Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Bookmaker van de maand: Sportsbet.io!

Bookie of the month: Sportsbet.io!

(Actie niet geldig voor Belgische leden)

Net als afgelopen maand zet Voetbalwedden.net weer een nieuwe bookmaker in het zonnetje. Ditmaal is Sportsbet.io onze bookmaker van de maand! De hele maand oktober kun jij gratis meedoen aan speciale acties met deze bookmaker. Houd dit topic in de gaten om niks te missen!

Ben je nog niet bekend met Sportsbet.io? Lees dan eerst onze review en check direct waarom jij bij deze bookmaker moet gaan spelen!

Check hier de review van Sportsbet.io

Exclusieve bookmaker van de maand bonussen

1. Nog geen account bij Sportsbet.io?

Profiteer eerst van deze welkomstbonus (exclusief voor leden van Voetbalwedden) en doe vervolgens gratis mee aan onderstaande unieke acties!

Klik op deze link om naar de bonus te gaan. 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Unieke bookmaker van de maand acties

Naast bovenstaande bonus profiteer je deze maand van unieke acties in samenwerking met deze bookmaker. We trappen af met een mooie give away waarbij jij één van de 10 Watford voetbalshirts kunt bemachtigen! Daarnaast kun je kans maken op een ?20 free bet. Bekijk snel de acties:

• Watford voetbalshirt actie:

Ga naar deze link, volg de instructies en maak kans op een voetbalshirt!

• Free bet actie:
  1. Maak een account aan bij Sportsbet.io (en pak de welkomstbonus)
  2. Zet vóór 1 november in totaal ?20 in op een of meerdere sportweddenschap(pen) naar keuze 
  3. Laat in dezelfde week (en voor 1 november) via deze link een ervaring achter over deze bookmaker (houd de pagina daarna open)
  4. Open in een nieuw tabblad deze link en lees de instructies
  5. Ontvang in oktober een ?20 free bet** van Sportsbet.io op je account!

*Heb je al in het verleden al een ervaring geplaatst? Kopieer de URL van jouw ervaring, ga naar deze link en volg de instructies op de pagina.

**Belangrijkste voorwaarden free bet

• Free bets worden elke dinsdag om 12:00 gecrediteerd (tot 5 november).
  • De free bet is na toevoegen 48 uur te gebruiken.
  • De free bet moet worden ingezet op een weddenschap met een min. odd van 1.50 of hoger.

-----------------------------------

Belangrijk! Update:

Door een technische fout in de verwerking van de Sportsbet.io spellen (free bet actie + shirt give away) kunnen deze acties helaas niet worden voortgezet. Dit heeft onderstaande gevolgen:

10x shirtjes give away: 

Actie is voorbij en alle leden die hebben deelgenomen aan deze actie krijgen een shirt opgestuurd van de bookmaker. De bookmaker zorgt ervoor dat jouw shirt bij jou thuis wordt bezorgd. 

Free bet actie:

Iedereen die deze week heeft deelgenomen aan de ervaringen actie krijgt deze week de free bet aan zijn/haar account toegewezen. 

Vervangende winactie:

Zowel de bookmaker als wijzelf vinden het zeer spijtig dat deze acties niet de gehele maand konden doorlopen. Daarom geeft Voetbalwedden.net jou een extra kans om iets te winnen! Jij kunt deze maand een van de vier Bol.com waardebonnen (t.w.v. ?25 per stuk) winnen.

Wat moet je doen?

Schrijf via deze link in oktober een ervaring over Sportsbet.io en maak direct kans op een waardebon van ?25! 

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagSupport in 1-10-2019 13:13 Bookmakers
in 1-10-2019 13:13 Bookmakers
17 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Ervaringen met Sportsbet.io? Laat dan je €20 free bet niet lopen! Voer de stappen uit en ontvang nog deze maand je free bet!

