Bookmakers: dagelijkse promoties & bonussen
Dag leden,
Dit topic is bedoelt om dagelijkse aanbiedingen van bookmakers op te plaatsen.
Natuurlijk met het doel dat leden deze bonussen op tijd meekrijgen en niet missen.
Het gaat bijvoorbeeld om bonussen als:
- Unibet gaf op nieuwjaarsdag 10 free spins op Starbust
- Betfirst geeft regelmatig een 10 euro free bet op NBA of voetbalwedden.
Ik hoop dat dit topic een succes kan worden en mensen hier geld uit halen!
Dit topic is bedoelt om dagelijkse aanbiedingen van bookmakers op te plaatsen.
Natuurlijk met het doel dat leden deze bonussen op tijd meekrijgen en niet missen.
Het gaat bijvoorbeeld om bonussen als:
- Unibet gaf op nieuwjaarsdag 10 free spins op Starbust
- Betfirst geeft regelmatig een 10 euro free bet op NBA of voetbalwedden.
Ik hoop dat dit topic een succes kan worden en mensen hier geld uit halen!
in 6-01-2014 23:06 Bookmakers
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Ik kwam in mijn skrill account deze tegen....kende hem niet maar ziet er mooi uit!
www.realdealbet.com met evander holyfield als mascotte ;-) 5 euro free money ... kon die code niet invullen skrill5free niet invullen bij inschrijven maar toen ik in de chat ging stond het er binnen 5 minuten op..... verder 100% deposit bonus tot 100euro bij eerste storting..
https://www.realdealbet.com/5-eur-free-sports-betting-bonus/?
www.realdealbet.com met evander holyfield als mascotte ;-) 5 euro free money ... kon die code niet invullen skrill5free niet invullen bij inschrijven maar toen ik in de chat ging stond het er binnen 5 minuten op..... verder 100% deposit bonus tot 100euro bij eerste storting..
https://www.realdealbet.com/5-eur-free-sports-betting-bonus/?
BetWay.be enhanced odd promotie (nieuwe Belgische klanten)
AS Eupen - Standard Luik
Standard wint: odd 7.5
Beknopte voorwaarden:
Deze aanbieding is geldig voor nieuwe accounts die geregistreerd zijn voor 20:30 CET op 26 januari, 2017.
De verhoogde winstkansen zullen alleen worden toegepast op €10 van de oorspronkelijke inzet.
Het maximale totale bedrag is €75. Opmerking: Als u wint, wordt u betaald op basis van de normale prijs waarop de weddenschap werd geplaatst. De extra uitbetaling, waardoor de winstkansen 7.5 (13/2) cumulatief worden, wordt betaald in de vorm van een gratis weddenschap en zal binnen de 48 uur na de wedstrijd aan uw account worden toegevoegd.
Als u uw inzet verliest, zal die worden terugbetaald in de vorm van een gratis weddenschap tot een maximum waarde van 10 euro. De gratis weddenschap wordt binnen de 24 uur na de wedstrijd gecrediteerd.
Door te registreren zal u niet langer in aanmerking komen voor de reguliere Sport Welkomstbonus van €100.
Alle voorwaarden
AS Eupen - Standard Luik
Standard wint: odd 7.5
Beknopte voorwaarden:
Deze aanbieding is geldig voor nieuwe accounts die geregistreerd zijn voor 20:30 CET op 26 januari, 2017.
De verhoogde winstkansen zullen alleen worden toegepast op €10 van de oorspronkelijke inzet.
Het maximale totale bedrag is €75. Opmerking: Als u wint, wordt u betaald op basis van de normale prijs waarop de weddenschap werd geplaatst. De extra uitbetaling, waardoor de winstkansen 7.5 (13/2) cumulatief worden, wordt betaald in de vorm van een gratis weddenschap en zal binnen de 48 uur na de wedstrijd aan uw account worden toegevoegd.
Als u uw inzet verliest, zal die worden terugbetaald in de vorm van een gratis weddenschap tot een maximum waarde van 10 euro. De gratis weddenschap wordt binnen de 24 uur na de wedstrijd gecrediteerd.
Door te registreren zal u niet langer in aanmerking komen voor de reguliere Sport Welkomstbonus van €100.
Alle voorwaarden
Dance like you never danced before.
Nieuwe Nederlandse klanten promotie 888
http://i67.tinypic.com/2myvrr6.png">
New customers only. €10 minimum deposit required. Qualifying bet must be placed at the normal odds Min bet €5, max bet €10. Extra winnings paid in FREE BETS and added within 72 hrs of qualifying bet settlement. Free bet stakes not included in bet returns. Free bets expire 7 days after credit.
