn laatste storting (en 95% van de bets voldoen aan de doorspeelvoorwaarden) zullen ze rap constateren dat ze in de fout zijn gegaan aangezien ik daarnet eens de optelsom gedaan heb en ik zowat 50% meer heb ingezet dan nodig om de bonus vrij te spelen. En bij bonus>history staat dat ik nog steeds 30% moet vrijspelen.

0 Vind ik leuk's
There will be more like me, I promise you. And we will bring hell to you and your kind. And my conscience is clear. I have no regrets. I live forever. I go to a better place.

Ik ken de situatie niet goed, maar misschien zijn het fases van dezelfde (grote) stortingsbonus. Je komt alleen in aanmerking voor (2) als (1) -- ??

0 Vind ik leuk's
KK-AA-KK

Nee hoor, eerste bonus was ergens begin april en je had tijd tot begin mei om de bonus te clearen. Alhoewel mijn saldo 0 was hebben ze de eerste bonus gewoon laten doorlopen.

Betfirst doet wel meer rare dingen. Zo geven ze me om de zoveel tijd een stortingsbonus die niet automatisch bij mijn saldo komt. Dan contacteer ik de klantendienst en daar vertellen ze mij dat ik de mail (waar de stortingsbonus in staat vermeld) naar hen moet terugsturen als bewijs dat ik recht heb op die bonus. :grinning: (vraag mij eigenlijk af of ze ook een bonus zouden toevoegen als ik een oude mail zou terugsturen)

Bericht gewijzigd door matching117 op ma 23 apr. 2018, 18:09
0 Vind ik leuk's
There will be more like me, I promise you. And we will bring hell to you and your kind. And my conscience is clear. I have no regrets. I live forever. I go to a better place.

We hebben nogmaals aan de bel getrokken bij Betfirst, met als terugkoppeling:

Er zijn weddenschappen geplaatst die niet meetellen voor de promotie (double chance bijvoorbeeld).

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Het moge duidelijk zijn dat ze maar wat uit hun nek lullen. Dit komt uit hun bonusvoorwaarden :

"Alle types weddenschappen komen in aanmerking, behalve virtuele weddenschappen."

"De volgende weddenschappen tellen niet mee voor de rondspeelvoorwaarden van de bonus:geannuleerde weddenschappen, Cash Out, Weddenschappen terugbetaald indien gelijkspel (Draw No Bet) en weddenschappen geplaatst met een Free Bet."

Er is zelfs geen sprake van double chance weddenschappen. Om nog maar te zwijgen van het feit dat ik niet eens double chance weddenschappen speel.

Dank voor de moeite in ieder geval.

PS : Mss nog vermelden dat ik bets speel van 10-25 euro en dat er verschil is tussen mijn berekening en die van betfirst wat betreft vrijspelen van de bonus van ongeveer 1200 euro. Dus we hebben het hier niet over een bet of 10 die niet voldoen aan hun doorspeelvoorwaarden. (99% van mijn bets zijn trouwens allemaal gewone live over bets)

PS 2 : Daarnet voor de fun een DC bet geplaatst. Bet werd netjes afgetrokken bij bonus>history en telt dus gewoon mee voor het vrijspelen van de bonus.

Bericht gewijzigd door matching117 op di 24 apr. 2018, 10:35
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.