Vragen over de Bookmakers pagina
Dit zijn:
Betfair
10bet
Betrally
Mybet
Interwetten
Tonybet
Op al deze sites zie ik echter dat betaling via banktransfer (dus via Ideal) gewoon mogelijk is, behalve bij betfair. Klopt dit? Dan kan dit ook aangepast worden op de bookmaker page. Daarnaast staat bij Betsson dat de bonus 55 is, maar je krijgt daar 50 als je 25 stort
Ik heb mij gister aangemeld bij Netbet.
En exact de volgende stappen gevolgd die gevolgd moeten worden om de bonus te ontvangen:
Bonus voor nieuwe klanten
Ontvang 50% bonus tot maximaal 50 euro (100 euro storten is 50 euro extra bonus). Hieronder staan in het kort de stappen uitgelegd.
Registreer je op de website van www.netbet.com
Ga naar de Kassa en voer de bonuscode WELCOME50 in.
Maak uw eerste storting
Speel het gestorte bedrag eenmaal rond op odds van 1.60 per weddenschap.
De bonus zal automatisch gestort worden als de bovenstaande stappen gevolgd zijn.
Maar ik heb deze bonus nooit ontvangen en nog steeds niet gekregen, iemand enig idee waar het mis kan zijn gegaan? Ik had hier namelijk 100 euro gestort.
klijn4:
Ik heb mij gister aangemeld bij Netbet.
En exact de volgende stappen gevolgd die gevolgd moeten worden om de bonus te ontvangen:
Bonus voor nieuwe klanten
Ontvang 50% bonus tot maximaal 50 euro (100 euro storten is 50 euro extra bonus). Hieronder staan in het kort de stappen uitgelegd.
Registreer je op de website van www.netbet.com
Ga naar de Kassa en voer de bonuscode WELCOME50 in.
Maak uw eerste storting
Speel het gestorte bedrag eenmaal rond op odds van 1.60 per weddenschap.
De bonus zal automatisch gestort worden als de bovenstaande stappen gevolgd zijn.
Maar ik heb deze bonus nooit ontvangen en nog steeds niet gekregen, iemand enig idee waar het mis kan zijn gegaan? Ik had hier namelijk 100 euro gestort.
Het kan idd zijn dat je eerst 1x rond moet spelen voordat je die bonus vrij hebt gespeeld maar er kunnen nog meer redenen zijn !
Ik heb een vraag, ik had gister gebet op Roma winnen met corners op neo.bet. Volgens alle score apps die ik ken en volgens andere bookmakers werd dit 2-1 met corners echter geeft neo.bet 1-1 aan, maar ook de UEFA site. Heeft iemand tips of hier ervaring mee? Of een link met de hele wedstrijd of iets?
Ik heb een vraag, ik had gister gebet op Roma winnen met corners op neo.bet. Volgens alle score apps die ik ken en volgens andere bookmakers werd dit 2-1 met corners echter geeft neo.bet 1-1 aan, maar ook de UEFA site. Heeft iemand tips of hier ervaring mee? Of een link met de hele wedstrijd of iets?
Corners waren 1-1. Beide helften een corner. Dooie wedstrijd!
Dus dat het 1-1 werd met corners klopt? Want ik speelde hem mee met een tipster en die tipper won hem wel, + alle goal apps geven 2-1 aan.
Kijk eens bij de officiele uefa statistieken? Anders even contact opnemen met je bookie
1-1 klopt echt haha. Laat die vriend vooral z'n mond houden hahah.
Dus dat het 1-1 werd met corners klopt? Want ik speelde hem mee met een tipster en die tipper won hem wel, + alle goal apps geven 2-1 aan.
Op wo. 13 feb. 2019, 10:44 schreef mikedonalds:Dus dat het 1-1 werd met corners klopt? Want ik speelde hem mee met een tipster en die tipper won hem wel, + alle goal apps geven 2-1 aan.
Volgend Whoscored.com die ik als behoorlijk betrouwbaar acht is het 2-1 in corners geworden:
67Lorenzo Pellegrini wins a corner (To the right)
57Danilo Pereira misses attempt (To the right, 6-yard box, Head, From corner) - 56Yacine Brahimi wins a corner (To the left)
35Alessandro Florenzi wins a corner (To the right)
Helaas voor jou zie ik tussen 65.00 en 70.00 niets dat op een corner lijkt... Ik denk dat ze hem bij 66.00 hadden verwacht maar dat was gewoon een voorzet.
Bedankt voor je nuttige reactie donny. Het is idd vaag dat zoveel sites zo verschillen