Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

ComeOn: €120 bonus + 50% reload bonus

In samenwerking met de relatief nieuwe bookmaker ComeOn hebben wij een mooie welkomstbonus weten af te spreken. Je krijgt bij aanmelding een 100% bonus tot maximaal 120 euro (20 euro meer dan via de reguliere website van ComeOn). Daarnaast kan je tevens gebruik maken van de 50% reload bonus tot maximaal 120 euro (dus 240 euro storten om er maximaal gebruik van te maken.

Wie en wat is ComeOn
ComeOn is een relatief nieuwe bookmaker die in 2009 is opgericht door een aantal oud werknemers van bookmaker Betsson. Het van origine Zweedse bedrijf heeft momenteel kantoren in Stockholm, Londen en Malta en telt momenteel 75 werknemers. Na een succesvolle periode in vooral Noorwegen, Zweden, Denemarken, Finland en Australië trekt deze bookmaker de weide wereld in en probeert nu ook Nederland te veroveren.
Lees meer in onze review over ComeOn:
- http://www.voetbalwedden.net/bookmakers/comeon/
Vrijspelen van bonus
Wed bedrag inzetten: 5x (Storting + Bonus)
Minimale noteringen van elke inzet (enkel of alleen combi's toegestaan): €1.80 €2,00
Actie einddatum: 31 oktober 2012
Vrijspelen bonus: tot 31 augustus 2012 kan je je bonus vrijspelen
Meer informatie over de aanpassing van bonus voorwaarden (per 1 juni 2012):
- http://www.voetbalwedden.net/topic/come-on-bonus-120-euro-en-extra-reload-bonus-1038/8/#41200
Kan je alles boven de €240 dan uitcashen? (als je je bonus nog niet hebt rondgespeeld)
Ja, je kunt gewoon je geld opvragen maar je krijgt uiteraard de bonus dan niet.
Telt de minimale odd van 1.80 ook voor de totale odd in rijtjes/multiples?
Ja
Is de reload bonus ook 5* je storting + 5* je bonus? (dus 15x je bonus rondspelen)
Reload bonus heeft dezelfde voorwaarden als de 100% welkom bonus. Als je 100 euro stort met de welkom bonus, krijg je 100 euro bonus en heb je dus 200 euro in je account. In totaal zou je dan 1000 euro (5 x 200) moet inzetten om je bonus vrij te spelen. Stort je vervolgens 100 euro met de reload bonus, dan krijg je 50 euro bonus. Om die reload bonus vrij te spelen moet je dus 750 (5 x 150) inzetten om hem vrij te spelen.
Biedt deze bookie livewedden aan?
Ja
Voor wie is deze bonus geldig?
Deze bonus is, uit veiligheidsoverwegingen, alleen beschikbaar voor Nederlandse en Belgische spelers.
Waar heeft ComeOn licenties lopen?
ComeOn heeft licenties lopen op Curacao én Malta.
Aangezien het een vrij nieuwe bookmaker is zijn we op zoek naar gebruikers ervaringen. Zouden jullie deze in dit topic willen plaatsen? Hoe verloopt de registratie, hoe is de helpdesk, hoe verloopt het uitbetalen etc etc.
Vragen over ComeOn?
Mocht je vragen hebben over bookmaker ComeOn dan vragen we je altijd eerst contact op te nemen met de klantenservice van ComeOn. Kom je er verder niet uit, schroom niet en stel je vraag in dit topic!
Bonus voorwaarden
http://server.iad.liveperson.net/hc/s-57151933/cmd/kbresource/kb-3064595356316054093/view_question!PAGETYPE?sc=624&sf=101133&documentid=408682&action=view
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvoetbalfan in 16-03-2012 16:36 Bookmakers
in 16-03-2012 16:36 Bookmakers
364 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Bedankt Vogel14! Minimum odds van 2 vind ik niet zo'n probleem als ik dan wel gewoon singles mag spelen. Binnenkort maar eens aanmelden daar en de bonus pakken.
0 Vind ik leuk's
Ik ga er zelf ook gebruik van maken. Is toch altijd mooi meegenomen.
0 Vind ik leuk's
Ik heb even contact opgenomen met de chat en ik heb het volgende te horen gekregen:
De bonus werkt inderdaad alleen als je met Ideal of een banktransfer je geld stort, dus niet als je met Skrill (Moneybookers) stort.
Daarnaast is het rondspelen met singles mogelijk, maar wel met een minimum odd van 2.0 zoals Vogel14 ook al aangaf.
Ik ga maar eens wat geld storten daar, prima bonus
0 Vind ik leuk's
Ik heb er vorige week € 100,- gestort en bookmaker bevalt prima. Uiteraard een € 100,- bonus gekregen. Nog geen vreemde dingen meegemaakt. Heb de bonus nu voor 56% rondgespeeld, maar speel vaak ook net onder de 2.00, vandaar dat ik nog 'maar' op 56% ben.
Zoals ik al zei, geen vreemde dingen meegemaakt. Geld staat redelijk snel op je account (op wedstrijden uit de 3e divisie Oostenrijk oid. Odds zijn prima. Ook live is het in orde.
Ik zeg: Aanrader ;)
0 Vind ik leuk's
Prima bonussen hebben ze hier inderdaad!
Ik heb even een vraagje mbt uitbetalen via "Bank Transfer"
Dit moet allemaal ingevuld worden:
Which Country is your bank located in?
Netherlands
Bank Name
ING
Account Holder
Voorletter Achternaam
Branch name
???
Account Number (EUR)
2054542
Which currency do you prefer
Euro
Wat moet ik invullen bij Branch name?
0 Vind ik leuk's
spurs:
Wat moet ik invullen bij Branch name?

Goede vraag... al sla je me dood. Doe maar iets als 'personal account' of iets dergelijks...
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Naam van je bank wederom ;)
0 Vind ik leuk's
Je banknaam is ING Bank N.V. trouwens.
0 Vind ik leuk's
Okee thanks! In de chat wisten ze het ook niet die zeiden; doe maar iets van ING + plaats ofzo. Maar ING BANK N.V. it is! Thanks!
0 Vind ik leuk's
deze actie kan nog steeds?? zag dat de topic al in 2012 gemaakt was :p
0 Vind ik leuk's
sport is iets heel moois thierryz1.blogabet.com

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.