Bwin Account geblokkeerd
Beste forum leden, na het zoeken van deze probleem ben ik op deze forum terechtgekomen.
Ik heb me eigen geregistreerd op bwin en geld gestort. Na het winnen wilde ik het geld weer terug laten storten op mijn bankrekening en heb netjes mijn ID + username verstuurd naar bwin.
De volgende dag wil ik inloggen en krijg het bereicht dat dit niet mogelijk is en dat mijn account is geblokkeerd. Ik heb geen bericht van bwin gekregen over hoe of wat en waarom.
Ik heb gelezen dat deze site een contactpersoon heeft die met bwin is betrokken. Graag wil ik contact leggen met deze persoon en hopelijk heeft hij andwoorden voor mij.
Ik heb me eigen geregistreerd op bwin en geld gestort. Na het winnen wilde ik het geld weer terug laten storten op mijn bankrekening en heb netjes mijn ID + username verstuurd naar bwin.
De volgende dag wil ik inloggen en krijg het bereicht dat dit niet mogelijk is en dat mijn account is geblokkeerd. Ik heb geen bericht van bwin gekregen over hoe of wat en waarom.
Ik heb gelezen dat deze site een contactpersoon heeft die met bwin is betrokken. Graag wil ik contact leggen met deze persoon en hopelijk heeft hij andwoorden voor mij.
in 4-02-2010 14:16 Bookmakers
Aanmaakdatum (oplopend)
10
wedder:
ik snap je niet met check je om, wat bedoel je vonloite
vonloite:
wedder check je pm!
wedder check je pm!
ik snap je niet met check je om, wat bedoel je vonloite
Ik had je een bericht gestuurd die je ook al hebt gelezen. Meer kunnen we nu niet doen. Afwachten tot Bwin met aan antwoord komt en mocht dit niet helpen dan adviseren wij je een kopie van je id op te sturen.
succes
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Je moet er proberen met Bwin uit te komen, het hele verhaal duidelijk uiteen zetten zodat er voor hun geen twijfel kan bestaan aan jouw verhaal. Ga niet 'dreigen' of verwijten maken want dan maak je het voor jezelf wel heel erg moeilijk.
Succes!
Succes!
Hakuna Matatttta.
Zelfde probleem ? Vandaag gespeeld gewonnen dus ik wil trug storten krijg bericht dat ik kopie paspoort moet sturen nu staat er ineens uw account is gesloten . Is dit het zelfde en wat moet ik nu doen ?
dat gebeurt totdat ze hem goedgekeurd hebben
jvdb92:
Zelfde probleem ? Vandaag gespeeld gewonnen dus ik wil trug storten krijg bericht dat ik kopie paspoort moet sturen nu staat er ineens uw account is gesloten . Is dit het zelfde en wat moet ik nu doen ?
Lees dit topic door wat betreft de adviezen en probeer contact op te nemen met bwin.
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Is het al gelukt met Bwin?
Hakuna Matatttta.