Alle voorwaarden
http://i67.tinypic.com/2myvrr6.png">
New customers only. €10 minimum deposit required. Qualifying bet must be placed at the normal odds Min bet €5, max bet €10. Extra winnings paid in FREE BETS and added within 72 hrs of qualifying bet settlement. Free bet stakes not included in bet returns. Free bets expire 7 days after credit.
Alle voorwaarden
Bet at home
http://i68.tinypic.com/1i08wk.jpg">
Linkje
The bonus offer is valid from 26.01.2017 (12:00 CET) to 13.02.2017 (23:59 CET).
The bonus code is "BET17" and must be entered under "Redeem bonus" in account management until 13.02.2017 at the latest. After this time period the customer is no longer able to claim the bonus.
The maximum bonus amount is 200.00 EUR. Customers who deposit more than 400.00 EUR will get 200.00 EUR as a bonus from bet-at-home.com.
Prior to a withdrawal, the bonus and the deposited amount must be rolled over 3 times with minimum odds of 2.00 within 90 days after redemption. System and multiway bets are excluded from this offer.
Alle voorwaarden
http://i68.tinypic.com/1i08wk.jpg">
Linkje
The bonus offer is valid from 26.01.2017 (12:00 CET) to 13.02.2017 (23:59 CET).
The bonus code is "BET17" and must be entered under "Redeem bonus" in account management until 13.02.2017 at the latest. After this time period the customer is no longer able to claim the bonus.
The maximum bonus amount is 200.00 EUR. Customers who deposit more than 400.00 EUR will get 200.00 EUR as a bonus from bet-at-home.com.
Prior to a withdrawal, the bonus and the deposited amount must be rolled over 3 times with minimum odds of 2.00 within 90 days after redemption. System and multiway bets are excluded from this offer.
Alle voorwaarden
hebben mensen hier positieve ervaringen met betathome?
Ja, ik speel op bet-at-home. Die bonus met code BET17 kon ik als al bestaande wedder bij bet-at-home ook gebruiken. Ik kreeg er een mail over.
Ik had €200,- gestort en kreeg direct de €100,- bonus.
Inmiddels ben ik bijna klaar met rondspelen. Mijn saldo is €675,- en ik moet nog maar €200,- rondspelen. Ik kan dus sowieso €475,- opnemen na het rondspelen en dus sowieso gegarandeerd €275,- winst.
Super lekker!
Inmiddels ben ik bijna klaar met rondspelen. Mijn saldo is €675,- en ik moet nog maar €200,- rondspelen. Ik kan dus sowieso €475,- opnemen na het rondspelen en dus sowieso gegarandeerd €275,- winst.
Super lekker!
''Dont be afraid to fail. Anything I've ever attempted, I was always willing to fail.'' - Arnold Schwarzenegger
dionysiou:
Ja, ik speel op bet-at-home. Die bonus met code BET17 kon ik als al bestaande wedder bij bet-at-home ook gebruiken. Ik kreeg er een mail over.
Super lekker!
Super lekker!
Nice! lekker bezig. Heb je goede ervaringen met uitbetalingen? Is de verificatie een beetje in orde?
Wat speel je dan om die voorwaarde van min. odd 2.00? 1x2?
Ik ben zelf het twijfelen om deze bonus mee te pakken. De bookie was ik overigens tevreden over.
Ik ben zelf het twijfelen om deze bonus mee te pakken. De bookie was ik overigens tevreden over.
ralluf:
Hier een overzicht van alle bets tot nu toe. Ik moet dus nog steeds €200,- rondspelen.
Je moet natuurlijk wel een beetje geluk hebben en ik wed vooral live omdat de odds dan beter worden na mate de wedstrijd zich vordert.
http://i65.tinypic.com/a4q45i.png">
Er zitten wel een paar lucky gewonnen weddenschappen tussen. Zeker die van FC Porto en Manchester City maar goed, het heeft zich uitbetaald in mijn geval.
Upd: En de laatste weddenschappen heb ik ook gewonnen, heb mijn bonus + storting (€300) nu 3x rondgespeeld en ik ga € 875,- uitbetalen, dat is € 675,- pure winst, gratis!
Ik heb nog nooit zoveel tegelijk gewonnen met een bonus of in een korte periode.
http://i64.tinypic.com/f3ub0j.png">
Ik ben benieuwd hoe mijn uitbetaling zal verlopen.
Upd 30-1-17: Betaling is zonder enige problemen overgemaakt op mijn Skrill!
''Dont be afraid to fail. Anything I've ever attempted, I was always willing to fail.'' - Arnold Schwarzenegger