Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

ComeOn: €120 bonus + 50% reload bonus

In samenwerking met de relatief nieuwe bookmaker ComeOn hebben wij een mooie welkomstbonus weten af te spreken. Je krijgt bij aanmelding een 100% bonus tot maximaal 120 euro (20 euro meer dan via de reguliere website van ComeOn). Daarnaast kan je tevens gebruik maken van de 50% reload bonus tot maximaal 120 euro (dus 240 euro storten om er maximaal gebruik van te maken.

Wie en wat is ComeOn
ComeOn is een relatief nieuwe bookmaker die in 2009 is opgericht door een aantal oud werknemers van bookmaker Betsson. Het van origine Zweedse bedrijf heeft momenteel kantoren in Stockholm, Londen en Malta en telt momenteel 75 werknemers. Na een succesvolle periode in vooral Noorwegen, Zweden, Denemarken, Finland en Australië trekt deze bookmaker de weide wereld in en probeert nu ook Nederland te veroveren.
Lees meer in onze review over ComeOn:
- http://www.voetbalwedden.net/bookmakers/comeon/
Vrijspelen van bonus
Wed bedrag inzetten: 5x (Storting + Bonus)
Minimale noteringen van elke inzet (enkel of alleen combi's toegestaan): €1.80 €2,00
Actie einddatum: 31 oktober 2012
Vrijspelen bonus: tot 31 augustus 2012 kan je je bonus vrijspelen
Meer informatie over de aanpassing van bonus voorwaarden (per 1 juni 2012):
- http://www.voetbalwedden.net/topic/come-on-bonus-120-euro-en-extra-reload-bonus-1038/8/#41200
Kan je alles boven de €240 dan uitcashen? (als je je bonus nog niet hebt rondgespeeld)
Ja, je kunt gewoon je geld opvragen maar je krijgt uiteraard de bonus dan niet.
Telt de minimale odd van 1.80 ook voor de totale odd in rijtjes/multiples?
Ja
Is de reload bonus ook 5* je storting + 5* je bonus? (dus 15x je bonus rondspelen)
Reload bonus heeft dezelfde voorwaarden als de 100% welkom bonus. Als je 100 euro stort met de welkom bonus, krijg je 100 euro bonus en heb je dus 200 euro in je account. In totaal zou je dan 1000 euro (5 x 200) moet inzetten om je bonus vrij te spelen. Stort je vervolgens 100 euro met de reload bonus, dan krijg je 50 euro bonus. Om die reload bonus vrij te spelen moet je dus 750 (5 x 150) inzetten om hem vrij te spelen.
Biedt deze bookie livewedden aan?
Ja
Voor wie is deze bonus geldig?
Deze bonus is, uit veiligheidsoverwegingen, alleen beschikbaar voor Nederlandse en Belgische spelers.
Waar heeft ComeOn licenties lopen?
ComeOn heeft licenties lopen op Curacao én Malta.
Aangezien het een vrij nieuwe bookmaker is zijn we op zoek naar gebruikers ervaringen. Zouden jullie deze in dit topic willen plaatsen? Hoe verloopt de registratie, hoe is de helpdesk, hoe verloopt het uitbetalen etc etc.
Vragen over ComeOn?
Mocht je vragen hebben over bookmaker ComeOn dan vragen we je altijd eerst contact op te nemen met de klantenservice van ComeOn. Kom je er verder niet uit, schroom niet en stel je vraag in dit topic!
Bonus voorwaarden
http://server.iad.liveperson.net/hc/s-57151933/cmd/kbresource/kb-3064595356316054093/view_question!PAGETYPE?sc=624&sf=101133&documentid=408682&action=view
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvoetbalfan in 16-03-2012 16:36 Bookmakers
in 16-03-2012 16:36 Bookmakers
364 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
thijspronk:
weet iemand van de crew het antwoord?

