Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Come On Sports : Bonus aangeboden en teruggetrokken.

Goedenavond leden,
Toen ik vanmiddag op mijn Come On account keek werd mij een no deposit bonus aangeboden. (zoals deze wel vaker wordt aangeboden door bookmakers, zeker als leden langere tijd niet gespeeld hebben)
Zoals verwacht accepteerde ik de bonus en jawel, ik had 10 euro op mijn account om mee te spelen. Na het plaatsen van een weddenschap stond dit er na afloop bij:
Bet ID 71786612
Purchase Date 14/12/2013 13:21
Odds 2.93
Stake 8
Gain 15.44
Status Won
Maar 10 minuten voor de wedstrijd van Chelsea wil ik Torres to score spelen. Het winstbedrag staat echter niet op mijn account. De live chat was niet beschikbaar en hierdoor liep ik 23 x 1.80 odd mis, toch jammer.. Maargoed, na de wedstrijd wel contact te hebben gehad komen ze met het volgende verhaal: '' De bonus is aangeboden maar dit was een technische error, hierdoor is de bonus geblokkeerd en het geld van het account gehaald ''
Ik ben erg nieuwschierig hoe jullie tegen deze actie aan kijken, ik ben er namelijk goed sjaga om en vind dat je dit als bookmaker simpelweg niet kunt maken...
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagsmittaa in 14-12-2013 17:08 Bookmakers
in 14-12-2013 17:08 Bookmakers
29 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.