Bwin b'inside shop down
Hoi allemaal,
Op Bwin heb ik aardig wat punten verdiend in de b'inside shop. De shop ligt er echter al een tijdje uit:
"This site is not present on our systems.Please check your information and try again"
Is dit bij jullie bekend en weten jullie of er al een oplossing? De customer service geeft niet echt thuis.
Hoi allemaal,
Op Bwin heb ik aardig wat punten verdiend in de b'inside shop. De shop ligt er echter al een tijdje uit:
"This site is not present on our systems.Please check your information and try again"
Is dit bij jullie bekend en weten jullie of er al een oplossing? De customer service geeft niet echt thuis.
Hoi allemaal,
Hier hetzelfde probleem met dezelfde foutmelding. Ik hoop dat ie ook snel terug online is.
Just wondering: wat kun je zoal kopen met deze punten?
dat is al een tijdje dacht ik, vroeger zag je je punten ook naast je saldo, sinds een maand ofzo niet meer
richard: bonusgeld of pokertickets
Bedankt voor jullie reacties. Ik wilde even zeker weten of het niet alleen mijn account was :)