Bookmakers: dagelijkse promoties & bonussen
Dag leden,
Dit topic is bedoelt om dagelijkse aanbiedingen van bookmakers op te plaatsen.
Natuurlijk met het doel dat leden deze bonussen op tijd meekrijgen en niet missen.
Het gaat bijvoorbeeld om bonussen als:
- Unibet gaf op nieuwjaarsdag 10 free spins op Starbust
- Betfirst geeft regelmatig een 10 euro free bet op NBA of voetbalwedden.
Ik hoop dat dit topic een succes kan worden en mensen hier geld uit halen!
Dit topic is bedoelt om dagelijkse aanbiedingen van bookmakers op te plaatsen.
Natuurlijk met het doel dat leden deze bonussen op tijd meekrijgen en niet missen.
Het gaat bijvoorbeeld om bonussen als:
- Unibet gaf op nieuwjaarsdag 10 free spins op Starbust
- Betfirst geeft regelmatig een 10 euro free bet op NBA of voetbalwedden.
Ik hoop dat dit topic een succes kan worden en mensen hier geld uit halen!
in 6-01-2014 23:06 Bookmakers
Aanmaakdatum (oplopend)
10
lekker bezig! gefeliciteerd. Kan je me laten weten of het uitbetalen soepel verloopt of niet? Als dat goed verloopt ga ik zelf ook mn geluk beproeven :P
Heb eerder een keer 200 laten uitbetalen bij BAH zonder problemen, zal nu waarschijnlijk ruim 1k moeten uitbetalen dus benieuwd of het net zo makkelijk gaat. De odds zijn wel echt hemeltergend slecht trouwens.
teedb:
lekker bezig! gefeliciteerd. Kan je me laten weten of het uitbetalen soepel verloopt of niet? Als dat goed verloopt ga ik zelf ook mn geluk beproeven :P
Geld was vanochtend uitbetaald op mijn Skrill, binnen 24u dus. :-)
Odds zijn niet geweldig, maar live zijn ze wel goed hoor.
''Dont be afraid to fail. Anything I've ever attempted, I was always willing to fail.'' - Arnold Schwarzenegger
Via dit forum ook gebruik gemaakt van de bet at home bonus. 400 gestort met 200 bonus.
Hou wel van een gokje dus gelijk 600 all-in gebet op een tenniswedstrijd met 3.75 odds. Met een beetje mazzel heb ik deze gewonnen dus had ik 2250!
Nu moest ik dus nog 1200 euro rondspelen voor de bonus. Ik maar gelijk 1200 gebet op de volgende tenniswedstrijd.
Zie ik net dat de wedstrijd gecanceled is en ik m'n bet van 1200 euro terugkrijg. Maar ik had weer de mazzel dat de bet wel meetelde voor de bonus dus kan ik nu het gehele bedrag van 2250 opnemen :d
Ik heb alles opgenomen en m'n ID gemaild voor verificatie, nu nog maar even afwachten hoe snel het geld is overgeboekt!
edit: dag later complete betaling verwerkt!
Hou wel van een gokje dus gelijk 600 all-in gebet op een tenniswedstrijd met 3.75 odds. Met een beetje mazzel heb ik deze gewonnen dus had ik 2250!
Nu moest ik dus nog 1200 euro rondspelen voor de bonus. Ik maar gelijk 1200 gebet op de volgende tenniswedstrijd.
Zie ik net dat de wedstrijd gecanceled is en ik m'n bet van 1200 euro terugkrijg. Maar ik had weer de mazzel dat de bet wel meetelde voor de bonus dus kan ik nu het gehele bedrag van 2250 opnemen :d
Ik heb alles opgenomen en m'n ID gemaild voor verificatie, nu nog maar even afwachten hoe snel het geld is overgeboekt!
edit: dag later complete betaling verwerkt!
bij realdealbet leuke stortingactie vandaag binnen gekregen...
stort 20 euro en krijg er 80 euro bij....
code 100RARE
Het is dan wel geen bookmaker. Maar sport webshop verestsport.com heeft een voetbaltoto waarmee je kortingsvoucher kan winnen. Ze doen dat bijna elke week www.verestsport.com/toto . Zou lachen zijn als iemand van hier die prijs wint.
Met het invullen van de Verestoto schrijf je je automatisch in voor onze nieuwsbrief.