Bonus van 100% tot 100 euro bij Titanbet voorbij?
Een vriendinnetje van mij wilde net een Titanbet account maken. Echter kreeg ze tot haar grote teleurstelling een andere bonus aangeboden dan hier bij voetbalwedden wordt gepresenteerd.
Is de actie voorbij? Weet iemand hier meer over?
Is de actie voorbij? Weet iemand hier meer over?
in 12-11-2013 16:37 Bookmakers
Aanmaakdatum (oplopend)
10
ankieknowsbest:
Een vriendinnetje van mij wilde net een Titanbet account maken. Echter kreeg ze tot haar grote teleurstelling een andere bonus aangeboden dan hier bij voetbalwedden wordt gepresenteerd. Is de actie voorbij? Weet iemand hier meer over?
Een vriendinnetje van mij wilde net een Titanbet account maken. Echter kreeg ze tot haar grote teleurstelling een andere bonus aangeboden dan hier bij voetbalwedden wordt gepresenteerd. Is de actie voorbij? Weet iemand hier meer over?
Dag Anniek,
Ten eerste nog welkom op voetbalwedden.net. Het kan te maken hebben dat TitanBet de NL taal van haar website heeft verwijderd en zodoende ook onze speciale actie. Wij weten niet meer dan dat de actie door blijft lopen, heb alleen even geduld. Ik zal er morgen even achteraan gaan want dit is echt sinds 1 dag ofzo...
Kan je het geduld nog opbrengen om een dagje te wachten?
Hakuna Matatttta.
Mocht je iets weten, ik ben ook erg benieuwd. Wilde daar namelijk ook de bonus pakken