door error bij unibet heb ik 200 inplaats van 50 ingezet
Gisteren bij de wedstrijd nederland - costa rica wou ik om 22.22 50euro inzetten op nederland -1.5 @3.30 ik klik op plaats bet (unibet mobile ) de site begint met aftellen 5,4,3,2, en dan opeens krijg ik een error pagina, ik denk nee he werdie rotsite van unibet overigens heb ik tot gisteren nooit problemen gehad met unibet, na de error pagina druk ik dus op refresh en zie ik dat ik links boven in mij scherm nog 200euro heb (het saldo wat ik had) en dat ie nu aangeeft dat de odd is verandert naar 3.20, ik denk dus ah vandaar die error door de odd verandering, dus ik klik weer op place bet, en weer krijg ik die error pagina (een pagina met allemaal letters) ik op refresh links bovenin zie ik nog steeds 200euro en dat de odd weer is verandert naar 3.15 ik klik weer op place bet, en weer hetzelfde error verhaal alleen nu is de odd nog steeds 3.15 ik denk bijmezelf laaste keer dat ik het probeer ik klik op place bet en hij accepteert het maar tot mij verbazing zie ik nog steeds 200euro links bovenin ik op refresh niks, dus ik denk het zal tog niet, ik log uit en weer in en mijn saldo staat op 0.00 ..ik vind dit ronduit onbeschoft door een fout bij unibet heb ik dus 200 inplaats van 50 ingezet, heb geprobeerd om het gratis klanten service nummer te bellen maar die is niet bereikbaar vanuit nederland vroeger was dat wel. had overigens geen tegoed voor het internationale nummer, ik ben dus daarna nederland maar gaan veder kijken, hopend op een geluk bij een ongeluk dat ze zouden winnen met 2 goals verschil maar nee. ik ben al een aantal klant bij unibet en ja soms is de site traag/onbereikbaar/errors enz. maar ik heb altijd vertrouwen in unibet gehad storten uitbetalen geen enkel probleem. ..ik vraag me af hoe of wat ik nu kan doen of ik überhaupt iets kan doen dus vandaar mijn verhaal hier, op mijn betting history staat dat ik 4x 50euro heb ingezet om 22.22, 22.23, 22.23, 22.24 tegen verschillende odds, weet één van jullie wat nu te doen? of mischien een soort gelijke ervaring?
in 6-07-2014 10:57 Bookmakers
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Ik zou even in de livechat daar gaan ;)
Bij mij deden ze moeilijk toen ik het 2x had gezet met precies dezelfde klacht een paar weken geleden, dus vrees het ergste voor je :-$
Bij mij deden ze moeilijk toen ik het 2x had gezet met precies dezelfde klacht een paar weken geleden, dus vrees het ergste voor je :-$
Het beste is gewoon om te bellen. anders even een mailtje sturen met je history erbij.
1) Gebruik aub interpunctie, dit "verhaal" is echt niet te lezen. Heb geprobeerd om er doorheen te komen, maar na twee regels ben ik gestopt met lezen. 2) Je hebt het zelf meerdere keren ingezet, dus nee, 99% kun je hier niets meer aan doen. Enige tip is inderdaad de livechat, maar vrees het "ergste".
Succes (y)
Succes (y)
Heb inmiddels gebeld met de internationale klantenservice, ze gaan een onderzoek starten, maar de telefoniste zei dat er geen storing in hun netwerk gisteren was ..afwachten hoe of wat
somenewsbenji:
Heb inmiddels gebeld met de internationale klantenservice, ze gaan een onderzoek starten, maar de telefoniste zei dat er geen storing in hun netwerk gisteren was ..afwachten hoe of wat
somenewsbenji:
Hier ook last gehad van een storing. Bet is verdwenen net zoals mijn geld.. Gaan ook onderzoeken wat dit is. (y) (y)
Bericht gewijzigd door wedden op zo 25 jul. 2021, 12:08
bloem112:
Hier ook last gehad van een storing. Bet is verdwenen net zoals mijn geld.. Gaan ook onderzoeken wat dit is. (y) (y)
somenewsbenji:
Het lijkt wel degelijk op een storing zoals het in beginpost beschreven staat. Ik ben erg benieuwd wat Unibet als reden gaat geven omtrent deze situatie.
Toto Sigarenboer