Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Bonushunten seizoen 2013/2014

Dit is het topic voor het hunten op bookie bonussen + vrijspelen zonder erop te verliezen. Spaar ze hier allemaal!

Voor wie niet weet hoe dit werkt, graag in de volgende topics inlezen:

https://www.voetbalwedden.net/topic/risicoloos-een-bankroll-opbouwen-voor-beginners-457/

https://www.voetbalwedden.net/topic/traden-en-sure-winnen-op-betfair-689/

https://www.voetbalwedden.net/topic/betfair-handleiding-voor-beginners-287/

Veel bookies komen aan het begin van het seizoen met leuke acties dus daarom nu al een topic voor het komende seizoen.

Deel hier alle nieuwe bookie reload/signup bonussen. En tips voor surebets te maken in combinatie met betfair.

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvivoex in 17-06-2013 18:25 Bookmakers
in 17-06-2013 18:25 Bookmakers
101 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Dus €180 rondspelen en dan nog eens 3x €180? Of 3x €360?
edit:
Want er staat:
After the bonus is credited and before withdrawal the qualifying deposit and bonus amounts must be turned over (bet through) a further three times in full (x3)
Eerst 1x storting dan 3x storting+bonus. Dus in totaal 7x bonus rondspelen.
0 Vind ik leuk's
Oef, je mag NIET LIVE en geen asian handicap (voor de gokkers: ook geen multiples). Maar over/under mag dus wel of telt dat ook mee als een asian weddenschap? Aangezien je er ook over 2.75/3/3.25/etc kan spelen..
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler
thijspronk:
Oef, je mag NIET LIVE en geen asian handicap (voor de gokkers: ook geen multiples). Maar over/under mag dus wel of telt dat ook mee als een asian weddenschap? Aangezien je er ook over 2.75/3/3.25/etc kan spelen..

Er staat duidelijk alleen asian handicap, dus het over/under pre match zou wss dus wel mogen lijkt me..
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler
En toen werd mijn account geblokkeerd bij Canbet zonder reden en kan ik totaal geen contact meer krijgen via de mail of telefoon...
fucking smerige scambende :-@
kan dus 180 euro afschrijven van me winst....
0 Vind ik leuk's
vivoex:
En toen werd mijn account geblokkeerd bij Canbet zonder reden en kan ik totaal geen contact meer krijgen via de mail of telefoon...

vivoex:

Beetje raar; Voetbalwedden biedt gewoon de bonus aan.

Bericht gewijzigd door wedden op ma 19 jul. 2021, 09:06
0 Vind ik leuk's
Je meld je aan, je logt in en stort 180 Euro om daarna geblokkeerd te worden? Dat ruikt wel erg naar oplichting ja
0 Vind ik leuk's
Pluk het moment, want een hele dag lukt je toch niet!
onzemichael:
vivoex:

Beetje raar; Voetbalwedden biedt gewoon de bonus aan:
https://www.voetbalwedden.net/bookmakers/canbet/
onzemichael:
vivoex:

Beetje raar; Voetbalwedden biedt gewoon de bonus aan:
https://www.voetbalwedden.net/bookmakers/canbet/

Dat komt omdat Canbet dit zelf aangeeft op de website. Zelf heb ik nooit problemen met canbet gehad alleen is al best tijd geleden dat ik op de site gespeeld heb. Stond ook altijd op grote internationale betting sites alleen dat is Canbet in huidige vorm allang niet meer waard.
Eigenlijk nooit echt slechte berichten over gehoord. Voetbalwedden past de bonussen aan de hand van wat er op de website van betreffende bookie staat. Is na zo'n ervaring ook direct aangepast. Canbet is uit de bookmakers lijst verwijderd.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
vivoex:
voetbalfan:
Canbet heeft nu een 180 euro bonus bij registratie. Eerder was dit 50 euro maar nu dus 100% tot aan 180 euro. 4x rondspelen op odds van 1.75 voordat de bonus uitgecasht (y)

edit:
Na de storting is mijn account geblokkeerd zonder enkele reden. Op internet lees ik nog meer horrorverhalen over hun.... helaas te laat voor mij
FUCK deze bookie. Hoop dat niemand anders nog heeft gestort.
vivoex:

Serieus? Het klinkt alsof ze in ernstige geldproblemen zitten.. Je kan zoiets nog aanvechten bij de licentieverstrekker van de desbetreffende bookmaker. Maar de ene gamingoperator is de andere nog niet; De bookmakers op Malta hebben bijna vrij spel, want die behandelen klachten (vrijwel) nooit. Op Gibraltar of Isle of Man (UK) heb je meer kans. Maar als Canbet echt bijna failliet is ben ik bang voor je dat er geen enkele rooie cent meer voor je beschikbaar is.
Sinds het einde van vorig jaar kan ik me heugen dat er af en toe wel eens klachten over Canbet waren, ik heb er wel eens een hier op vw gelezen maar ook wat op andere forums. Dat het zo ernstig was kon niemand weten..
Ik hoop dat je je geld nog terugziet, want de handelswijze van deze bookmaker is ronduit schandalig en ik adviseer iedereen om hier geen cent meer naar te storten..
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler
Ik wil mijn reactie iets nuanceren, ik heb op internet namelijk niet veel aanwijzingen gevonden dat deze bookmaker in geldproblemen zit of aan het cheaten is. Misschien is er wel sprake van een misverstand of een storing en hebben ze het druk bij de klantenservice. Dus eerst afwachten of Vivoex zijn geld nog terugziet..
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler
Wie gaat er nou in geldprobleemtijden zulke enorme bonussen uitkeren? Als ik even zwart mag kijken zie ik het gewoon als een poging tot gratis geld jatten van de gebruikers. 'maar' 100 mensen hoeven die 180 Euro daadwerkelijk te storten en je hebt al 18000 Euro zonder enige vorm van moeite doen.
0 Vind ik leuk's
Pluk het moment, want een hele dag lukt je toch niet!

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.