Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Coral: inschrijven niet voor Nederlandse spelers

Goedemorgen mede gokkers,
Vorige week heb ik op woensdag 1 augustus een account bij Coral aangemaakt. Ik had via Neteller 50.00 euro gestort en zou door middel van deze storting in aanmerking komen voor een free bet. Nadat ik de storting had gemaakt had ik geen bonus ontvangen en hierover contact met de klantenservice opgenomen. Hierop reageerde ze dat ik gewoon moest inzetten en dan zou de bonus vanzelf geactiveerd worden. Hier van uitgaand besloot ik een weddenschap te kiezen en deze af te sluiten. Op het moment van afsluiten kreeg ik echter de melding dat mensen uit mijn land (Nederland) geen bets kunnen plaatsen en contact met de klantenservice op moeten nemen. En dit terwijl Nederland er wel bij staat bij het aanmelden voor een nieuw account.
Vervolgens nam ik dus direct weer contact met ze op maar kreeg geen antwoord waarop ik besloot mijn geld direct terug naar mijn Neteller te storten. Dit leek allemaal goed te gaan en desondanks neem ik bijna altijd voor de zekerheid screenshots van uitbetalingen mochten er achteraf problemen zijn.
Zes dagen later, 7 augustus, keek ik op mijn Neteller account en zag ik tot mijn frustratie dat ik mijn geld nog niet had ontvangen. Vervolgens probeerde ik op mijn Coral account in te loggen, maar kreeg ik de volgende melding: Sorry, your Username and/or Password have not been recognised.
Ze hebben me dus gewoon uit het systeem gegooid omdat ik me geld wou opnemen dat ik niet kon opnemen. Hierop besloot ik de klantenservice te mailen, maar zoals ik al verwachte, het is 4 dagen later en weer geen bericht.
Heeft iemand hier contacten met Coral die mij zou kunnen helpen met dit probleem? Want dit is gewoon pure afperserij en ga hier echt niet mee akkoord.
Ik hoop echt dat iemand me kan helpen want mailen heeft voor mij blijkbaar geen effect meer.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar sandy
Country flagsandy in 11-08-2012 09:56 Bookmakers
in 11-08-2012 09:56 Bookmakers
12 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
sandy:
Wat een kansloze bedoeling weer.. Zoals ik al had verwacht geen e-mail ontvangen. Ik heb gisteren een uur na het telefoongesprek wel een mail met me verifcatie gestuurd naar het enige e-mail adres dat ik op de site kon vinden. Dat is helaas ook het e-mail adres waarop ze twee keer eerder niet reageerden dus zie er weinig hoop in.
Heeft iemand nog een idee wat ik kan proberen? Want het enige wat ik nu nog kan doen is negatieve berichten posten op alle (internationale) voetbal forums hoewel ik daar natuurlijk mijn geld niet mee zal terug krijgen..

Hey, zit even mee te lezen in dit topic. Ik heb in Juli hetzelfde meegemaakt bij coral, maar heb wel mijn geld terug ontvangen. Weet niet of je een e-mail gestuurd hebt naar verification@galacoral.com
Leg hierin de situatie uit en vraag vriendelijk of ze het geld aub kunnen terugstorten. In mijn geval hebben ze het geld gewoon teruggestort.
0 Vind ik leuk's
erichammer88:
sandy:
Wat een kansloze bedoeling weer.. Zoals ik al had verwacht geen e-mail ontvangen. Ik heb gisteren een uur na het telefoongesprek wel een mail met me verifcatie gestuurd naar het enige e-mail adres dat ik op de site kon vinden. Dat is helaas ook het e-mail adres waarop ze twee keer eerder niet reageerden dus zie er weinig hoop in.
Heeft iemand nog een idee wat ik kan proberen? Want het enige wat ik nu nog kan doen is negatieve berichten posten op alle (internationale) voetbal forums hoewel ik daar natuurlijk mijn geld niet mee zal terug krijgen..

Hey, zit even mee te lezen in dit topic. Ik heb in Juli hetzelfde meegemaakt bij coral, maar heb wel mijn geld terug ontvangen. Weet niet of je een e-mail gestuurd hebt naar verification@galacoral.com
Leg hierin de situatie uit en vraag vriendelijk of ze het geld aub kunnen terugstorten. In mijn geval hebben ze het geld gewoon teruggestort.

Ik had een ander e-mail adres op de site gevonden dus ga dit e-mail adres meteen proberen. Bedankt voor de tip!
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.