Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Bwin: weddenschap weg na deblokkeren account

Goede middag,
Ik ben net begonnen met wedden op sport en speel bij Bwin. Vandaag voor het eerst geld gestort en dat gespeeld op een 2-0 winst van wawrinka. Toen de 2e set begon zag ik dat hij beetje verslechterde en ik wilde uit gaan cashen.
Dat lukte niet omdat ik uitgelogd was, ik weer inloggen en toen bleek dat mijn account geblokt was. Na heen en weer gemail en sturen van mijn ID kaart is hij gedeblokkeerd. Maar ik ben dus wel mijn bet kwijt terwijl ik hem probeerde uit te cashen toen wawrinka op voorsprong stond.
Wat kan ik hiermee doen, iemand van het forum die rechtstreeks connecties heeft bij Bwin zodat ik daar contact kan leggen?
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagpatrick1988 in 30-10-2013 15:38 Bookmakers
in 30-10-2013 15:38 Bookmakers
10 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Vervelend maar je moet echt zelf even contact opnemen met Bwin, daar is de klantenservice voor :-)
Wij kunnen hier niet in bemiddelen.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Nou, ik heb contact gezocht met ze en weet wat er aan de hand is.
Er werd gevraagd om een ID kaart op te sturen aangezien ze dachten dat ik meerdere accounts had.
Dit klopte niet, en mijn account werd ook weer gedeblokkeerd.
Toen ben ik gaan vragen naar die 70 euro die ik ingezet had.
Had Wawrinka op 2-0 gespeeld en volgde de wedstrijd live aangezien ik zijn spel ken.
Ik wilde in de 2e set uitcashen want ik zag dat het fout ging, maar toen was ik uitgelogd.
Na inloggen kwam er te staan dat mijn account geblokt was.
Bwin wil niet meewerken en ik ben die 70 euro van mijn bet kwijt.
Tijdens de blokkade van mijn account wilde ik dus uitcashen maar dat kon niet( en was onterecht geblokt).
Ik ben dan ook zeeeer ontevreden over Bwin als bookmaker aangezien ik vind dat ik in mijn gelijk sta en recht heb op die 70 euro.
In de toekomst zal ik dan ook niet meer op Bwin te vinden zijn.
0 Vind ik leuk's
Ik moet hier toch echt de kant van BWin kiezen. Het is (algemeen?) bekend dat je na een korte periode van inactiviteit bij bwin live betting uitgelogd word zonder dat dat zichtbaar is (je saldo en naam blijven nog gewoon zichtbaar alsof je bent ingelogd). Dat je wilde uitcashen na het automatisch uitloggen is eigenlijk niets meer dan een case of bad luck. Het enige wat je BWin kan verwijten is dat die automatische logout best snel word gedaan, maar zelfs dan staan zij volledig in hun recht.
0 Vind ik leuk's
Bij mij was dat onbekend, en dat zouden ze toch aan moeten geven dat je uitgelogd bent?
Ik kwam er pas achter dat ik uitgelogd was toen ik op uitcashen drukte. Bij mij kwam het denk ik ook dat ik automatisch uitgelogd werd doordat ik geblokkeerd werd. Want was pas een aantal minuten ingelogd, of gaat dat al zo snel?
0 Vind ik leuk's
Volgens mij blokkeren ze ook als ze je ID willen zien, beetje zoals de politie je staande houd als ze je rijbewijs willen. Vind wel dat je gelijk hebt dat ze eigenlijk duidelijker moeten aangeven wanneer je in- en uitgelogd bent, maarja, BWin heeft wel meer dingen die verbeterd kunnen worden :P.
0 Vind ik leuk's
Zal wel in de voorwaarden staan die niemand leest maar wel een vinkje zet?
Vervelend, maar Bwin is idd niet de meest klantvriendelijke bookie.
0 Vind ik leuk's
Ik wil hier toch ook even iets zeggen over Bwin. Ik lees vaak over Bwin dat de bookie niet correct is en dat uitbetaling op zich laten wachten etc. Ik moet echter het tegendeel melden :-)
Ik speel sinds enkele jaren op Bwin maar nooit echt actief. De laatste twee maanden ben ik wel actief begonnen met spelen en heb ook al 2 uitbetalingen laten doen (respectievelijk 150 en 100 euro). Deze betalingen stonden op 2 & 4 dagen op mijn rekening (zoals ook aangegeven in de uitbetalingsvoorwaarden).
Voor de rest vind ik het automatisch uitloggen een perfect systeem aangezien je zo (bij vergeten uit te loggen) geen nadelen hebt :-)
0 Vind ik leuk's
De meeste bookmakers loggen je uit na inactiviteit, en dat je in wou cashen is vervelend. De live odds van je cash in die blijft ook hangen als je miet ingelogd bent. Dus je had wel beetje aan kunnen zien komen dat je uitgelogd was. Zulke dingen zijn altijd vérvelend maar denk dat er niks anders op zit dan je verhaal te doen en het daarbij te laten. Zelf al jaren actief bij bwin en heb nog nooit problemen gehad.
0 Vind ik leuk's
Eeuwig trouw aan onze liefde FC Groningen. 03/05/2015 mooiste dag in de historie, Winst KNVB Beker
En ik heb ook prijs (denk ik) ik kan niet inloggen en krijg steeds de melding: 'aanmelden mislukt'...
Is dit de melding die je krijgt als je account is geblokkeerd?
0 Vind ik leuk's
Gewoon via Unibet spelen duidelijk en nooit gezeik.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.