Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

ComeOn: €120 bonus + 50% reload bonus

In samenwerking met de relatief nieuwe bookmaker ComeOn hebben wij een mooie welkomstbonus weten af te spreken. Je krijgt bij aanmelding een 100% bonus tot maximaal 120 euro (20 euro meer dan via de reguliere website van ComeOn). Daarnaast kan je tevens gebruik maken van de 50% reload bonus tot maximaal 120 euro (dus 240 euro storten om er maximaal gebruik van te maken.

Wie en wat is ComeOn
ComeOn is een relatief nieuwe bookmaker die in 2009 is opgericht door een aantal oud werknemers van bookmaker Betsson. Het van origine Zweedse bedrijf heeft momenteel kantoren in Stockholm, Londen en Malta en telt momenteel 75 werknemers. Na een succesvolle periode in vooral Noorwegen, Zweden, Denemarken, Finland en Australië trekt deze bookmaker de weide wereld in en probeert nu ook Nederland te veroveren.
Lees meer in onze review over ComeOn:
- http://www.voetbalwedden.net/bookmakers/comeon/
Vrijspelen van bonus
Wed bedrag inzetten: 5x (Storting + Bonus)
Minimale noteringen van elke inzet (enkel of alleen combi's toegestaan): €1.80 €2,00
Actie einddatum: 31 oktober 2012
Vrijspelen bonus: tot 31 augustus 2012 kan je je bonus vrijspelen
Meer informatie over de aanpassing van bonus voorwaarden (per 1 juni 2012):
- http://www.voetbalwedden.net/topic/come-on-bonus-120-euro-en-extra-reload-bonus-1038/8/#41200
Kan je alles boven de €240 dan uitcashen? (als je je bonus nog niet hebt rondgespeeld)
Ja, je kunt gewoon je geld opvragen maar je krijgt uiteraard de bonus dan niet.
Telt de minimale odd van 1.80 ook voor de totale odd in rijtjes/multiples?
Ja
Is de reload bonus ook 5* je storting + 5* je bonus? (dus 15x je bonus rondspelen)
Reload bonus heeft dezelfde voorwaarden als de 100% welkom bonus. Als je 100 euro stort met de welkom bonus, krijg je 100 euro bonus en heb je dus 200 euro in je account. In totaal zou je dan 1000 euro (5 x 200) moet inzetten om je bonus vrij te spelen. Stort je vervolgens 100 euro met de reload bonus, dan krijg je 50 euro bonus. Om die reload bonus vrij te spelen moet je dus 750 (5 x 150) inzetten om hem vrij te spelen.
Biedt deze bookie livewedden aan?
Ja
Voor wie is deze bonus geldig?
Deze bonus is, uit veiligheidsoverwegingen, alleen beschikbaar voor Nederlandse en Belgische spelers.
Waar heeft ComeOn licenties lopen?
ComeOn heeft licenties lopen op Curacao én Malta.
Aangezien het een vrij nieuwe bookmaker is zijn we op zoek naar gebruikers ervaringen. Zouden jullie deze in dit topic willen plaatsen? Hoe verloopt de registratie, hoe is de helpdesk, hoe verloopt het uitbetalen etc etc.
Vragen over ComeOn?
Mocht je vragen hebben over bookmaker ComeOn dan vragen we je altijd eerst contact op te nemen met de klantenservice van ComeOn. Kom je er verder niet uit, schroom niet en stel je vraag in dit topic!
Bonus voorwaarden
http://server.iad.liveperson.net/hc/s-57151933/cmd/kbresource/kb-3064595356316054093/view_question!PAGETYPE?sc=624&sf=101133&documentid=408682&action=view
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvoetbalfan in 16-03-2012 16:36 Bookmakers
in 16-03-2012 16:36 Bookmakers
364 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik wil die 120 euro 100% bonus pakken, maar ze vragen om een eventuele bonuscode, moet ik een bonuscode invullen om de bonus te pakken en wat is die bonuscode dan?
0 Vind ik leuk's
markhave:
Ik wil die 120 euro 100% bonus pakken, maar ze vragen om een eventuele bonuscode, moet ik een bonuscode invullen om de bonus te pakken en wat is die bonuscode dan?

