Bonus vrijspelen bij verschillende bookmakers
Ik ben op dit moment bezig om de bonussen vrij te spelen doormiddel van Betfair. Volgens mij is het mij allemaal wel duidelijk hoe dit werkt. Maar toch heb ik een vraag: Volgens mij is de snelste manier om een bonus vrij te spelen, op een team met een hoge odds betten en deze dan op betfair layen? Op deze manier verlies je vaker je bet en staat je bonus dus meteen op Betfair door het layen. Of bekijk ik dit verkeerd?
in 3-12-2014 20:39 Bookmakers
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Ik denk dat je dit artikel bedoeld: https://www.voetbalwedden.net/kenniscentrum/strategie/risicoloos-een-bankroll-opbouwen (wel zo handig voor iedereen die niet weet wat je bedoeld).
Als je dit artikel volgt spreekt alles voor zich :)
Bericht gewijzigd door Support op do 9 jul. 2020, 14:12
Hakuna Matatttta.
Klopt dat artikel bedoel ik, maar kijk naar mijn vraag is het beter om op teams met een hoge odd te betten? Dit word niet besproken in jullie artikel.
ferdosh:
Klopt dat artikel bedoel ik, maar kijk naar mijn vraag is het beter om op teams met een hoge odd te betten? Dit word niet besproken in jullie artikel.
Lijkt mij we, want de kans dat de hoge odd wint en jij dus verliest op Betfair is aanzienlijk kleiner, dan omgekeerd en zo heb je de bonus met één bet vrijgespeeld. Je moet alleen wel een hoge liability hebben op Betfair wil je dit doen.
+ je hoeft dit niet perse met Betfair te doen he. Ik speel heel vaak bonussen rond met verschillende bookmakers. Heb geen account bij Betfair.
multimaker:
+ je hoeft dit niet perse met Betfair te doen he. Ik speel heel vaak bonussen rond met verschillende bookmakers. Heb geen account bij Betfair.
Nee, maar persoonlijk vind ik Betfair wel handig met layen. Welke bookmakers heb jij allemaal gebruikt om bonussen rond te spelen?
Ik heb nou Interwetten, Betsson en 18Bet gedaan, maar wil uiteraard nog meer bonusjes vrijspelen.
Tot nu toe Betsson, Bet at home, Interwetten, Mybet, Betsafe, GoBetGo, Betrally, Netbet en Tipico. Vaak hoefde ik de bonus niet eens meer rond te spelen omdat het geld toen al op de andere bookmaker stond (door daar te winnen). Ik gebruikte Marathonbet als basis maar heb daar nu helaas een limiet van €1. Het voordeel van marathonbet is dat de odds hoog zijn (dus er zijn meer surebets mogelijk) en vooral dat de site aangeeft wat je maximaal mag inzetten op een bepaalde bet. Hiermee voorkom je dat je de uitgerekende stakes niet kan inzetten terwijl je die wel al geplaatst heb op de andere bookmaker.
Enig idee waardoor je gelimiteerd bent op marathonbet? Ik maak me namelijk het meest zorgen daarover. Heb je meerdere keren geld terug gestort ofzo?
Ja, simpelweg omdat ik te veel won bij marathonbet. Dat is ook een beetje het principe van dat soort bookmakers. Hoge odds, maar vroeg of laat limiteren ze je als je winstgevend bent. Het is jammer dat ik er nu geen gebruik meer van kan maken. Maar zoals ik al aangaf; marathonbet geeft aan wat je maximaal mag inzetten als je een bet aanklikt. Dus in het geval van een surebet plaats je eerst de weddenschap op de andere bookmaker (volgens de stakes die je hebt uitgerekend) en dan pas op marathonbet.
ferdosh:
Enig idee waardoor je gelimiteerd bent op marathonbet? Ik maak me namelijk het meest zorgen daarover. Heb je meerdere keren geld terug gestort ofzo?
Limieten zijn niets om je zorgen over te maken, die horen er gewoon bij. Zie limieten maar als een complimentje van de bookmaker dat je 'm te slim af was. ;)
Meer over limieten vind je hier en hier.
"Todo bien , todo bien."
Ben nu druk bezig met het rondspelen van de bonussen.
Heb Tipico, Interwetten en 18Bet al gehad, in totaal ongeveer €250. De onderstaande bonnussen wil ik de komende weken c.q. maanden vrijspelen.
ComeOn - €300
Circusbet - €250
NapoleonGames - €250
10Bet - €200
Betworld - €100
Kingplayer - €150
MyBet - €100
Bet at home - €50
GoBetGo - €50
Netbet - €50
Heb Tipico, Interwetten en 18Bet al gehad, in totaal ongeveer €250. De onderstaande bonnussen wil ik de komende weken c.q. maanden vrijspelen.
ComeOn - €300
Circusbet - €250
NapoleonGames - €250
10Bet - €200
Betworld - €100
Kingplayer - €150
MyBet - €100
Bet at home - €50
GoBetGo - €50
Netbet - €50