• Free bet actie:
  1. Maak een account aan bij Sportsbet.io (en pak de welkomstbonus)
  2. Zet vóór 1 november in totaal €20 in op een of meerdere sportweddenschap(pen) naar keuze 
  3. Laat in dezelfde week (en voor 1 november) via deze link een ervaring achter over deze bookmaker (houd de pagina daarna open)
  4. Open in een nieuw tabblad deze link en lees de instructies
  5. Ontvang in oktober een €20 free bet** van Sportsbet.io op je account!
Bericht gewijzigd door Support op ma 21 okt. 2019, 13:04
0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Als je nog geen account hebt, telt de eerste 10€ die je inzet voor de 300% welkomstactie dan ook mee voor de €20 die je moet inzetten om de freebet te ontvangen?

0 Vind ik leuk's
Op wo. 9 okt. 2019, 19:15 schreef totoloss:

Als je nog geen account hebt, telt de eerste 10€ die je inzet voor de 300% welkomstactie dan ook mee voor de €20 die je moet inzetten om de freebet te ontvangen?

Yes, de eerste €10 telt mee. Het gaat in dit geval om 'echt' geld en niet om bonusgeld. De free bet (en anders bonusgeld) telt dus niet mee.

0 Vind ik leuk's
Op do. 10 okt. 2019, 10:10 schreef vw-support:
Op wo. 9 okt. 2019, 19:15 schreef totoloss:

Yes, de eerste €10 telt mee. Het gaat in dit geval om 'echt' geld en niet om bonusgeld. De free bet (en anders bonusgeld) telt dus niet mee.

Oke top!

0 Vind ik leuk's

Belangrijk! Update:

Door een technische fout in de verwerking van de Sportsbet.io spellen (free bet actie + shirt give away) kunnen deze acties helaas niet worden voortgezet. Dit heeft onderstaande gevolgen:

10x shirtjes actie: 

Actie is voorbij en alle leden die hebben deelgenomen aan deze actie krijgen een shirt opgestuurd van de bookmaker. De bookmaker zorgt ervoor dat jouw shirt bij jou thuis wordt bezorgd. 

Free bet actie:

Iedereen die deze week heeft deelgenomen aan de ervaringen actie krijgt deze week de free bet aan zijn/haar account toegewezen. 

Vervangende winactie:

Zowel de bookmaker als wijzelf vinden het zeer spijtig dat deze acties niet de gehele maand konden doorlopen. Daarom geeft Voetbalwedden.net jou een extra kans om iets te winnen! Jij kunt deze maand een van de vier Bol.com waardebonnen (t.w.v. €25 per stuk) winnen.

Wat moet je doen?

Schrijf via deze link in oktober een ervaring over Sportsbet.io en maak direct kans op een waardebon van €25! 

0 Vind ik leuk's

@vw:

Word er eerst nog contact opgenomen door de bookmaker? Ik hen meegedaan met de actie mbt shirts, maar mijn adres is bij hun niet bekend.

0 Vind ik leuk's

Ben heel tevreden over deze bookie!

0 Vind ik leuk's
Op di. 22 okt. 2019, 11:42 schreef Otmpie:

@vw:

Word er eerst nog contact opgenomen door de bookmaker? Ik hen meegedaan met de actie mbt shirts, maar mijn adres is bij hun niet bekend.

Ze zullen contact met je opnemen, zodat je je shirt kan ontvangen!

0 Vind ik leuk's

Jammer dat de actie stopt, het principe was wel leuk bedacht. Heb in ieder geval meegedaan met de shirtjes acties, dus bedankt hiervoor!

0 Vind ik leuk's
You only sing when you're winning!

Nederlanders hebben vandaag een mail gekregen dat ze vanaf 1 november niet meer kunnen inloggen in hun account bij deze bookmaker. Sportsbet wil voor een licentie in Nederland gaan en heeft daarom deze maatregel genomen. Als je nog bets hebt openstaan die na 1 november pas afgesloten worden dan moet je even contact opnemen met de klantenservice. Zij zoeken dan een passende oplossing.

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.