Ik snap niet dat er constant gereageerd word op vragen over de unibet bonus en dat er naar deze vraag niet gekeken word.
0 Vind ik leuk's
Dag medewedders,
Ik heb vanaf gisteren problemen met Comeon, ik kan niet meer in mijn wedhistorie kijken en ik vermoed dat mijn winsten niet meer bijgeschreven worden (verliezen ook niet) hebben meerdere hier last van? Of ben ik de enige
De laatste tijd vind ik die site wel wat achteruit gaan, er zijn wel vaker problemen en ik denk dat het komt doordat ze de site veranderd hebben..
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler
thijspronk:
Dag medewedders,
Ik heb vanaf gisteren problemen met Comeon, ik kan niet meer in mijn wedhistorie kijken en ik vermoed dat mijn winsten niet meer bijgeschreven worden (verliezen ook niet) hebben meerdere hier last van? Of ben ik de enige
De laatste tijd vind ik die site wel wat achteruit gaan, er zijn wel vaker problemen en ik denk dat het komt doordat ze de site veranderd hebben..

Dag Thijs,
Heb je al contact opgenomen met de helpdesk/klantenservice? Mochten de problemen aanhouden, geef ons dan een seintje dan gaan we er achteraan!
Mario
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
vw-crew:
thijspronk:
Dag medewedders,

Dag Thijs,
Heb je al contact opgenomen met de helpdesk/klantenservice? Mochten de problemen aanhouden, geef ons dan een seintje dan gaan we er achteraan!
Mario

Ik kan nog steeds niet in mijn geschiedenis, maar gelukkig kloppen de winsten en verliezen die ik maak wel!
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler
Ik wil jullie op de volgende, in mijn ogen, interessante actie wijzen:
http://tinypic.com/view.php?pic=ke6smq&s=5
0 Vind ik leuk's
visioen:

Wel even de bonusvoorwaarden lezen ;)
Score € 25 with Lewandowski
Place a minimum bet of € 10 that Lewandowski at “anytime” will score in the Champions League final and no matter if he scores or not we will credit your account with £25!
Champions League final: 2013-05-25
Only Pre-match count for the purposes of this promotion.
Place a minimum € 10 bet on Lewandowski to score in the Champions League final taking place on 25/05/13 and get a £25 Bonus
You will need to activate the bonus when logged into comeon.com. You can activate the bonus under My Account and Available Bonuses.
The Bonus money must be wagered x3 on a combo (accumulator) with 3+ selections and at minimum odds of 4.0 before any subsequent winnings can be withdrawn.
Only one bonus is available per customer.
€25 bonus money will be credited on Monday 27th of May and will expire at 23:59 CET on Wednesday 9th June.
In the event that the match is cancelled the promotion is void. Void/Cancelled bets do not qualify.
0 Vind ik leuk's
onzemichael:
visioen:

Wel even de bonusvoorwaarden lezen ;)
Score € 25 with Lewandowski
Place a minimum bet of € 10 that Lewandowski at “anytime” will score in the Champions League final and no matter if he scores or not we will credit your account with £25!
Champions League final: 2013-05-25
Only Pre-match count for the purposes of this promotion.
Place a minimum € 10 bet on Lewandowski to score in the Champions League final taking place on 25/05/13 and get a £25 Bonus
You will need to activate the bonus when logged into comeon.com. You can activate the bonus under My Account and Available Bonuses.
The Bonus money must be wagered x3 on a combo (accumulator) with 3+ selections and at minimum odds of 4.0 before any subsequent winnings can be withdrawn.
Only one bonus is available per customer.
€25 bonus money will be credited on Monday 27th of May and will expire at 23:59 CET on Wednesday 9th June.
In the event that the match is cancelled the promotion is void. Void/Cancelled bets do not qualify.

Zeker Onzemichael,
Deze had ik natuurlijk wel moeten vermelden. Maar ik had deze van tevoren doorgenomen en vind het desondanks geen verkeerde actie. Lewandowski to score lijkt me sowieso wel een leuke bet voor een tientje. En met die 25 euro kun je toch weer een paar gekke combies in elkaar knutselen :) (y)
0 Vind ik leuk's
Heeft iemand die bonus voor nwe Comeon leden gezien die vandaag op GS en verschillende andere websites wordt geadverteerd?
10 euro storten 40 euro bonus = 400%
Klinkt erg goed, maar misschien zie ik als onervaren better een addertje over het hoofd waardoor het meer lijkt dan het is.
Weet iemand of het moeilijk is deze bonus vrij te spelen er staan geen voorwaarden bij op de aanmeldingspagina van dit aanbod?
0 Vind ik leuk's
Heb idd ook even snel gekeken, maar nog maar weinig vinden over voorwaarden en max. storting/bonus
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.