Nog steeds mijn geld niet ontvangen en kan ook nog steeds niet inloggen. Inmiddels heb ik weer iets meer duidelijkheid. Zij beweren dat ik een buitensporig hoog bedrag heb ingezet op een pot die in hun ogen verdacht is en deze wedstrijd wordt momenteel onderzocht. Tot die tijd bevriezen ze mijn balans en account. Ik heb me laten vertellen dat het soms meer dan een jaar duurt voor zo'n onderzoek is afgerond. Al met al ronduit belachelijk, ook hoe ik in het begin totaal aan het lijntje ben gehouden terwijl ze al wisten wat er aan de hand was.
Het grappige is ook dat het (voor mij) helemaal niet zo'n hoge inzet was. Als je op bepaalde competities al niet eens meer correct score mag wedden zonder dat de alarmbellen af gaan, waarom bieden ze dan weddenschappen aan? Als je aanbod hebt moet je ook uitbetalen, dit is gewoon laf. Dan kunnen bookies zich hier altijd wel achter verschuilen.
Dit toont maar weer eens aan wat voor ratten bookmakers zijn. En dan heb ik het nog niet eens gehad over winnende spelers die gelimiteerd worden en hoe ze verliezende spelers blijven lokken. Het is natuurlijk ook totale onzin dat het beter en veiliger is geworden voor spelers sinds de legalisering in Nederland. Want waar kan ik nu naartoe met deze zaak? De KSA negeert mij gewoon.