Bookmakers met 100% bonus voor nieuwe klanten
Kan iemand mij alle bookmakers geven die een 100% deposit-bonus garanderen?
Ik heb nu al:
- ComeOn
- Napoleongames
- Unibet
Graag Nederlands bookmakers. Het liefst zo hoog mogelijk (bijvoorbeeld max300=300+300=600! Die had ik bij ComeOn en die beviel me goed).
Bij voorbaat dank.
Groetjes,
Ik heb nu al:
- ComeOn
- Napoleongames
- Unibet
Graag Nederlands bookmakers. Het liefst zo hoog mogelijk (bijvoorbeeld max300=300+300=600! Die had ik bij ComeOn en die beviel me goed).
Bij voorbaat dank.
Groetjes,
in 6-07-2014 13:08 Bookmakers
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Nu zie ik het :) had erover gelezen :) Heb je al laten uitbetalen op die site ?
Als je bij interwetten wilt betalen met de maestro card, is dat gelijk aan ideal?
Die Interwetten bonus is beetje sneaky volgens mij.
The bonus amount will be activated in 5 predefined steps (see example below). As soon as the first step has been reached, the first bonus amount will automatically be credited to the customer's account as real money.
Dus als je 150 inzet krijg je 30 euro van de bonus in je account, daarna moet je weer 150 inzetten krijg je weer 30 erbij. Als ik het goed begrijp
The bonus amount will be activated in 5 predefined steps (see example below). As soon as the first step has been reached, the first bonus amount will automatically be credited to the customer's account as real money.
Dus als je 150 inzet krijg je 30 euro van de bonus in je account, daarna moet je weer 150 inzetten krijg je weer 30 erbij. Als ik het goed begrijp
glennvdb1:
Ik speel al zo'n 3 jaar bij Tipico en heb er nooit problemen gehad. Ik gebruik altijd Moneybookers en de uitbetaling staat altijd binnen 24 uur op mijn account.
"Todo bien , todo bien."
Iemand enig idee wat de voorwaarden zijn van de 100% bonus bij Betsson? Is deze bonus überhaupt bescchikbaar voor Nederlanders?
Bij Freakybet.com krijg je een registratie bonus van €25 (zonder storten) en wanneer je stort een bonus van 150%!
homer:
Bij Freakybet.com krijg je een registratie bonus van €25 (zonder storten) en wanneer je stort een bonus van 150%!
Ga ergens anders de lolbroek uithangen, die website bestaat helemaal niet. :s
mavagen:
De post van Homer inmiddels verwijderd want Freakybet bestaat inderdaad niet.
Toto Sigarenboer
Voor de 150% bonus moet je 5 x inzetten tegen een notering van min. 4.00 (combo's mogen niet) en voor de €25 registratie bonus moet je een foto van jezelf naar de website sturen.
Internet Explorer -> Google zoeken -> 3de link
Internet Explorer -> Google zoeken -> 3de link