ComeOn: €120 bonus + 50% reload bonus
In samenwerking met de relatief nieuwe bookmaker ComeOn hebben wij een mooie welkomstbonus weten af te spreken. Je krijgt bij aanmelding een 100% bonus tot maximaal 120 euro (20 euro meer dan via de reguliere website van ComeOn). Daarnaast kan je tevens gebruik maken van de 50% reload bonus tot maximaal 120 euro (dus 240 euro storten om er maximaal gebruik van te maken.
Wie en wat is ComeOn
ComeOn is een relatief nieuwe bookmaker die in 2009 is opgericht door een aantal oud werknemers van bookmaker Betsson. Het van origine Zweedse bedrijf heeft momenteel kantoren in Stockholm, Londen en Malta en telt momenteel 75 werknemers. Na een succesvolle periode in vooral Noorwegen, Zweden, Denemarken, Finland en Australië trekt deze bookmaker de weide wereld in en probeert nu ook Nederland te veroveren.
Lees meer in onze review over ComeOn:
- http://www.voetbalwedden.net/bookmakers/comeon/
Vrijspelen van bonus
Wed bedrag inzetten: 5x (Storting + Bonus)
Minimale noteringen van elke inzet (enkel of alleen combi's toegestaan): €1.80 €2,00
Actie einddatum: 31 oktober 2012
Vrijspelen bonus: tot31 augustus 2012 kan je je bonus vrijspelen
Meer informatie over de aanpassing van bonus voorwaarden (per 1 juni 2012):
- http://www.voetbalwedden.net/topic/come-on-bonus-120-euro-en-extra-reload-bonus-1038/8/#41200
Kan je alles boven de €240 dan uitcashen? (als je je bonus nog niet hebt rondgespeeld)
Ja, je kunt gewoon je geld opvragen maar je krijgt uiteraard de bonus dan niet.
Telt de minimale odd van 1.80 ook voor de totale odd in rijtjes/multiples?
Ja
Is de reload bonus ook 5* je storting + 5* je bonus? (dus 15x je bonus rondspelen)
Reload bonus heeft dezelfde voorwaarden als de 100% welkom bonus. Als je 100 euro stort met de welkom bonus, krijg je 100 euro bonus en heb je dus 200 euro in je account. In totaal zou je dan 1000 euro (5 x 200) moet inzetten om je bonus vrij te spelen. Stort je vervolgens 100 euro met de reload bonus, dan krijg je 50 euro bonus. Om die reload bonus vrij te spelen moet je dus 750 (5 x 150) inzetten om hem vrij te spelen.
Biedt deze bookie livewedden aan?
Ja
Voor wie is deze bonus geldig?
Deze bonus is, uit veiligheidsoverwegingen, alleen beschikbaar voor Nederlandse en Belgische spelers.
Waar heeft ComeOn licenties lopen?
ComeOn heeft licenties lopen op Curacao én Malta.
Aangezien het een vrij nieuwe bookmaker is zijn we op zoek naar gebruikers ervaringen. Zouden jullie deze in dit topic willen plaatsen? Hoe verloopt de registratie, hoe is de helpdesk, hoe verloopt het uitbetalen etc etc.
Vragen over ComeOn?
Mocht je vragen hebben over bookmaker ComeOn dan vragen we je altijd eerst contact op te nemen met de klantenservice van ComeOn. Kom je er verder niet uit, schroom niet en stel je vraag in dit topic!
Bonus voorwaarden
http://server.iad.liveperson.net/hc/s-57151933/cmd/kbresource/kb-3064595356316054093/view_question!PAGETYPE?sc=624&sf=101133&documentid=408682&action=view
Wie en wat is ComeOn
ComeOn is een relatief nieuwe bookmaker die in 2009 is opgericht door een aantal oud werknemers van bookmaker Betsson. Het van origine Zweedse bedrijf heeft momenteel kantoren in Stockholm, Londen en Malta en telt momenteel 75 werknemers. Na een succesvolle periode in vooral Noorwegen, Zweden, Denemarken, Finland en Australië trekt deze bookmaker de weide wereld in en probeert nu ook Nederland te veroveren.
Lees meer in onze review over ComeOn:
- http://www.voetbalwedden.net/bookmakers/comeon/
Vrijspelen van bonus
Wed bedrag inzetten: 5x (Storting + Bonus)
Minimale noteringen van elke inzet (
Actie einddatum: 31 oktober 2012
Vrijspelen bonus: tot
Meer informatie over de aanpassing van bonus voorwaarden (per 1 juni 2012):
- http://www.voetbalwedden.net/topic/come-on-bonus-120-euro-en-extra-reload-bonus-1038/8/#41200
Kan je alles boven de €240 dan uitcashen? (als je je bonus nog niet hebt rondgespeeld)
Ja, je kunt gewoon je geld opvragen maar je krijgt uiteraard de bonus dan niet.
Telt de minimale odd van 1.80 ook voor de totale odd in rijtjes/multiples?
