Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Bwin Account geblokkeerd

Beste forum leden, na het zoeken van deze probleem ben ik op deze forum terechtgekomen.

Ik heb me eigen geregistreerd op bwin en geld gestort. Na het winnen wilde ik het geld weer terug laten storten op mijn bankrekening en heb netjes mijn ID + username verstuurd naar bwin.

De volgende dag wil ik inloggen en krijg het bereicht dat dit niet mogelijk is en dat mijn account is geblokkeerd. Ik heb geen bericht van bwin gekregen over hoe of wat en waarom.

Ik heb gelezen dat deze site een contactpersoon heeft die met bwin is betrokken. Graag wil ik contact leggen met deze persoon en hopelijk heeft hij andwoorden voor mij.

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagk1max in 4-02-2010 14:16 Bookmakers
in 4-02-2010 14:16 Bookmakers
36 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Hallo K1max ik denk dat vw-crew je met deze vraag zeker verder kan helpen.
Die kent namelijk wel een contactpersoon van Bwin. Je kunt vw-crew eventueel ook een pm sturen.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
[quote]Beste forum leden, na het zoeken van deze probleem ben ik op deze forum terechtgekomen.

Ik heb me eigen geregistreerd op bwin en geld gestort. Na het winnen wilde ik het geld weer terug laten storten op mijn bankrekening en heb netjes mijn ID + username verstuurd naar bwin.

De volgende dag wil ik inloggen en krijg het bereicht dat dit niet mogelijk is en dat mijn account is geblokkeerd. Ik heb geen bericht van bwin gekregen over hoe of wat en waarom.

Ik heb gelezen dat deze site een contactpersoon heeft die met bwin is betrokken. Graag wil ik contact leggen met deze persoon en hopelijk heeft hij andwoorden voor mij.

Ten eerste welkom op het forum en op voetbalwedden.net! Ten tweede erg vervelend dat je account geblokkeerd is. Heb je zelf al contact met Bwin opgenomen om te achterhalen waarom je account geblokkeerd is?

Hier staan al een hoop antwoorden op je vragen
- https://home.bwin.com/nl/page.aspx?view=contact

Kom je er hiermee niet uit, neem dan eerst zelf contact op met Bwin. Mocht dat ook niet baten dan zullen wij contact voor je opnemen. Kortom: eerst zelf actie ondernemen, daarna komen wij in beeld.

Laat je ons weten wat de reden was en hoe je je account weer hebt kunnen gebruiken?

Succes!
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Bedankt voor jullie reacties.

Ik heb contact opgenomen met Bwin en heb dezelfde dag nog een reactie terug gehad wat zeer netjes is.De reden waarom ik hier een bericht heb geplaats is omdat zij de account afsluiten zonder een bericht achter te laten.

Dit is wat er naar mij is gestuurd :

Hartelijk dank voor uw e-mail.

Het spijt ons u te moeten meedelen dat uw account gesloten is wegens het invullen van incorrecte gegevens bij de registratie en deze niet meer geopend kan worden. Zoals in onze Algemene Voorwaarden staat aangegeven (https://help.bwin.com/General/Legal/general_tac.aspx#registration):

"De onderneming behoudt zich het recht voor om gebruikers die foutieve informatie verstrekken bij de registratie, de deelname aan het spelaanbod en de uitbetaling van winsten te ontzeggen."

Onze financiële afdeling is de uitbetaling reeds aan het verwerken. U ontvangt een e-mail van onze financiële afdeling zodra uw uitbetaling heeft plaats gevonden.

In het algemeen betaalt bwin alle verzoeken op werkdagen binnen 24 uur uit aan uw bank of betalingsservice. De tijdsduur van de overschrijving is afhankelijk van de geselecteerde betaalwijze en kan niet door bwin worden beïnvloed.

Onze ervaring is dat de overschrijving 2 tot 5 werkdagen kan duren.

Aarzelt u niet om contact met ons op te nemen als u verdere vragen heeft.

Met vriendelijke groet,

Uw klantenservice team van bwin

bwin staat voor Responsible Gaming

Het kan dus best zijn geweest dat ik de geboorte datum verkeerd heb ingevuld. Alhoewel ik in de tijd dat ik geregistreerd heb wel boven de 18 was. Of doordat ik mijn roepnaam heb gebruikt als voornaam ipv mijn officiele naam.

Messchien dat jullie mij hiermee kunnen helpen, er staat namelijk :

dat de gemaakte winst door bwin ontzegd kan worden....Daarna staat er dat de financiele afdeling de uitbetaling aan het verwerken is.

Ik hou jullie iedergeval op de hoogte.
0 Vind ik leuk's
Ze geven inderdaad 2 verschillende dingen aan. Misschien zijn ze je eerste storting aan het terugbetalen zonder de winsten. Ik ben in dat geval echter benieuwd wat ze gedaan hadden als je al je geld verloren had...ik denk dat je dan niets meer gehoord zou hebben.

Ik ben iig benieuwd, leuk dat je ons op de hoogte houdt!
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Het probleem is ook dat ik 3 keer gestort heb en die 3 bedragen bij elkaar hoger is dan het bedrag dat ik wilde laten uitbetalen. Dus ben ik benieuwd of bwin alle 3 de bedragen terugstort (wat hoger is dan de behaalde winst) of ze het bedrag dat het laatst nog op mijn account stond terugstorten. (wat minder is dan de 3 gestorte bedragen bijelkaar)

Het zou wel erg zijn als ze alleen de allereerste storting terug betalen want dat bedrag is niks vergeleken met de overgebleven bedrag dat nog op mijn accoutn stond.

Ik heb bwin iedergeval gemaild en gevraagt wat er precies fout is ingevuld bij de gegevens. Hopelijk is dit nog te corrigeren.

0 Vind ik leuk's
Heb net een Mail ontvangen van Bwin en ze vermelden dat ik me geld gewoon terug krijg.
het laatste bedrag dat ik verzocht heb om terug te laten storten dus.

Ze vermelde erbij dat ik mijn voornaam verkeerd heb vermeld, wat gewoon een domme fout is van mij. Heb mijn roepnaam gebruikt ipv mijn officiele naam.

nouja mijn account blijft geblokkeerd, maar het geld wordt wel netjes terug betaald.
0 Vind ik leuk's
Ok dat is in ieder geval mooi om te horen dat het geld weer terug gestort kan worden.
Wel raar dat je account geblokkeerd blijft maar goed dat zijn nou eenmaal Bwin regels.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Ik vrees dat ik met hetzelfde probleem zit.

Kheb me ook geregistreerd onder mijn roepnaam maar mijn bankrekening staat op mijn officiele naam.Dus verwacht ik ook een probleem als er moet gestort worden.

Kheb al geprobeerd mijn voornaam te veranderen bij instellingen maar dat werkt niet.
K1max;hoe heb jij je voornaam dan veranderd?
0 Vind ik leuk's
Ik heb zelf nog geen account blokkade bij Bwin gehad. Daarom heb ik hier niet zo 123 een antwoord op. VW crew van voetbalwedden kent wel een contactpersoon van Bwin die hier zo antwoord op kan geven. Alleen vw crew is sinds gisteren een week op vakantie dus kan het maar zo zijn dat het antwoord nog even moet wachten. Tenzij Bwin wat zinnigs van zich laat horen :)
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Ik was dus niet de enige en iedereen krijgt hetzelfde te horen, erg raar toch?
0 Vind ik leuk's
Wezzzideee G

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.