Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Bwin freebet party, geen uitbetaling bonus

Op bwin was er vanaf 21/12 tm 31/12 een bonus. Bonus heette freebet party. De bedoeling was dat je minimaal 2 euro per bet moet uitgeven en de odd minimaal 1,5 moest zijn. Elke bet die je plaatste telde mee voor de bonus.
Je moest uiteindelijk minimaal 35 bets hebben gedaan om een freebet vrij te spelen. Freebet bonus begon bij 35 euro.

Ik had 38 bets geplaatst die aan de voorwaarden voldeden. Bwin blijft volhouden dat ik 31 bets had die voldeden. Na een paar keer nageteld te hebben, heb ik alle betslip codes naar Bwin doorgestuurd. Geen reactie. Iemand hetzelfde meegemaakt?
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagbarca1985 in 7-01-2017 15:21 Bookmakers
in 7-01-2017 15:21 Bookmakers
4 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Bij mij werd het correct afgehandeld. Maar heb je met bonusgeld gespeeld? Want dan telde het niet denk ik.
0 Vind ik leuk's
Ik had er 115 gedaan en heb mijn 100 euro reeds gekregen & mijn freebet gewonnen!
Dat wordt allemaal automatisch gedaan, dus normaal zou het moeten kloppen.
Mail kan wel eventjes duren hoor.
0 Vind ik leuk's
wiezw:
Bij mij werd het correct afgehandeld. Maar heb je met bonusgeld gespeeld? Want dan telde het niet denk ik.

Nee, het was geen bonusgeld.

ruun2710:
Ik had er 115 gedaan en heb mijn 100 euro reeds gekregen & mijn freebet gewonnen!
Dat wordt allemaal automatisch gedaan, dus normaal zou het moeten kloppen.
Mail kan wel eventjes duren hoor.

Ze reageren elke keer behoorlijk snel. Nu heb ik het bewijs gestuurd en ze doen er niets mee.
Ik heb nu mijn account gesloten. Ze nemen de moeite verder niet en vragen niet waarom ik wil sluiten. Bijzonder.
Ik ga verder bij unibet.
0 Vind ik leuk's
Heb dat probleem ook, Barca.
Maandag gelijk email gestuurd naar Bwin, maar geen reactie tot nu toe.
Op de chat zeiden ze dat er achterstanden waren in het verwerken van bonussen.
Ik had Denise van VW ook nog gepolst om het bij Bwin aan te kaarten, maar ze zei dat het geen actie van VW is geweest.
Eerst leuke actie opzetten en dan moeilijk doen.
Ik blijf ze stalken en wie weet...........
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.