Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Bwin account gesloten sinds zaterdagmorgen

Beste allemaal, zoals onder velen van jullie zit ik met veel vershillend wachtwoorden, tot op het punt dat ik soms zelfs niet meer weet. Wel zaterdagnacht, dus eignelijk zondag rond 03u heb ik wss (weet het zelf nie meer) in een zeer dronken bui willen inloggen. En zelfs nu zie ik hier typos staan maar ik laat ze gewoon staan, ben net wakker..
Kort verhaal, geraak niet meer op bwin met als reden
LOGIN
Uw account is gesloten wegens vele ongeldige login-poginen.
Controleer s.v.p. of uw gebruikersnaam correct staat aangegeven.

Onze klantenservice helpt u graag uw account opnieuw te openen.
"Geef ons aub de volgende gegevens: uw gebruikersnaam, voor- en achternaam, adres, geboortedatum en uw e-mail."
Wat ik dus zondagvoormiddag meteen gedaan heb is die klantenserver een bericht gestuurd met de gegeven die ze nodig hebben.
MAAR... Ik was nog slaperig en heb toen een nieuw hetzelfde maar met mijn gebruikersnaam gestuurd.
EN 3e keer nog eens tzelfde maar met mijn wachtwoord zoals het echt is (ben 100%) zeker.
Denken jullie dat ik nog kans maak dat ze het hetopenen? Ben al klant sinds 2003, ze hebbben wss meer aan me gewonnen dan verloren.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagjova in 14-05-2012 11:57 Bookmakers
in 14-05-2012 11:57 Bookmakers
12 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
jova:
MAAR... Ik was nog slaperig en heb toen een nieuw hetzelfde maar met mijn gebruikersnaam gestuurd. Denken jullie dat ik nog kans maak dat ze het hetopenen? Ben al klant sinds 2003, ze hebbben wss meer aan me gewonnen dan verloren.

De enige manier om hier achter te komen: email sturen en alle gegevens sturen die ze vragen. Dat heb je al gedaan dus moet je afwachten wat hun reactie is. Geduld is een schone zaak..
Speltip 14: sluit nooit weddenschappen af als je onder invloed bent (ook niet één biertje)!
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Bellen zal ook niet veel uitmaken dan?
En stel ik ben uitgesloten, ze geloven het neit (ik was zo dom, of zo slim?) om niet te zeggen dat ik gedronken had.
Als ze me uitsluiten, kan ik het dan nog 'aanvechten', evt. via telefoon of weet ik veel wat.<
Als ik dronken typ typ ik vzeeek ezld nu, brtjhij pr/?
-> Als ik dronken ben, typ ik dus meestel zo, begrijp je.
Dikke vingers, 3 letters in 1 keer enzo... Hopelijk hebben ze begrip ginder!
0 Vind ik leuk's
Zoals ik al zei: geduld is een schone zaak. Wacht rustig af wat ze te zeggen hebben...
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
K man, ik laat je wel iets weten hier. ;)
0 Vind ik leuk's
Gaat wel goed zo heh, unibet was ook al gesloten toch :d
0 Vind ik leuk's
-
jij aanvechten ;o) je bent een Belgische klant alweer een probleem minder voor hen ;o)))) jij mag toch niet op hun site lol minder dwangsom
ik zou er een op drinken en hopen dat het in orde komt want buiten dat kun je in afwachting niet veel meer doen.
0 Vind ik leuk's
'Tis al in orde, ze hebben het geheropent! (y)
0 Vind ik leuk's
(h) dikke service denk dat ze denken die zal ons dan pintje trakteren
0 Vind ik leuk's
Ik denk ook dat het vooral de aanpak van jezelf is die veel helpt.
Ben jijzelf vriendelijk en probeer je de situatie zo goed mogelijk uit te leggen, en 't blijkt te kloppen, dan heb je zeer grote kans dat ze je helpen.
Ben je echter iemand diie zo is van 'hé dudes open mijn account eens mijn paswoord is 'pas' maar ik was te zat om het te typen'.
Bwin is nog wat gestegen qua service en vriendelijkheid bij mij!
0 Vind ik leuk's
jova:
Bwin is nog wat gestegen qua service en vriendelijkheid bij mij!

Heel goed! Zullen ze zeker leuk vinden om hier terug te lezen (als ze dat doen) :-)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.