Ja
Is de reload bonus ook 5* je storting + 5* je bonus? (dus 15x je bonus rondspelen)
Reload bonus heeft dezelfde voorwaarden als de 100% welkom bonus. Als je 100 euro stort met de welkom bonus, krijg je 100 euro bonus en heb je dus 200 euro in je account. In totaal zou je dan 1000 euro (5 x 200) moet inzetten om je bonus vrij te spelen. Stort je vervolgens 100 euro met de reload bonus, dan krijg je 50 euro bonus. Om die reload bonus vrij te spelen moet je dus 750 (5 x 150) inzetten om hem vrij te spelen.
Biedt deze bookie livewedden aan?
Ja
Voor wie is deze bonus geldig?
Deze bonus is, uit veiligheidsoverwegingen, alleen beschikbaar voor Nederlandse en Belgische spelers.
Waar heeft ComeOn licenties lopen?
ComeOn heeft licenties lopen op Curacao én Malta.
Aangezien het een vrij nieuwe bookmaker is zijn we op zoek naar gebruikers ervaringen. Zouden jullie deze in dit topic willen plaatsen? Hoe verloopt de registratie, hoe is de helpdesk, hoe verloopt het uitbetalen etc etc.
Vragen over ComeOn?
Mocht je vragen hebben over bookmaker ComeOn dan vragen we je altijd eerst contact op te nemen met de klantenservice van ComeOn. Kom je er verder niet uit, schroom niet en stel je vraag in dit topic!
Bonus voorwaarden
http://server.iad.liveperson.net/hc/s-57151933/cmd/kbresource/kb-3064595356316054093/view_question!PAGETYPE?sc=624&sf=101133&documentid=408682&action=view
in 16-03-2012 16:36 Bookmakers
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Iemand deze promotie al geprobeerd bij ComeOn?
COMBO GARANTIE
Net niet? We vergoeden je verliezende inzet!
Hier bij ComeOn! trakteren we onze spelers graag wanneer we maar kunnen en deze nieuwe promotie zal jullie combo gekte van de muren doen stuiteren!
We geven je niet alleen goede keuzen en fantastische noteringen, maar nu metCOMBO GARANTIE aanbieding vier je zelfs feest als je Combo niet wint!
Stel je voor - Je wacht op de laatste selectie in je combo om te winnen met als een groten pot als prijs. Met COMBO GARANTIE, als deze selectie gewonnen is, win je groot, en als je deze selectie niet gewonnen is, krijg je gewoon je geld terug en kan je het opnieuw proberen!
plaats een Combo en als EEN van je selecties verliest -
VERGOEDEN we je verliezende inzet als bonus! (tot de €10 per weddenschap)
Om in aamerking te komen Moet je Combo:
- 1x2 FT Voetbal markten (pre-match en/of live)
- Een minimale inzet van €10 (of gelijkwaardige valuta)
- Tenminste 4 selecties
- Neem alleen selecties met een notering van 1.5 of hoger
- Slechts EEN verliezende selectie hebt
Als je Combo voldoen aan de creteria, mail ons naar comboinsurance@comeon.com Voeg je wed ID en gebruikersnaam toe en we geven je de bonus(sen) elke Vrijdag
Voor de volledige saaie (maar belangerijke) Termen & Waarden Klik Hier
COMBO GARANTIE
Net niet? We vergoeden je verliezende inzet!
Hier bij ComeOn! trakteren we onze spelers graag wanneer we maar kunnen en deze nieuwe promotie zal jullie combo gekte van de muren doen stuiteren!
We geven je niet alleen goede keuzen en fantastische noteringen, maar nu metCOMBO GARANTIE aanbieding vier je zelfs feest als je Combo niet wint!
Stel je voor - Je wacht op de laatste selectie in je combo om te winnen met als een groten pot als prijs. Met COMBO GARANTIE, als deze selectie gewonnen is, win je groot, en als je deze selectie niet gewonnen is, krijg je gewoon je geld terug en kan je het opnieuw proberen!
plaats een Combo en als EEN van je selecties verliest -
VERGOEDEN we je verliezende inzet als bonus! (tot de €10 per weddenschap)
Om in aamerking te komen Moet je Combo:
- 1x2 FT Voetbal markten (pre-match en/of live)
- Een minimale inzet van €10 (of gelijkwaardige valuta)
- Tenminste 4 selecties
- Neem alleen selecties met een notering van 1.5 of hoger
- Slechts EEN verliezende selectie hebt
Als je Combo voldoen aan de creteria, mail ons naar comboinsurance@comeon.com Voeg je wed ID en gebruikersnaam toe en we geven je de bonus(sen) elke Vrijdag
Voor de volledige saaie (maar belangerijke) Termen & Waarden Klik Hier
[i] Voor de volledige saaie (maar belangerijke) Termen & Waarden Klik Hier [/i] <-- Nee, vanwege dit.
visioen:
Voor de volledige saaie (maar belangerijke) Termen & Waarden Klik Hier <-- Nee, vanwege dit.
