Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Depositen, bonus ontvangen en gestorte bedrag erafhalen

Okay. Hier komt mijn vraag.

Ik zag laatst een advertentie staan van Bet-At-Home dat ik, als ik wat geld stortte, dat dat gestorte bedrag dan met factor 1,5 vermenigvuldigd werd als bonus.

Dus mocht ik 100 euro storten, kreeg ik daar 50 euro bonus bovenop.

Lijkt me best interessant. Maar ik had een vraagje..
100 euro is namelijk best veel voor me. Is het, denken jullie, mogelijk 100 euro te storten, 50 euro bonus te ontvangen (dan heb je 150 euro op je account), vervolgens die 100 weer eraf te halen, en verder te spelen met de verkregen bonus twv. 50 euro?

Alvast bedankt.

Melvin
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagwed123 in 9-06-2014 14:05 Bookmakers
in 9-06-2014 14:05 Bookmakers
6 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Dat is per bookie verschillend. De ene moet je het gehele bedrag een aantal keren rondspelen bij de ander alleen het bonus bedrag. Lees even de voorwaarden zou ik zeggen. Ik zou je bah trouwens niet aanbevelen de bonus moet je sowieso een aantal keren rond spelen met een minimale odd van 2. Dat is lastig als je serieus wedt.
0 Vind ik leuk's
Nice, thanks man :)

Ga ff rondzoeken naar een "bookie" waarbij dat mogelijk is :)

Ben benieuwd!
0 Vind ik leuk's
Je kan volgens mij sowieso niet bij geen 1 bookie je geld meteen terug halen.
0 Vind ik leuk's
Bij Tonybet ging dat! maar dat hadden ze ook snel weer aangepast!
0 Vind ik leuk's
r-goedgebuur1989:
Bij Tonybet ging dat! maar dat hadden ze ook snel weer aangepast!

Aaai! Haha, weet je ook hoe dat nu zit daar? Hoevaak moet je je gestorte bedrag (dus niet je bonus maar je deposit!) rondspelen voordat je dat bedrag terug kan vorderen naar je bankrekening?
0 Vind ik leuk's
goldenpalace.be en betfirst doen dit
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.