Ervaringen met Mybet
Heeft iemand ervaringen met Mybet? Ze hebben een bonus van Eur 50,00 maar vraag me af of ze een beetje betrouwbaar zijn. Graag hoor ik van jullie of jullie wel eens account bij hun hebben aangemaakt.
in 29-05-2012 12:24 Bookmakers
Aanmaakdatum (oplopend)
10
thijspronk:
Ik heb geen idee helaas
Maar wat ik wel weet is dat mybet mij een bonus van €30 heeft gegeven, zijn er meerdere die deze hebben gehad?
blatendeaap:
Pff mybet, iedere keer wat. Nu probeer ik een bet te plaatsen op atletico madrid, krijg ik de melding:
"Odds for outcome Atletico Madrid of market Atletico Madrid:Real Madrid (1x2) have changed."
Ik kan verder niks, de odds zijn niet veranderd, nu zit ik met een bult geld op mybet en ik kan het niet inzetten.
Dit is al eerder gebeurd, als je vervolgens dat geld weer wilt uitcashen krijg je de melding dat het niet mag "omdat je het geld minimaal 1 keer moet inzetten".
Ik heb maar weer een mail gestuurd, maar dat heb ik al vaker gedaan en nog nooit een reactie teruggehad. Weet iemand wat hier tegen te doen is (behalve nooit meer spelen bij mybet)?
Pff mybet, iedere keer wat. Nu probeer ik een bet te plaatsen op atletico madrid, krijg ik de melding:
"Odds for outcome Atletico Madrid of market Atletico Madrid:Real Madrid (1x2) have changed."
Ik kan verder niks, de odds zijn niet veranderd, nu zit ik met een bult geld op mybet en ik kan het niet inzetten.
Dit is al eerder gebeurd, als je vervolgens dat geld weer wilt uitcashen krijg je de melding dat het niet mag "omdat je het geld minimaal 1 keer moet inzetten".
Ik heb maar weer een mail gestuurd, maar dat heb ik al vaker gedaan en nog nooit een reactie teruggehad. Weet iemand wat hier tegen te doen is (behalve nooit meer spelen bij mybet)?
Ik heb geen idee helaas
Maar wat ik wel weet is dat mybet mij een bonus van €30 heeft gegeven, zijn er meerdere die deze hebben gehad?
Die heb ik ook gekregen ja, er stond ineens 30 meer op de rekening na storting.
Niet dat je er veel aan hebt als je niet in kan zetten op de relatief hoge odds, maar het compenseert iig weer mijn verlies van deze actie.
Vandaag weer een mail gehad met 50 euro storten is 100% bonus (max 50 euro) erbij :D.
Storting 1x + Bonus 6x rondspelen op odd van 2.00 (Y)
Storting 1x + Bonus 6x rondspelen op odd van 2.00 (Y)
Inmiddels 100 euro storten, 100 euro bonus, 9 x rondspelen op odds van 2,00 (y)
Ik heb vorige week gebruik gemaakt van de 25% stortingsbonus (tot max. 50€ bonusgeld). Nadeel is dat je niet kunt zien hoe ver je bent met het rondspelen van de bonus. Dit kan alleen via de chat of per mail. Verder wel een fijne bookie, de paar dagen dat ik daar nu actief ben.
Hoi,
Bij mybet.com had ik ook een 100% bonus bij mijn eerste storting, het bonusbedrag moet je 9x rondspelen met minimale odd 2.00
Nu heb ik 50 euro gestort, en dus een bonus van 50 euro gekregen. samen 100
Ik heb vorige weekend die 100 euro ingezet op een comboweddenschap en won hiermee 515 euro
Heb nu dus 515 euro, en ging er vanuit dat ik er dan 465 euro af kon halen. Want alleen het bonusbedrag (50 euro) die moet je 9x rondspelen.
Wanneer ik de 465 euro eraf wil halen staat er: rejected.
Betekend dit, dat ik de 465 er ook pas af mag halen nadat ik 9x 50 euro rond gespeeld heb?
Beetje onduidelijk allemaal.
Bij mybet.com had ik ook een 100% bonus bij mijn eerste storting, het bonusbedrag moet je 9x rondspelen met minimale odd 2.00
Ik heb vorige weekend die 100 euro ingezet op een comboweddenschap en won hiermee 515 euro
Heb nu dus 515 euro, en ging er vanuit dat ik er dan 465 euro af kon halen. Want alleen het bonusbedrag (50 euro) die moet je 9x rondspelen.
Betekend dit, dat ik de 465 er ook pas af mag halen nadat ik 9x 50 euro rond gespeeld heb?
remon_92:
Hoi,
Hoi,
Ik had precies hetzelfde, je moet het eerst rond spelen en vervolgens moeten alle bets gesettled zijn voordat je het kan opnemen.
is er nog steeds die 100 procent deposit bonus? zie nu alleen 25 procent
Heb begrepen via de chat dat als je gewoon via de site gaat aanmelden dat je dan 25 procent bonus krijgt maar als je via de link van voetbalwedden registreert dan krijg je wel de 100 procent bonus dus t beste is via de link van voetbalwedden te registreren. Denk dat ik morgen ook ff ga registreren om de bonus te pakken
Kan ik ook Netbet in belgië spelen? De site werkt gewoon maar hier op voetbalwedden staat dat het voor Nederland is.
Iemand tips hoe je die 100 procent bonus t beste kan rondspelen met uiteindelijk winst te maken? :)