We hebben het voor je nagevraagd en hopen zo snel mogelijk op een antwoord.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Kreeg vandaag een mailtje van een bonus op Comeon, weet niet of dat meer mensen deze gehad hebben:
-----------------------------------------------------------------------------
Begint:
2-10-12
Claim bonus voor:
11-10-12
50% Bonus
Storting & Bonus details:
Min storting: 10,00 €
Max storting: 100,00 €
Recht op Bonus: 50%
Voorwaarden
Wed bedrag: 3x (Storting + Bonus)
Minimale noteringen van elke inzet 1.8
Min aantal selecties op deze noteringen 1
-----------------------------------------------------------------------------
Mooie actie weer (y)
0 Vind ik leuk's
Hallo,
Ik probeer een account aan te maken bij come on, maar krijg volgende error:
"Registratie mislukt
Error 205: Neem aub contact op met onze klantenservice, zij kunnen je helpen met een account te registreren."
Wil mij als belgische klant op NL site registreren.
Nog iemand deze error gehad?
0 Vind ik leuk's
woestijn007:
Hallo,
"Registratie mislukt
Error 205: Neem aub contact op met onze klantenservice, zij kunnen je helpen met een account te registreren."

Ik denk dat Comeon voor Belgische wedders geblokkeerd is en zo dus niet meer bereikbaar is. Momenteel hebben in Belgie Betfirst en Unibet wel een licentie. Ben ook wel benieuwd of meer mensen uit Belgie de error melding krijgen bij Comeon.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
wedden:
woestijn007:
Hallo,
"Registratie mislukt

Ik denk dat Comeon voor Belgische wedders geblokkeerd is en zo dus niet meer bereikbaar is. Momenteel hebben in Belgie Betfirst en Unibet wel een licentie. Ben ook wel benieuwd of meer mensen uit Belgie de error melding krijgen bij Comeon.

Ik heb toegang via een NL server bij mijn werkgever en wou dit even testen.
Dus alzo kan ik op de site, maar allicht blokkeren ze dan obv postcode / nationaliteit.
0 Vind ik leuk's
Tellen Asians ook mee voor de bonus? Staat niks over in de voorwaarden.
0 Vind ik leuk's
ginryuu:
Tellen Asians ook mee voor de bonus? Staat niks over in de voorwaarden.

Ja die tellen ook mee! :)
Volgens mij gelden zelfs DNB's ook voor je bonus ;)
Gewoon even uitproberen en je bonus status in de gaten houden, dan weet je of dat ze ook daadwerkelijk meetellen
0 Vind ik leuk's
Is bij deze bookie de bonus nog steeds 120E + 120E of (zoals de site vermeld) 100% up to E50?
Bij storten kan ik kiezen uit 3 bonussen:
- 50% reload (speciaal voor vw.net klanten)
- 110% pokerbonus
- 100% Up to €200 (die je in delen vrij moet spelen)
Waar staat de 120Euro bonus?
0 Vind ik leuk's
Gebruik een link vanaf deze site om de bonus te kunnen claimen. Onderstaande staat in je scherm als je comeon bezoekt:
Exclusieve €120 + 50% reload bonus
ComeOn biedt een exclusieve bonus voor Voetbalwedden.net klanten. Elke nieuwe ComeOn klant krijgt een 100% stortingsbonus tot €120 en een 50% reload bonus tot €120. Om de bonus vrij te spelen moet je 5x het stort + bonus bedrag inzetten op noteringen van 2.00 of hoger. Dus stort je 100 euro, dan krijg je 100 euro bonus. Je hebt dan 200 euro in je account en je zou dus 1000 euro moeten inzetten om de welkom bonus vrij te spelen. Voor de welkom en reload bonus gelden dezelfde voorwaarden. Bonus is geldig tot 15 januari 2013.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
wedden:

Beetje oude post, maar tot op heden geen restricties voor Belgische spelers bij Comeon. Perfect bereikbaar.
De vraag is natuurlijk... voor hoelang nog :s
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.