Bonus bookmakers kloppen niet?
Een vraagje van mijn kant, zouden jullie de bonus pagina van jullie site eens bij willen werken?
Ik heb me recent aangemeld bij GB, maar daar krijg ik geen bonus van 30 euro. Slechts 20. Rond te spelen tegen een odd van 2.00 minimaal. Verder ben ik bezig met Expekt, maar zij hebben geen bonus voor Nederlanders beschikbaar, in de tabel staat echter dat je er wel een bonus kunt krijgen.
De overige heb ik niet gecheckt omdat ik er al een aantal heb en de overige wil ik nog niet, maar het schept wel bepaalde verwachtingen die dus niet waargemaakt worden.
Ik hoop dat jullie het mee kunnen nemen en een tip voor degene die zich willen aanmelden bij een bookie, vraag eerst even in de chat of ze een bonus hebben voor Nederlanders (in mijn geval).
Ik heb me recent aangemeld bij GB, maar daar krijg ik geen bonus van 30 euro. Slechts 20. Rond te spelen tegen een odd van 2.00 minimaal. Verder ben ik bezig met Expekt, maar zij hebben geen bonus voor Nederlanders beschikbaar, in de tabel staat echter dat je er wel een bonus kunt krijgen.
De overige heb ik niet gecheckt omdat ik er al een aantal heb en de overige wil ik nog niet, maar het schept wel bepaalde verwachtingen die dus niet waargemaakt worden.
Ik hoop dat jullie het mee kunnen nemen en een tip voor degene die zich willen aanmelden bij een bookie, vraag eerst even in de chat of ze een bonus hebben voor Nederlanders (in mijn geval).
in 14-05-2012 11:17 Bookmakers
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Bedankt voor je reactie, we gaan dit direct aanpassen. Vaak worden wij op de hoogte gebracht van bonus wijzigingen, echter lang niet altijd. Het kan dus voorkomen dat sommige data 'out of date' is. We proberen dit echter altijd te voorkomen.
Excuses voor de data die niet actueel meer is. We zullen op korte termijn alle data bij langs gaan op correctheid!
Excuses voor de data die niet actueel meer is. We zullen op korte termijn alle data bij langs gaan op correctheid!
Hakuna Matatttta.
Voor verbeteringen & suggesties verwijs ik jullie hier (voor de toekomst) naartoe. Dat is ook de reden dat dit topic nu op slot gaat.
https://www.voetbalwedden.net/topic/verbeteringen-voetbalweddennet-updates-203/
https://www.voetbalwedden.net/topic/verbeteringen-voetbalweddennet-updates-203/
Hakuna Matatttta.