Ervaringen met Mybet
Heeft iemand ervaringen met Mybet? Ze hebben een bonus van Eur 50,00 maar vraag me af of ze een beetje betrouwbaar zijn. Graag hoor ik van jullie of jullie wel eens account bij hun hebben aangemaakt.
in 29-05-2012 12:24 Bookmakers
Aanmaakdatum (oplopend)
10
legend024:
Dag mensen,
ik heb ook een mybet account aangemaakt en heb de bonus van 100 euro vrijgespeeld. Ik had 135 euro over, ik wilde dat met Ideal opvragen maar ik kreeg de melding 'withdrawal unsuccesful'. Vervolges heb ik met moneybookers 5 euro op mijn mybet account gezet, zodat ik het geld naar mijn moneybookers kon opvragen. Het leek als of het lukte en mijn saldo werd 0 EURO, maar volgende dag was mijn saldo weer 140 EURO en er stond withdrawal REJECTED.
Is er iemand hier die wel gewoon geld heeft kunnen opvragen van Mybet?
Dag mensen,
ik heb ook een mybet account aangemaakt en heb de bonus van 100 euro vrijgespeeld. Ik had 135 euro over, ik wilde dat met Ideal opvragen maar ik kreeg de melding 'withdrawal unsuccesful'. Vervolges heb ik met moneybookers 5 euro op mijn mybet account gezet, zodat ik het geld naar mijn moneybookers kon opvragen. Het leek als of het lukte en mijn saldo werd 0 EURO, maar volgende dag was mijn saldo weer 140 EURO en er stond withdrawal REJECTED.
Is er iemand hier die wel gewoon geld heeft kunnen opvragen van Mybet?
Waarschijnlijk heb je je bonus nog niet helemaal rondgespeeld. Dnb tellen niet mee dusmisschien dat t daaraan ligt. Even navragen hoever je bent met t rondspelen van je bonus
Volgens mij heeft dit te maken met het feit dat je enkel het bedrag dat je hebt gestort en de winsten die je met dat bedrag hebt behaald, kan terugstorten via de manier dat je de storting hebt gedaan. Ik weet niet via welke weg je het beginbedrag hebt gestort dat je hebt gebruikt om de bonus vrij te spelen, maar ik zou dezelfde methode eens proberen om je €135 af te halen. Ik had dit laatst ook aan de hand bij een andere bookmaker. Het heeft te maken met Europese regels waar de bookmakers zich aan moeten houden (boekhoudkundig).
De wijze van je laatste storting (in dit geval moneybookers) maakt in dit geval dus niet uit.
De wijze van je laatste storting (in dit geval moneybookers) maakt in dit geval dus niet uit.
Bedankt voor de reactie's allemaal!
Wat je zegt klopt inderdaad Dutchdanny. Ik heb net een mailtje ontvangen van ze dat ze het handmatig kunnen sturen naar mijn rekening.
Uiteindelijk komt het allemaal wel goed hoop ik, maar wel jammer dat je er ff bezig mee bent.
Wat je zegt klopt inderdaad Dutchdanny. Ik heb net een mailtje ontvangen van ze dat ze het handmatig kunnen sturen naar mijn rekening.
Uiteindelijk komt het allemaal wel goed hoop ik, maar wel jammer dat je er ff bezig mee bent.
Is inderdaad lastig, maar goed je krijg je geld. Ik had het in 1 werkdag binnen.
Je kunt dus beter de volgende keer met moneybookers storten.
Je kunt dus beter de volgende keer met moneybookers storten.
ik snap er niks van als ik t zo hoor kan je dus beter niet n bonus nemen toch?
is de ellend niet waardlijkt me dan
jurgenknowsbest:
Waarom niet? Je stort gewoon €100 met moneybookers, krijgt er €100 bij en speel dan €1000 rond op odd 2.00 of hoger, daarna kan je gewoon je geld weer incashen. Dat valt toch wel te begrijpen?
Retarded gambler
Pff mybet, iedere keer wat. Nu probeer ik een bet te plaatsen op atletico madrid, krijg ik de melding:
"Odds for outcome Atletico Madrid of market Atletico Madrid:Real Madrid (1x2) have changed."
Ik kan verder niks, de odds zijn niet veranderd, nu zit ik met een bult geld op mybet en ik kan het niet inzetten.
Dit is al eerder gebeurd, als je vervolgens dat geld weer wilt uitcashen krijg je de melding dat het niet mag "omdat je het geld minimaal 1 keer moet inzetten".
Ik heb maar weer een mail gestuurd, maar dat heb ik al vaker gedaan en nog nooit een reactie teruggehad. Weet iemand wat hier tegen te doen is (behalve nooit meer spelen bij mybet)?
"Odds for outcome Atletico Madrid of market Atletico Madrid:Real Madrid (1x2) have changed."
Ik kan verder niks, de odds zijn niet veranderd, nu zit ik met een bult geld op mybet en ik kan het niet inzetten.
Dit is al eerder gebeurd, als je vervolgens dat geld weer wilt uitcashen krijg je de melding dat het niet mag "omdat je het geld minimaal 1 keer moet inzetten".
Ik heb maar weer een mail gestuurd, maar dat heb ik al vaker gedaan en nog nooit een reactie teruggehad. Weet iemand wat hier tegen te doen is (behalve nooit meer spelen bij mybet)?
blatendeaap:
Pff mybet, iedere keer wat. Nu probeer ik een bet te plaatsen op atletico madrid, krijg ik de melding:
Ik heb geen idee helaas
Maar wat ik wel weet is dat mybet mij een bonus van €30 heeft gegeven, zijn er meerdere die deze hebben gehad?
Retarded gambler
Hallo iemand ervaring met bingoal .be .Is deze website correct op ge bied van uitbetaling en beginnen ze niet moeilijk te doen van zodra je wint?Ze zijn verboden aan de kansspelcommessie dus lijkt me wel ok ?
keeperke:
Hallo iemand ervaring met bingoal .be .Is deze website correct op ge bied van uitbetaling en beginnen ze niet moeilijk te doen van zodra je wint?Ze zijn verboden aan de kansspelcommessie dus lijkt me wel ok ?
Geen ervaring mee, tevens plaats je je vraag in het verkeerde topic. Dit topic gaat over 'Mybet'.
Hakuna Matatttta.