Voor de volledige saaie (maar belangerijke) Termen & Waarden Klik Hier <-- Nee, vanwege dit.
Combo Insurance - Terms + Conditions
Place a Combo and if just ONE of your selections loses -
We'll REFUND your losing stake as a bonus, up to €10!
This offer will expire on 31/12/12.
Combo bets with just ONE losing selection will be eligible for a bonus refund of their losing stake. To qualify, combos must:
a. Be placed on football 1X2 Full Time markets (live or pre-match.
b. Contain 4 or more selections.
c. Contain ONLY selections with odds of 1.5 or greater.
d. Have a stake of €10 or greater (or currency equivalent).
Stake refunds will be credited in the form of a bonus.
Maximum bonus refund is €10 per bet (or currency equivalent) and will be capped at a maximum bonus of €30 per week.
At the end of each qualifying week, players who have qualified for one or more bonuses will be placed into one of three groups.
a. Qualifying combos with combined stake of €10 + will qualify for a €10 Bonus (or currency equivalent).
b. Qualifying combos with combined stake of €20 + will qualify for a €20 Bonus (or currency equivalent).
c. Qualifying combos with combined stake of €30 + will qualify for a €30 Bonus (or currency equivalent).
All bonus amounts must be wagered x3 on combos with at least 3 selections and where each selection has odds of 1.5 before any subsequent winnings can be withdrawn.
Bonuses will be credited every Friday for the preceding period of Saturday - Thursday.
To claim this offer, players must email comboinsurance@comeon.com with the relevant Account ID or Username and Bet ID once they have a bet that meets the criteria as set out above. Username/UserID and BET ID should be clearly visible in the subject line.
If a void selection means your bet has less than 4 'active' selections then the bet will not qualify for this offer.
In the instance of duplicate bets only the first bet placed will qualify. A duplicate bet is defined as having exactly the same selections, at the same odds, and with the same stake as a previously placed combo.
Bonuses are at sole discretion of ComeOn Limited. Users found to be using duplicate accounts will not qualify.
ComeOn maintain a strict policy of only one account per customer and use internal security systems to identify these. To avoid abuse we reserve the right, in our sole discretion, to refuse to provide bonuses in one or more of the following circumstances: (1) accounts sharing IP addresses (2) accounts belonging to the same family and/or household (3) accounts sharing a common contact detail or identifier (e.g. email address, telephone number, credit/debit card number or other payment method (4) multiple accounts belonging to the same person (5) breach of any of our bonus terms and conditions (6) evidence of collusion between customers in placing of bets.
Dit dus :d bonusvoorwaarden van toepassing maar ik had ook niet anders verwacht. Desalniettemin is het beter dan gewoon je geld kwijt zijn als j er 1 fout hebt toch.
-
Ik zit te denken om me hier aan te melden is dat nog slim met die bonus 31 december is het al zo. Ik zet meestal 10 tot 25 euro in op een com of een wedstrijd.
Zijn er hier ook meer mensen waarbij Safari vast loop zodra je met een OSx of iOS apparaat van Apple naar ComeOn gaat?
gaittie:
Zijn er hier ook meer mensen waarbij Safari vast loop zodra je met een OSx of iOS apparaat van Apple naar ComeOn gaat?
ComeOn werkt grotendeels op flash.. Op je ipad kun je misschien de app iswifter downloaden, die ondersteund in tegenstelling tot de andere browsers. Iswifter ondersteund tevens de flashplayers waar livevoetbal op te zien is, daar gebruik ik hem veel voor! Succes!
gaittie:
Ja dat probleem heb ik ook Gaittie. Als je het over een apple computer hebt, zou ik gewoon even google Chrome downloaden. Dat heb ik ook gedaan en daar werkt ComeOn.com prima op.
Ik zit sinds een paar dagen op Comeon en ben bezig met de 200 euro (welkomstbonus) in 4 stappen van 50 euro. Nu heb ik stap 1 voltooid, maar ik heb bij mijn eerste storting gelijk 200 gestort en nu vragen ze weer om 50 euro om de 2e stap van 50 euro te krijgen.
Kan ik mijn vrije saldo gewoon uitbetalen en opnieuw 50 euro storten zonder dit in gevaar te brengen?
En hoe is het met de klantenservice geregeld, want snel zijn ze niet echt
Kan ik mijn vrije saldo gewoon uitbetalen en opnieuw 50 euro storten zonder dit in gevaar te brengen?
sundayem:
Ik zit sinds een paar dagen op Comeon en ben bezig met de 200 euro (welkomstbonus) in 4 stappen van 50 euro. Nu heb ik stap 1 voltooid, maar ik heb bij mijn eerste storting gelijk 200 gestort en nu vragen ze weer om 50 euro om de 2e stap van 50 euro te krijgen.
Ja, je kunt het gewoon uit laten betalen.