Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Bwin puntensysteem: b-inside

Bij Bwin is ook een puntensysteem waar iedereen die bij Bwin weddenschappen afsluit punten kan sparen. Dit staat er als samenvatting op de site van Bwin :

Hoe vaker u bwin speelt, des te meer Market- en Statuspunten u verzamelt. Zodra u beschikt over voldoende punten dan kunt u ze gebruiken voor het aankopen van exclusieve producten. Met uw punten kunt u ook gebruik van een aantal topprivileges. Dit moet u doen:

Statuspunten ...
... worden bijgeschreven op uw account wanneer u echt geld inzet en bepalen uw status bij b'inside. Er is slechts één gouden regel: Meer punten = meer status = meer voordeel. De door u verzamelde Statuspunten zijn drie maanden geldig. Uw status wordt elke drie maanden opnieuw berekend.

Marketpunten ...
... worden bijgeschreven op uw account wanneer u echt geld inzet en kunnen ook verzameld worden door deel te nemen aan bepaalde acties. U kunt deze punten inwisselen voor exclusieve producten op de Market en spullen aanschaffen die niet gekocht kunnen worden met geld. Marketpunten blijven 12 maanden geldig.

Het aantal punten per inzet ...
... kunnen eenvoudig berekend worden met behulp van onze calculator. Zodra u bent ingelogd, rekent de calculator ook alle promotionele actionele bonussen mee waar u recht op heeft.

Iedreen kan zich dus gratis registreren en zo nog weer een extra marge meepakken!
Registreren is gratis en kan via het linkje rechtsboven het accountsaldo (b'ínside)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagwedden in 6-05-2009 16:08 Bookmakers
in 6-05-2009 16:08 Bookmakers
39 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Mijn probleem is iig opgelost, het kwam omdat ik mijn account voor een weekje gesloten had. Nu kan het echter wel weer een week of 3 duren voordat mijn puntensaldo weer volledig up to date is... kan toch ook wel in een dagje lijkt me. Nja het is in ieder geval weer voor elkaar!
0 Vind ik leuk's
[quote]Mijn probleem is iig opgelost, het kwam omdat ik mijn account voor een weekje gesloten had. Nu kan het echter wel weer een week of 3 duren voordat mijn puntensaldo weer volledig up to date is... kan toch ook wel in een dagje lijkt me. Nja het is in ieder geval weer voor elkaar!

Je hebt helemaal gelijk dat dit inderdaad ook wel binnen een dagje zou kunnen (technisch gezien bedoel ik dan). Waarom had je je account gesloten? Ging je op vakantie?
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Wat ik vaag vind, zijn die loterijen.
ik zie het als extraatje dus als ik genoeg punten heb spendeer ik alles op de loterijen.

Ik kan wel een winnaar vinden, maar niet hoe dat tot stand komt.
Met welk nummer speel ik nou eigenlijk mee, en wanneer en hoe vind de trekking plaats?
Wordt dat gecontroleerd?

0 Vind ik leuk's
Hoe kun je zien hoeveel punten je hebt want ik kom er echt niet uit :P
0 Vind ik leuk's
Against modern Football
ik kreeg een keer van mn broer een gratis traingspak van bwin.
hij had hem met die punten gekocht.

maar hij wed ook met veel geld
0 Vind ik leuk's
[quote]Hoe kun je zien hoeveel punten je hebt want ik kom er echt niet uit :P

Die kun je bekijk op je b'inside account zie link voor meer informatie : https://binside.bwin.com/nl/binside.aspx?view=start
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
[quote]ik kreeg een keer van mn broer een gratis traingspak van bwin.

Hoeveel heeft ie daarvoor ongeveer in moeten zetten?

p.s. wat heb je nou voor avatar lol....
0 Vind ik leuk's
[quote][quote]ik kreeg een keer van mn broer een gratis traingspak van bwin.

Hoeveel heeft ie daarvoor ongeveer in moeten zetten?

p.s. wat heb je nou voor avatar lol....

ik denk rond de 10000 euro.
maar hij wed zo dat je nooit verliest.
maar altijd een paar procent wint
volgens mij heet dat sure betting.

beetje asociale avater he (a)
0 Vind ik leuk's
Maar ik snap niet of je nu wel of niet punten voor geld kan wisselen?
0 Vind ik leuk's
Mijn race van 10 cent naar 10 euro: 10 cent!!!!

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.