Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Bookmakers met 100% bonus voor nieuwe klanten

Kan iemand mij alle bookmakers geven die een 100% deposit-bonus garanderen?

Ik heb nu al:
- ComeOn
- Napoleongames
- Unibet

Graag Nederlands bookmakers. Het liefst zo hoog mogelijk (bijvoorbeeld max300=300+300=600! Die had ik bij ComeOn en die beviel me goed).

Bij voorbaat dank.

Groetjes,
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagwed123 in 6-07-2014 13:08 Bookmakers
in 6-07-2014 13:08 Bookmakers
21 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Tipico had voorheen zo'n promotie lopen - tot maximaal 100 euro als ik me niet vergis. Geen idee of dat die bonus nog steeds actief is. Prima bookie overigens! :)
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
mybet
10bet
betrally
0 Vind ik leuk's
-
thisizgame:
mybet
10bet
betrally

Let wel goed op de voorwaarden bij met name 10bet en Betrally. Het is een hele klus om daar de bonus vrij te spelen.
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
jeroenunibet81:
thisizgame:
mybet
10bet
betrally

Let wel goed op de voorwaarden bij met name 10bet en Betrally. Het is een hele klus om daar de bonus vrij te spelen.

MyBet wel goed?
0 Vind ik leuk's
interwetten heeft momenteel een 100% bonus tot 150 voor nieuwe klanten
0 Vind ik leuk's
robbie63:
interwetten heeft momenteel een 100% bonus tot 150 voor nieuwe klanten

Held! Weet je ook iets van de voorwaarden? Hoe vaak rondspelen tegen welke odds? Kan het niet echt vinden....
0 Vind ik leuk's
Held! Weet je ook iets van de voorwaarden? Hoe vaak rondspelen tegen welke odds? Kan het niet echt vinden....

https://www.interwetten.com/en/newcustomer-bonus#specialSPDetails1
0 Vind ik leuk's
jeroenunibet81:
Tipico had voorheen zo'n promotie lopen - tot maximaal 100 euro als ik me niet vergis. Geen idee of dat die bonus nog steeds actief is. Prima bookie overigens! :)

Hoeveel keer moet je die bonus rondspelen , want staat niet in de voorwaarden zie ik.
0 Vind ik leuk's
glennvdb1:
jeroenunibet81:

Hoeveel keer moet je die bonus rondspelen , want staat niet in de voorwaarden zie ik.

Jawel hoor! :)

[quote]
The minimum odds are 2.0.

The deposited amount and the Tipico bonus has to be turned around 3 times on sportsbetting before a withdrawal can be requested.

https://www.tipico.com/en/sports-betting-bonus/
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.