Bonushunten seizoen 2013/2014
Dit is het topic voor het hunten op bookie bonussen + vrijspelen zonder erop te verliezen. Spaar ze hier allemaal!
Voor wie niet weet hoe dit werkt, graag in de volgende topics inlezen:
https://www.voetbalwedden.net/topic/risicoloos-een-bankroll-opbouwen-voor-beginners-457/
https://www.voetbalwedden.net/topic/traden-en-sure-winnen-op-betfair-689/
https://www.voetbalwedden.net/topic/betfair-handleiding-voor-beginners-287/
Veel bookies komen aan het begin van het seizoen met leuke acties dus daarom nu al een topic voor het komende seizoen.
Deel hier alle nieuwe bookie reload/signup bonussen. En tips voor surebets te maken in combinatie met betfair.
40 Gratis Spins op je volgende storting!
De meest populaire spellen op dit moment zijn Starburst en Fisticuffs, dus hier heb je wat Gratis Spins om de zomer mee door te komen!
Deze actie is geldig van donderdag 11 juli om 14.00 uur tot zondag 14 juli om 23.59 uur.
1) Stort 50 euro > je krijgt DIRECT 20 gratis spins op Fisticuffs.
OF
2) Stort 100 euro > je krijgt DIRECT 40 gratis spins op Starburst.
* Het stortingsbedrag slaat op een enkele storting. Meerdere stortingen opgeteld zullen niet worden meegerekend voor deze actie.
** Er is slechts 1 setje gratis spins beschikbaar per klant.
Je gebruikersnaam is *********
Succes en geniet ervan!
Zeer nice bonus, 100€ storten. 40 x spinnen en weer 100€ uitcashen. Kan je lekker met je winst spelen(tenzij je geen winst maakt offcourse)
Telde het alleen voor €100 storten, ik heb namelijk meer gestort. Dacht dat ze bedoelden dat je minimaal 100 moest storten...
Bij unibet is de summer calendar vandaag begonnen zie ik net! Ik heb de eerste kalender vakje los gemaakt: 10 free spins in starburst
En voor 13 juli zelfs een deposit bonus (y) 50% tot 30
Ik heb eerst gebruik van de bonus gemaakt bij unibet, daarna ging ik naar de summer calender en daar stond op vandaag deze bonus ook, alleen stond er ook bij dat je bij 60 euro storting 30 euro bonus krijgt?
Ik ben bang dat deze bonus eenmalig is en ik dus 15 euro laat liggen.
Bij unibet is de summer calendar vandaag begonnen zie ik net! Ik heb de eerste kalender vakje los gemaakt: 10 free spins in starburst
Ik heb eerst gebruik van de bonus gemaakt bij unibet, daarna ging ik naar de summer calender en daar stond op vandaag deze bonus ook, alleen stond er ook bij dat je bij 60 euro storting 30 euro bonus krijgt?
Snap je verhaal niet helemaal. Je hebt eerst een andere bonus geactiveerd en wilt nu de de summer calender bonus van 13juli activeren? Volgens mij kun je er maar 1 tegelijk doen, dus ik zou proberen die eerste zo snel mogelijk vrij te spelen vandaag als dat nog lukt en dan de summer calender bonus activeren.
hoe je aan de 15 euro laten liggen komt snap ik ook niet helemaal :P
Mailtje terug gekregen dat ik nu verified ben en nu kan inloggen bij canbet. Log ik in staat mijn saldo op -1 euro
en als ik op een bet klik staat er "account closed. please contact customer service"
maar weer terug gemailed.... :-@
Mijn saldo weer terug naar 180 euro nu en kan weer normaal wedden.
Het liefst zou ik nu alles zo snel mogelijk willen terug storten maar las in de algemene voorwaarden dat ze het recht hebben om je account te sluiten als je stort en withdrawed zonder te wedden. (vanwege witwassen lijkt me) Dus ik ga maar een paar standaard draw no bets spelen en dan proberen te withdrawen.
Alles lijkt voor nu dus opgelost, dus canbet kan terug in de bookies lijst als jullie willen VW. Ik zou alleen niemand aanraden om daar te gaan wedden...
Snap je verhaal niet helemaal. Je hebt eerst een andere bonus geactiveerd en wilt nu de de summer calender bonus van 13juli activeren? Volgens mij kun je er maar 1 tegelijk doen, dus ik zou proberen die eerste zo snel mogelijk vrij te spelen vandaag als dat nog lukt en dan de summer calender bonus activeren.
hoe je aan de 15 euro laten liggen komt snap ik ook niet helemaal :P
Als je bij de summer calender op de bonus van 13/07 klikt lijkt het om dezelfde bonus te gaan als jij vanmorgen hebt gepost hierboven.
Alleen staat er in de tekst achter dat als je 60 stort je ook de 50% bonus krijgt. dus 30 euro.
Ik heb nu de bonus met 30 euro geactiveerd en dus 15 euro ontvangen, maar ik had natuurlijk liever 60 gestort en daarvan die 50% (30 euro) ontvangen, daar kwam die 15 euro vandaan ;)
Mailtje terug gekregen dat ik nu verified ben en nu kan inloggen bij canbet. Log ik in staat mijn saldo op -1 euro
en als ik op een bet klik staat er "account closed. please contact customer service"
Het liefst zou ik nu alles zo snel mogelijk willen terug storten maar las in de algemene voorwaarden dat ze het recht hebben om je account te sluiten als je stort en withdrawed zonder te wedden. (vanwege witwassen lijkt me) Dus ik ga maar een paar standaard draw no bets spelen en dan proberen te withdrawen.
Alles lijkt voor nu dus opgelost, dus canbet kan terug in de bookies lijst als jullie willen VW. Ik zou alleen niemand aanraden om daar te gaan wedden...
Heb je maar €90 gestort, dat je nu terug op €180 staat? Of heb je €180 gestort en de bonus niet gekregen?
Heb je maar €90 gestort, dat je nu terug op €180 staat? Of heb je €180 gestort en de bonus niet gekregen?
Het was een 100% tot 180 euro, waarbij de bonusbedrag wordt toegevoegd na 1x rondspelen van je storting. Ik had dus 180 euro gestort.
eindelijk opgelost. heb mijn geld van canbet, 14 dagen na het maken van de withdrawel...